logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anita Sokołowska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10

„Okres w moim życiu” to kampania społeczna Gazeta.pl i inicjatywy TakDlaPodpasek.pl, realizowana wspólnie z Okresową Koalicją i Kulczyk Foundation. Celem akcji jest normalizacja tematu menstruacji oraz zaapelowanie o wprowadzenie do polskich szkół darmowych środków higieny osobistej i edukacji menstruacyjnej. W ramach prowadzonych działań znane Polki opowiadają o akceptacji własnego ciała, o dostępie do podpasek i o tym, jak okres wpływa na ich życie zawodowe.

08.03.2023 | przeczytano: 381 razy
Głodni równowagi, czyli noworoczna kampania Maczfit

Maczfit jeden z wiodących cateringów dietetycznych z Wyborem Menu, wystartował z noworoczną kampanią pod hasłem „Głodni równowagi”. W jej ramach marka zachęca do osiągnięcia równowagi na wszystkich płaszczyznach życia oraz do zadbania o work-life balance i skupienia się na swoich pasjach. Komunikacji towarzyszy specjalna promocja na wszystkie diety Maczfit.

02.01.2023 | przeczytano: 892 razy
Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w kampanii Maczifit

Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.

15.08.2022 | przeczytano: 837 razy
Maczfit z nową kampanią

Lider cateringu dietetycznego w Polsce wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach i duet Rowerowe Świry.

04.08.2022 | przeczytano: 1025 razy
#Głodnicelebracji, czyli urodzinowa kampania Maczfit

Maczfit obchodzi 7. urodziny i zachęca klientów do wspólnej celebracji, przypominając, że każdy dzień może być ku temu świetną okazją! Marka stworzyła w tym celu hasło spójne z jej obecną platformą komunikacji – #GłodniCelebracji, prezentując specjalnie przygotowane działania promocyjne.

18.05.2022 | przeczytano: 675 razy
Akcja #Pokapita - Anita Sokołowska namawia internautów do pomagania

Twarzą akcji społecznej jest Anita Sokołowska, która rzuca internautom wyzwanie - zrób sobie zdjęcie z PITem, lub z kartką na której jest widoczna nazwa akcji. Wrzuć je na Instagram, Facebooka albo inne media społecznościowe i oznacz je hasztagiem #pokaPITa. Dzięki temu pokazujesz, że i Ty pomagasz.

04.03.2019 | przeczytano: 476 razy
Rossmann z nową platformą komunikacji

Sieć drogerii Rossmann rozpoczęła komunikację opartą o platformę „Między nami kobietami”. Za strategię i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za produkcję spotów Papaya Films.

25.05.2017 | przeczytano: 3666 razy

W środę, 1 marca, w Teatrze Palladium, odbyła się uroczysta Gala podsumowująca VIII edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”. Jej inicjatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, która od 10 lat zwraca uwagę na problem chorób ginekologicznych kobiet. W trakcie uroczystości wręczono statuetki oraz podziękowania firmom, instytucjom oraz mediom zaangażowanym w popularyzację głównej idei kampanii, jaką jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych, regularnych badań ginekologicznych.

02.03.2017 | przeczytano: 621 razy
Kampania Społeczna „Piękna bo Zdrowa”

21 stycznia 2017 roku, po raz ósmy, wystartowała Ogólnopolska Kampania Społeczna „Piękna bo Zdrowa”, zainicjowana przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości. Celem akcji jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych badań ginekologicznych.

30.01.2017 | przeczytano: 937 razy
PKP Intercity promuje się w TVP2

PKP Intercity rozpoczęło współpracę z TVP2. Przewoźnik pojawiać się będzie w sztandarowych programach stacji - od 8 lipca w Pytaniu na Śniadanie, a od 3 września w VII edycji The Voice of Poland. W telewizji śniadaniowej powstaje cykl pt. Podróże z Gwiazdami. W obu audycjach przewoźnik będzie lokować swoje produkty. Współpraca potrwa od lipca do września.

08.07.2016 | przeczytano: 600 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764