logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Adrian: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Otodom z nową kampanią wizerunkową i identyfikacją wizualną

Od dziś w ramach nowej kampanii marki Otodom w telewizji będą emitowane trzy spoty. W każdym z nich to dom staje się narratorem i opowiada historię pierwszego „spotkania” z właścicielem. Ich idealne dopasowanie gwarantuje długotrwały i szczęśliwy związek – jak w życiu. Start kampanii zbiega się z rebrandingiem marki, która zyskała nowe logo i kompleksową identyfikację wizualną.

06.09.2021 | przeczytano: 986 razy
Michał Koterski walczy z lękiem w reklamie Fibaro

W poniedziałek 5 sierpnia premierę internetową miał wyprodukowany na zlecenie FIBARO film krótkometrażowy „Syn”. W głównej roli nauczyciela angielskiego wystąpił Michał Koterski. W roli jego partnerki – Marcela Leszczak. Celem produkcji jest zwiększenie świadomości korzyści płynących z rozwiązań inteligentnego domu, w szczególności ich pozytywnego wpływu na poczucie bezpieczeństwa.

06.08.2019 | przeczytano: 1773 razy
Anna Adrian, dyrektor marketingu i PR Fibaro, jurorem Effie Awards

Anna Adrian, dyrektor marketingu i PR FIBARO, dołączyła do zespołu jurorskiego prestiżowego konkursu Effie Awards. Wraz z pozostałymi członkami jury wyłoni najlepsze kampanie i rozwiązania marketingowe w kategoriach „performance marketing / e-commerce”, „retail / kanały sprzedaży” oraz „tech driven”.

03.06.2019 | przeczytano: 643 razy
Fibaro rusza z kampanią reklamową „Twój dom, Twoja wyobraźnia”

6 listopada rozpocznie się kampania reklamowa „Twój dom, Twoja wyobraźnia” marki FIBARO, polskiego producenta rozwiązań smart home. Jej głównym celem jest budowanie świadomości rozwiązań inteligentnego domu oraz wskazanie potrzeb jakie może on zaspokajać.

06.11.2017 | przeczytano: 770 razy

Value Media (Group One), gracz numer jeden na rynku mediów digitalowych odpowiada za strategię mediową i zakup mediów dla Fibaro, najbardziej innowacyjnego producenta inteligentnych rozwiązań do domu z branży „Internet of Things”. Długofalowa współpraca obejmie zaawansowane działania w obszarze digital i kampanię telewizyjną. Pierwsze działania mediowe zaplanowane są jeszcze w tym roku na rynku polskim, a w 2018 roku na rynku austriackim, szwajcarskim i niemieckim. Produkty Fibaro, sterowane np. za pomocą iPhone’ów, iPadów i Apple Watch, są dostępne m.in. na platformie Apple dedykowanej produktom automatyki domowej. Fibaro wybrał do współpracy Value Media z short listy, na której znalazł się również dom mediowy Zenith.

01.09.2017 | przeczytano: 554 razy
3 x Moda w wiosennej kampanii serwisu Allegro

Wystartowała modowa kampania serwisu Allegro. W tym roku akcja została rozszerzona również o modę dziecięcą, biżuterię i dodatki. Allegro pokazuje jakie zmiany w modzie czekają nas w tym roku i podpowiada co należy obowiązkowo mieć w swojej garderobie. Jednocześnie w kwietniu ruszy konkurs z udziałem znanych blogerów modowych: Macademian Girl, Charlize Mystery oraz Mr. Vintage. Kampania będzie miała swoją odsłonę w prasie i internecie, a całość potrwa do 26 maja.

04.04.2013 | przeczytano: 1415 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764