logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apap: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé

Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.

27.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 807 razy
USP Zdrowie przedłuża współpracę z Enyo

Agencja Enyo będzie nadal obsługiwać markę Remé, z portfolio USP Zdrowie, w zakresie komunikacji 360°.

20.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 631 razy
Orifarm z kampanią z okazji Dnia Babci i Dziadka

Trwa kampania digital marki Vita Buerlecithin z okazji Dnia Babci oraz Dziadka. Za kompleksowe przygotowanie kampanii odpowiada agencja Ancymony. 

15.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 538 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Interaktywne Centrum Schlebiania - Ancymony omawia kampanię Dan Cake

Najnowsza kampania dla marki Dan Cake opiera się na aktywacji konsumenckiej, jaką jest konkurs kreatywny – tworzenie oryginalnych komplementów. Dan Cake nagrodzi najkreatywniejsze pochlebstwa. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają Ancymony, Key Story, Media Choice i AMS. 

11.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 627 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Nie ma że głowa boli” - nowa kampania marki Apap

Marka leku przeciwbólowego Apap z portfolio USP Zdrowie startuje z nową odsłoną kampanii „Ani chwili nie trać na ból” przygotowanej przez agencję AżTuNagle

24.11.2020 | Z rynku | przeczytano: 1506 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Wracamy do normalności” – kampania marki Apap

Rusza kolejna odsłona kampanii kontekstowej marki Apap przygotowana przez agencję AżTuNagle

09.07.2020 | Z rynku | przeczytano: 3177 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Agencja marketingu zintegrowanego CU Communication Unlimited rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną OTC USP Zdrowie w zakresie komunikacji marki korporacyjnej.

23.04.2020 | Z rynku | przeczytano: 641 razy
Innowacyjny Apap Caps w spocie TV

Nowej kampanii flagowego produktu USP Zdrowie towarzyszy informacja o tym, że debiutuje na rynku jego innowacyjna postać: APAP Caps w płynnej kapsułce. Za pomysł i produkcję filmu w formacie tzw. tag-onu (dokrętki do głównego spotu) odpowiada agencja Schulz brand friendly.

25.09.2019 | Z rynku | przeczytano: 1477 razy
Apap w nowym spocie stawia na szybkość

„APAP i wracasz na dobre tory” – pod tym hasłem ruszyła nowa kampania leku APAP, której autorem jest agencja Schulz brand friendly. Emisja spotu rozpoczęła się 18 sierpnia 2019 r.

17.09.2019 | Z rynku | przeczytano: 2424 razy
Social media pomagają markom budować silną społeczność

Media społecznościowe coraz mocniej budują zaangażowanie klientów i kreują wizerunek marek. Nawet co czwarta osoba na bieżąco śledzi profile marek, a znalezione w internecie opinie mają znaczący wpływ na decyzje o zakupie produktu czy indywidualną opinię o marce. Media społecznościowe dają firmom nie tylko możliwość dotarcia bezpośrednio do odbiorcy, lecz także budowania wokół siebie silnej społeczności – przekonuje Sebastian Bykowski, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

05.07.2019 | Świat mediów | przeczytano: 927 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764