logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Sikorska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11

Dział Tech&Consumer jest częścią agencji Komunikacja Plus PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus. Zespół, zarządzany przez Marcina Kuchno, jest odpowiedzialny za rozwój obszaru PRu produktowego w agencji. Oferta obejmuje m.in. Brand PR, B2C – obszar konsumencki, influencer marketing czy działania contentowe takie jak produkcja podcastów. Wśród klientów działu Tech&Consumer są m.in. Canon, Somfy, SGI.

13.01.2022 | przeczytano: 448 razy

Adseo - marka Grupy Adweb specjalizująca się w marketingu wyszukiwarkowym - przeprowadziła badania pokazujące jak właściciele lokali prowadzą działania promocyjne w Sieci i porównała je do tego, jak radzą sobie kluby londyńskie, berlińskie i wiedeńskie. Efektem kilkumiesięcznej pracy jest raport, którego głównym celem było zwrócenie uwagi na skuteczność reklamy online.

14.06.2010 | przeczytano: 1103 razy

Pojawiające się w mediach informacje o złośliwym oprogramowaniu krążącym w sieci i wzmożonej aktywności hakerów, przeciętnemu internaucie wydają się pozostawać bez większego znaczenia. Phishing oraz ataki DoS, postrzegane są jako problem zagranicznych rynków, w związku z czym, aż 50 procent zarejestrowanych w Polsce firm nie stosuje żadnych standardów bezpieczeństwa.

20.12.2009 | przeczytano: 2190 razy

…czyli jak najszybciej dotrzeć do konkretnej grupy docelowej i nieustannie pozyskiwać nowych klientów?

13.12.2009 | przeczytano: 1803 razy

Wspieranie działań PR- wych narzędziami marketingu wyszukiwarkowego to ciągle nowość.. Jak zatem można wykorzystać narzędzia SEM - owe w kampaniach wizerunkowych?

20.11.2009 | przeczytano: 1194 razy

Badania przeprowadzone przez Google, a zaprezentowane na ostatniej konferencji „Dzień Google dla Agencji”, pokazują w jak słabej i marnej kondycji znajduje się sektor MŚP (małych i średnich przedsiębiorstw) w kwestii obecności i reklamy w Internecie. Pierwszą szokującą wiadomością jest to, że w naszym kraju ponad połowa firm nie posiada strony internetowej. Drugą jest to, że niemal 70 procent nie zamierza w najbliższym czasie jej stworzyć. Do czego nas to doprowadzi?

08.11.2009 | przeczytano: 1223 razy

Desperacja. Firma wchodzi na rynek, potrzebuje skutecznej, a co gorsza taniej reklamy. Jak w takiej sytuacji poradzić sobie z rzeczą, która tak naprawdę nie leży w naszych kwalifikacjach? Ty tylko otworzyłeś zakład fryzjerski, który chciałeś rozwinąć. A w efekcie, z powodu nie do końca przemyślanego planu, sam musisz do niego dokładać.

18.06.2009 | przeczytano: 3225 razy (komentarzy: 1)

Mity, spekulacje, teorie spiskowe. Czy linki sponsorowane mogą wpływać na pozycję witryny w wynikach organicznych? Dla wielu zależność pomiędzy tymi działaniami jest na tyle duża, że z dystansem podchodzą do promocji witryny za pomocą obu tych narzędzi. Czy algorytm Google jest na tyle przebiegły, że jest w stanie wpływać na pozycję witryny w zależności od budżetu przeznaczonego na kampanię? Czy promowanie witryny za pomocą obu tych narzędzi może grozić filtrem?

21.05.2009 | przeczytano: 1933 razy

Wiosenne przesilenie to najlepszy czas na zmiany czy gruntowne porządki. Adseo – marka Grupy Adweb zajmująca się marketingiem w wyszukiwarkach – rozpoczyna akcję mającą na celu wysprzątanie bałaganu w kodach stron internetowych.

14.04.2009 | przeczytano: 1070 razy

Do sieci wkradło się już na dobre stwierdzenie „Nie ważne jak mówią, ważne żeby mówili”. Wiele firm na tym podłożu budowało swój wizerunek, czego ostatecznym skutkiem była zła opinia i zmniejszające się zyski. Jak więc radzić sobie z problemem, gdy sieć kipi od negatywnych komentarzy na Twój temat? Czy popełnienie nawet najdrobniejszego błędu oznacza koniec działalności czy może istnieje cień szansy na odbudowanie relacji z klientami?

09.04.2009 | przeczytano: 3905 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764