logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anzu: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Gameset partnerem Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej

Gameset nawiązał długofalowe partnerstwo z Anzu, najbardziej zaawansowaną na świecie platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie. Tym samym polska agencja gaming i metaverse marketingu została partnerem agencyjnym firmy w Europie Środkowo-Wschodniej.

11.08.2022 | przeczytano: 426 razy
Marka Cupra rozpoczyna współpracę z nowym Partnerem

Emocje, adrenalina i przyspieszone bicie serca – taka będzie najnowsza odsłona kampanii brandowej marki CUPRA.  Nowym polskim Partnerem CUPRY został Szymon Godziek, jeden z najbardziej utalentowanych i uznanych na świecie zawodników, specjalizujący się w ekstremalnym freestyle’u MTB i freeride.

10.06.2022 | przeczytano: 430 razy
Trzecia edycja Gaming Marketing Days już 1-2 czerwca

Thiago Stelle z Kraft Heinz, Javier De Castro Serrano i Tom Elton z Pernod Ricard (Ballantine’s), Stan Georgiev z Ready Player Me czy Miłosz Szyński z G2 Esports - to tylko część prelegentów, którzy za darmo podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas Gaming Marketing Days. Trzecia edycja międzynarodowej konferencji organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM) odbędzie się już w dniach 1-2 czerwca. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

31.05.2022 | przeczytano: 425 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764