logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Simon: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2023

Przewodniczącą Jury 21. edycji Złotych Spinaczy została Marta Jóźwiak, Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Aleksandra Chalimoniuk (OTCF), Anita Ryng (IKEA Retail), Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Maciej Lasoń (Unilever), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska) oraz Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies Poland).

21.08.2023 | przeczytano: 810 razy
Poznaliśmy zwycięzców drugiej edycji konkursu The Next Gen of PR

Zwycięzcami konkursu The Next Gen of PR 2023, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, zostali Mikołaj Grzelak i Adam Maj z agencji dfusion communication. To oni będą reprezentować Polskę w międzynarodowych finałach organizowanych przez ICCO (The International Communications Consultancy Organisation). Zwieńczeniem tegorocznego rozdania nagród była debata „Coraz dalej. Budowanie zrównoważonej przyszłości w branży technologicznej”.

23.06.2023 | przeczytano: 551 razy

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush znajdują się materiały edukacyjne oraz inspirujące wywiady z ekspertami i praktykami PR zachęcające młodych ludzi do rozwoju zawodowego w agencjach PR.

07.06.2023 | przeczytano: 481 razy

20 kwietnia odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród zwycięzcom oraz nominowanym Young Creatives Cannes, w którym to nagrodą główną jest wyjazd na międzynarodowy konkurs Cannes Lions.

05.05.2023 | przeczytano: 742 razy
Znamy zwycięzców pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR

Do konkursu dla specjalistów z branży PR poniżej 35 roku życia, zorganizowanego przez Związek Firm Public Relations, zgłosiły się aż 32 dwuosobowe zespoły. Duety miały zaledwie 48 godzin na stworzenie prac konkursowych, które zaprezentowały osobiście przed Jury. Pierwszymi zwycięzcami The Next Gen of PR zostali Ewa Grabek oraz Szymon Dziewięcki. To oni będą reprezentowali Polskę podczas międzynarodowych finałów organizowanych przez ICCO (The International Communications Consultancy Organisation).

27.10.2022 | przeczytano: 646 razy
Wybrano jury pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR

W inauguracyjnej edycji The Next Gen of PR 2022 w jury zasiądzie 5-osobowe grono ekspertów z zakresu public relations i nowoczesnej komunikacji. Jury oceni prace będące odpowiedzią na brief partnera. W tym roku partnerem głównym konkursu została firma Danone.

30.09.2022 | przeczytano: 646 razy
Jury Złotych Spinaczy 2022

Przewodniczącym Jury jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy został Grzegorz Szczepański, CEO agencji Hill+Knowlton Strategies Poland. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Anna Cywińska (Danone, Fundacja Nutricia), Justyna Gościńska-Bociong (Medicover), Anna Wiśniewska (Skanska), Łukasz Przybysz (Uniwersytet Warszawski) oraz Sebastian Stępak (MSL).

22.08.2022 | przeczytano: 1492 razy
Anna Simon w zarządzie Związku Firm Public Relations

8 sierpnia odbyło się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Związku Firm PR, na którym wybrano nowego członka zarządu ZFPR. Funkcję Skarbnika i Wiceprezesa objęła Anna Simon, Managing Director w agencji Komunikacja Plus PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus.

09.08.2022 | przeczytano: 569 razy

– Współpracę z Komunikacją Plus rozpoczęliśmy dwa lata temu. W ciągu tych dwóch lat wielokrotnie przekonaliśmy się, że Komunikacja Plus jest godnym zaufania partnerem, na którego wsparcie możemy liczyć. W 2022 chcemy poszerzyć zakres naszych działań komunikacyjnych o dodatkowe elementy takie jak: podcasty czy video blog, dlatego bez wątpliwości zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z agencją, która nas dobrze zna i świetnie potrafi wesprzeć nasze działania – mówi Aleksandra Goller, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w Skanska Residential Development Poland.

01.02.2022 | przeczytano: 987 razy

Komunikacja+PR po raz kolejny wygrała przetarg na całościową obsługę spółki biurowej Skanska w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i tym samym kontynuuje współpracę z deweloperem. W ramach umowy, agencja prowadzi działania strategiczne oraz operacyjne z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, obejmujące m.in. kompleksową komunikację korporacyjną w regionie CEE oraz wokół realizowanych inwestycji biurowych na siedmiu rynkach regionalnych w Polsce. Agencja wspiera również Skanska w obszarze komunikacji inwestycyjnej oraz kryzysowej,    a także odpowiada za część działań w ramach pozycjonowania eksperckiego w mediach społecznościowych.

09.12.2021 | przeczytano: 594 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764