logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Mucha: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Startuje wiosenna ramówka TVN

Wiosna w TVN to czas niespodzianek i wielkich emocji. Jedną z najbardziej oczekiwanych premier jest program „The Traitors. Zdrajcy”, który już w środę 28 lutego zapewni elektryzującą rozgrywkę inspirowaną popularną grą Mafia. Drugim nowym formatem wartym uwagi jest „Czas na Show. Drag Me Out”, który zapowiada kolorową i pełną blasku zabawę. Oprócz tego emocjonujący reality show „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz” z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan, pełen ekstremalnych wyzwań i intensywnych treningów. Wśród nowych twarzy stacji znajdą się: Julia Wieniawa, Michał “Rozkoszny” Korkosz, Malwina Wędzikowska i Jan Pirowski. Emocjonujące programy, znane i lubiane kontynuacje – to wszystko czeka tej wiosny na widzów TVN!

28.02.2024 | przeczytano: 609 razy

17 czerwca, w dniu Parady Równości w Warszawie Gazeta.pl i Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza rozpoczeły #Dumną Promocję Tęczowej Polski. Wbrew tym, którzy manipulując oczerniają i zakazują „promocji LGBT+”, ogólnopolska kampania agencji MullenLowe Warsaw pokazuje, co naprawdę oznacza promocja LGBT+: równe prawa dla wszystkich, niezależnie od orientacji seksualnej czy tożsamości płciowej.

19.06.2023 | przeczytano: 464 razy

Projekt “Jutro w Polsce” zrealizowany przez "Gazetę Wyborczą", Gazeta.pl, "Wysokie Obcasy" i Plotek.pl z agencją MullenLowe Warsaw otrzymał główną nagrodę jako Kampania społeczna/CSR, a także 2 wyróżnienia w tegorocznym konkursie Kreatura. Jury doceniło też akcję "Szkoła bez bzdur" "Gazety Wyborczej" i agencji Publicis, która zwyciężyła w kategorii Prasa.

09.12.2022 | przeczytano: 891 razy

W sobotę, 25 czerwca 2022 r., czyli w dniu Parady Równości w Warszawie Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl opublikują wyjątkowe newsy, które pozwolą ich czytelniczkom i czytelnikom wyobrazić sobie, jak w przyszłości mogłaby wyglądać Polska przyjazna społeczności LGBTQA+. To część akcji „Jutro w Polsce” zainspirowanej przez stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza i agencję MullenLowe Warsaw.

24.06.2022 | przeczytano: 1473 razy
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego

Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.

27.05.2022 | przeczytano: 650 razy

Ambicją UNIQA jest reagowanie na ważne problemy społeczne. Ma to swoje odzwierciedlenie w produktach i usługach firmy. Pandemia i związana z nią izolacja przyspieszyły, i tak już bardzo aktualny, problem hejtu w Internecie. Wnioski płynące z badań i obserwacji wpłynęły na zmiany w zakresie jednego z najpopularniejszych ubezpieczeń dla uczniów i studentów. W efekcie UNIQA ponad rok temu dodała do swojej oferty ubezpieczenia NNW szkolnego pakiet pomocy dla osób dotkniętych tym zjawiskiem. Z psycholog Magdą Chorzewską uruchomiła wirtualną poradnię psychologiczną. Teraz kontynuuje edukację w zakresie tematu hejtu w Internecie. Do projektu zaprosiła dwójkę rodziców, którzy, dzięki swoim zasięgom w mediach społecznościowych, mogą pomóc w uświadomieniu wagi problemu. Kamil Nowak jest szerzej znany jako Blog Ojciec. Anna Mucha niejednokrotnie poruszała temat hejtu w swoich wpisach.

30.08.2021 | przeczytano: 297 razy

Agencja 38 Content Communication odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną marki Hyal-Drop multi (Bausch Health Poland), w tym działania strategiczne, działania z zakresu media relations i komunikację produktową, influencer marketing oraz działania digitalowe w mediach społecznościowych. W ramach prowadzonych działań realizowana była także akcja edukacyjna #NieMęczIch, poświęcona zagadnieniu suchego oka. W kampanii wzięły udział m.in. Anna Mucha i Marcelina Zawadzka, które zwracały w swoich social mediach uwagę na to, jak mało troski poświęcamy naszym oczom i jak nadmiernie codziennie je eksploatujemy.

07.08.2020 | przeczytano: 485 razy
Maffashion, Julia Wieniawa, Blowek i Maciej Musiał głosują w II turze

W pierwszej turze wyborów frekwencja była niemal rekordowa – głosowało 64,51% uprawnionych osób. Super wynik? Jasne. Ale równocześnie ponad 10,5 mln Polaków postanowiło, by inni wybrali za nich. Tymczasem w ostatnich wyborach do Senatu o ostatecznym rozkładzie sił zdecydowało mniej niż tysiąc osób. 5 lat temu w wyborach prezydenckich różnica pomiędzy kandydatami w drugiej turze wyniosła 518 316 głosów.

07.07.2020 | przeczytano: 1251 razy

Ilu z 4,5 miliona widzów Blowka na YouTubie nie głosuje, uważając że ich głos niewiele znaczy? A ile spośród 1,4 miliona obserwujących Maffashion na Instagramie? Gdyby ich zebrać, to 6 mln! Czyli prawie 20% uprawnionych do głosowania. 5 lat z jednym prezydentem to w życiu młodych wyborców bardzo długo. Tymczasem, bardzo często młodzi ludzie rezygnują z głosowania, przekonani że decyzje podejmują za nich inni. Dlatego gwiazdy muzyki, filmu i social mediów skrzyknęły się, by przekonać swoich fanów do uczestnictwa w wyborach 28 czerwca. Zwracając się do swoich widzów, obserwujących i fanów, wkazują jak ważna jest wiara w sprawczą moc decyzji o pójściu lub niepójściu na wybory. Kampanię wsparła organizacyjnie pozarządowa inicjatywa „30. Rok Wolności”. Spoty frekwencyjne pojawią się w TV i internecie w wyborczy weekend.

26.06.2020 | przeczytano: 506 razy
Agencja Brandlift przeprowadziła kampanię z marką Avon

Agencja marketingu influencerskiego BrandLift przeprowadziła kampanię z marką AVON przy promocji najnowszych zapachów Artistique Parfumiers, stworzonych przez mistrzów perfumiarstwa współpracujących z brandami takimi jak Channel czy Givenchy. AVON to najbardziej pożądany, a zarazem jeden z najbardziej wymagających graczy na polskim rynku beauty.

09.06.2020 | przeczytano: 1234 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764