logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apap: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
USP Zdrowie przedłuża współpracę z Enyo

Agencja Enyo będzie nadal obsługiwać markę Remé, z portfolio USP Zdrowie, w zakresie komunikacji 360°.

20.03.2024 | przeczytano: 415 razy
Orifarm z kampanią z okazji Dnia Babci i Dziadka

Trwa kampania digital marki Vita Buerlecithin z okazji Dnia Babci oraz Dziadka. Za kompleksowe przygotowanie kampanii odpowiada agencja Ancymony. 

15.01.2024 | przeczytano: 424 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Interaktywne Centrum Schlebiania - Ancymony omawia kampanię Dan Cake

Najnowsza kampania dla marki Dan Cake opiera się na aktywacji konsumenckiej, jaką jest konkurs kreatywny – tworzenie oryginalnych komplementów. Dan Cake nagrodzi najkreatywniejsze pochlebstwa. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają Ancymony, Key Story, Media Choice i AMS. 

11.01.2024 | przeczytano: 502 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Nie ma że głowa boli” - nowa kampania marki Apap

Marka leku przeciwbólowego Apap z portfolio USP Zdrowie startuje z nową odsłoną kampanii „Ani chwili nie trać na ból” przygotowanej przez agencję AżTuNagle

24.11.2020 | przeczytano: 1440 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Wracamy do normalności” – kampania marki Apap

Rusza kolejna odsłona kampanii kontekstowej marki Apap przygotowana przez agencję AżTuNagle

09.07.2020 | przeczytano: 3062 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Agencja marketingu zintegrowanego CU Communication Unlimited rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną OTC USP Zdrowie w zakresie komunikacji marki korporacyjnej.

23.04.2020 | przeczytano: 616 razy
Innowacyjny Apap Caps w spocie TV

Nowej kampanii flagowego produktu USP Zdrowie towarzyszy informacja o tym, że debiutuje na rynku jego innowacyjna postać: APAP Caps w płynnej kapsułce. Za pomysł i produkcję filmu w formacie tzw. tag-onu (dokrętki do głównego spotu) odpowiada agencja Schulz brand friendly.

25.09.2019 | przeczytano: 1431 razy
Apap w nowym spocie stawia na szybkość

„APAP i wracasz na dobre tory” – pod tym hasłem ruszyła nowa kampania leku APAP, której autorem jest agencja Schulz brand friendly. Emisja spotu rozpoczęła się 18 sierpnia 2019 r.

17.09.2019 | przeczytano: 2296 razy
Social media pomagają markom budować silną społeczność

Media społecznościowe coraz mocniej budują zaangażowanie klientów i kreują wizerunek marek. Nawet co czwarta osoba na bieżąco śledzi profile marek, a znalezione w internecie opinie mają znaczący wpływ na decyzje o zakupie produktu czy indywidualną opinię o marce. Media społecznościowe dają firmom nie tylko możliwość dotarcia bezpośrednio do odbiorcy, lecz także budowania wokół siebie silnej społeczności – przekonuje Sebastian Bykowski, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

05.07.2019 | przeczytano: 901 razy
Pozytywna obecność w mediach przekłada się na reputację marki

Pozytywna obecność marki w mediach, na którą składa się wyrazisty, wiarygodny przekaz i współpraca z blogerami czy influencerami, to dziś jeden z podstawowych elementów budowania jej reputacji. Ta przekłada się na konkretne korzyści finansowe i sprzedażowe, dlatego coraz więcej firm przykłada wagę do tego obszaru. Marki i przedsiębiorstwa cieszące się najlepszą reputacją w oczach polskich konsumentów wyłania ogólnopolskie cykliczne badanie Premium Brand. W tegorocznej edycji została wyłoniona najlepsza czternastka.

01.07.2019 | przeczytano: 614 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764