logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Sambor: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6

Agencja Walk PR wygrała przetarg na obsługę marek spożywczych z portfolio firmy „Herbapol-Lublin” S.A. W ramach rozpoczętej w 2022 roku współpracy agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań komunikacyjnych, obejmujących projekty Brand PR, Social Media oraz komunikację korporacyjną. Zakres obowiązków obejmuje także doradztwo strategiczne oraz bieżący kontakt z mediami.

11.01.2022 | przeczytano: 413 razy

1 grudnia do zespołu firmy „Herbapol-Lublin” S.A., jednego z największych producentów spożywczych na polskim rynku, dołączyła Anna Sambor, która objęła stanowisko dyrektor marketingu i rozwoju nowych produktów. Będzie odpowiedzialna za całość działań marketingowych i PR, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z rozwojem nowych produktów i kategorii.

03.12.2020 | przeczytano: 347 razy
38 Content Communication rozwija się i rozbudowuje kompetencje

W związku z nieustannym rozwojem, ciągłym rozszerzaniem portfolio oferowanych usług oraz systematyczną rozbudową kadr, Zarząd Spółki podjął decyzję o wprowadzeniu nowych struktur w Agencji. Zmiany zostały zaimplementowane na początku września.

08.09.2020 | przeczytano: 948 razy
„Chwyć & Jedz” – nowa kampania przekąskowa od Bakalland

Marka Bakalland rozpoczyna kampanię reklamową nowej linii bakalii przekąskowych. Hasło kampanii „Chwyć i jedz” odnosi się do zmieniającego się stylu życia Polaków, silnie akcentując użyteczność bakalii jako codzienną przekąskę. Nowa kampania Bakalland, to jasny przekaz, że suszone owoce, orzechy czy ziarna z nowej linii produktowej są pełnym wartości i smaku impulsowym produktem on the go.

15.10.2018 | przeczytano: 997 razy
Najlepsi Marketerzy 2015 – Shortlista

W dniu 25 maja 2016 roku, Kapituła Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015 na swoim posiedzeniu w trakcie dyskusji oraz tajnego glosowania wybrała zwycięzców.

31.05.2016 | przeczytano: 1718 razy

W połowie czerwca ruszyła pierwsza wspólna kampania promocyjna marek Delecta i Bakalland. Za opracowanie strategii oraz jej kompleksową realizację odpowiadają agencje Brand Support i SHAKE HANDS. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom, zaś działaniami PR – agencja Kolterman.

26.06.2015 | przeczytano: 1898 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764