logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apetina: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
„Gdzie są kucharze, tam jest nadzieja.” - kampania Lurpak

Marka Lurpak wystartowała ze swoją najnowszą, inspirującą i niosącą nadzieję na lepsze czasy kampanią. Wiosenna aktywacja promowana jest wielokanałowo, a do współpracy zaproszono wybitną osobowość kulinarną w postaci Mateusza Gesslera oraz Instagramowych mikroinfluencerów.

26.03.2021 | przeczytano: 1084 razy

Agencja Isobar Polska odpowiada za działania social media dla marek Apetina i Lurpak należących do Arla Foods.

25.04.2019 | przeczytano: 437 razy

Agencje należące do grupy Dentsu Aegis Network są odpowiedzialne za przeprowadzenie loterii dla marki Arla.

02.04.2019 | przeczytano: 525 razy
4Frame rozwija współpracę z Arla Foods w digitalu

Agencja 4Frame wygrała przetarg na pomysł kreatywny oraz wdrożenie działań digitalowych dla marki Castello. W 2018 roku oprócz obsługi strony www marki agencja będzie rozwijać komunikację pod hasłem „Spotkania z Castello” na nowym fanpage’u Castello na Facebooku.

07.02.2018 | przeczytano: 647 razy

Arla Foods, jeden z czołowych producentów mleczarskich na świecie, rozpoczął współpracę z agencją Partner of Promotion. Agencja odpowiada za opracowanie oraz wdrożenie strategii komunikacyjnej wejścia marki Arla Protein na rynek polski.

24.05.2017 | przeczytano: 413 razy
Jak zamienić zwykłą środę w apetyczną śroladę?

W lutym ruszyła nowa kampania wizerunkowa serków kremowych Arla Apetina pod hasłem „Codziennie baw się smakiem”.

22.02.2017 | przeczytano: 1159 razy
 Konsumencki konkurs fotograficzny w kampanii Apetina

Jedzenie to zmysłowa przyjemność, której doświadczamy na wiele sposobów, również poprzez „obraz” – z takiego założenia wyszła firma Arla Foods, organizując konkurs fotograficzny „Skomponuj danie z Apetiną”. Akcja konkursowa stanowi element trwającej obecnie kampanii marki Apetina – realizowanej pod hasłem „Dobrze się komponuje”.

30.04.2015 | przeczytano: 2459 razy

Każdy może gotować apetyczne, wiosenne dania – taki wniosek płynie z nowej kampanii reklamowej serków Apetina od Arla Foods. Właśnie startuje kolejna edycja kampanii pod hasłem „Dobrze się komponuje”. W tym roku komunikacja  obejmie swoim zasięgiem telewizję, prasę oraz internet, w tym blogosferę.

02.04.2015 | przeczytano: 1511 razy
Z Apetiną obiad dobrze się komponuje

Pod hasłem „Tajemny składnik – co na obiad? Apetyczne Inspiracje” ruszył konkurs promujący serki kremowe Apetina. Akcja zorganizowana w ramach serwisu Ugotuj.to to element trwającej obecnie kampanii budującej wizerunek serków jako składnika dań, który sprawia, że nawet proste pomysły kulinarne nabierają oryginalnego charakteru.

18.11.2014 | przeczytano: 1084 razy
Apetina  w nowej kampanii serków kremowych

Ruszyła kampania promująca serki kremowe Apetina. Działania komunikacyjne prowadzone pod hasłem „Dobrze się komponuje” obejmują swoim zasięgiem prasę, Internet oraz social media. Komunikację wzmacniają działania oparte na współpracy z blogerami i vlogerami, a także kampania content marketing na Listonicu. Akcję potrwa do połowy grudnia. Strategię, koncept kreatywny i kreację przygotowała agencja XConcept.

28.10.2014 | przeczytano: 1329 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764