logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api Folie: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
Api Folie Polska podsumowuje targi Labelexpo Europe 2023

„Polskimi” targami nazywa ostatnią odbywającą się w Brukseli edycję targów Lalelexpo Europe dyrektor zarządzająca API Folie Polska – Katarzyna Kozińska. Jak podkreśla, wydarzenie ściągnęło wielu przedstawicieli branży poligraficznej i etykietowej z naszego kraju, z których wielu odwiedziło stoisko API Foilmakers – producenta specjalistycznych folii do uszlachetniania. Firma promowała na nim swoje pełne portfolio skierowane do drukarń i przetwórców, działających w segmencie druku wąskowstęgowego; prezentowała m.in. liczne aplikacje z udziałem jej materiałów.

04.10.2023 | Świat poligrafii | przeczytano: 554 razy
Api Folie Polska członkiem Polskiej Izby Fleksografów

Dla API Folie Polska miniony rok zakończył się ważnym akcentem – firma wstąpiła w szeregi Polskiej Izby Fleksografów (PIF). Jak zapewnia Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca, polski oddział API Foilmakers chce dzięki temu realizować misję, przyświecającą jego działalności – „Bliżej klienta”. Oferta firmy w dużym stopniu jest skierowana do branży poligraficznej i opakowaniowej, więc obecność w PIF pozwoli jej zintensyfikować codzienne kontakty z tą częścią rynku, a także brać aktywny udział w różnych przedsięwzięciach organizowanych przez Izbę.

09.01.2023 | Świat poligrafii | przeczytano: 495 razy
Api Folie Polska na 10. konferencji „Bezpieczne Opakowanie”

Firma API Folie Polska znalazła się już po raz kolejny wśród partnerów i sponsorów konferencji „Bezpieczne Opakowanie”, organizowanej przez miesięczniki Poligrafika i Opakowanie. Podczas jubileuszowej, 10. edycji tego wydarzenia, odbywającego się w Józefowie k. Warszawy w dniach 18-19 listopada br., Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca firmy wystąpiła z referatem zatytułowanym „Moda na eko a opakowania premium – z API Foilmakers jedno drugiego nie wyklucza”. W spotkaniu wzięło udział niemal 120 osób, reprezentujących zarówno szeroko rozumianą branżę opakowaniową, jak też właścicieli marek, dla których tego rodzaju spotkania są okazją do poznania najnowszych trendów i obecnej sytuacji na rynku.

22.11.2021 | Świat poligrafii | przeczytano: 801 razy
Api Folie Polska podsumowuje 1. kwartał 2021

Pierwsze trzy miesiące 2021 roku były dla firmy API Folie Polska przede wszystkim okresem wewnętrznej reorganizacji, mającej usprawnić codzienne działania. W strukturach przedsiębiorstwa powołane zostało nowe stanowisko – Customer Service Manager. W gestii piastującej je osoby znalazł się kompleksowy nadzór nad obsługą wszystkich klientów API Folie Polska, zarówno z kraju jak i z zagranicy. Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca podkreśla, że wprowadzane zmiany i zrealizowane już wcześniej inwestycje, także sprzętowe, pomogły firmie utrzymać stabilność i ciągłość dostaw, zwłaszcza biorąc pod uwagę wciąż niesprzyjającą sytuację globalną.

09.04.2021 | Świat poligrafii | przeczytano: 682 razy
Api Folie Polska wśród partnerów Pre-Kongresu „Etykiety Samoprzylepne” 2020

22 października br. miał miejsce – zorganizowany przez wydawnictwo Polski Drukarz w ramach Akademii Wiedzy – pierwszy w jego historii internetowy Pre-Kongres „Etykiety Samoprzylepne” 2020 Online. Wśród partnerów tego wydarzenia, skierowanego do przedsiębiorców z branży druku etykietowego, znalazła się firma API Folie Polska. Jej dyrektor zarządzająca – Katarzyna Kozińska, wystąpiła podczas webinarium z prezentacją zatytułowaną „Niestandardowe projekty etykiet, czyli jak możemy rozwiązać Twój problem”.

30.10.2020 | Świat poligrafii | przeczytano: 962 razy
Api Folie Polska: nowe inwestycje sprzętowe, rosnące dostawy do klientów z Polski i Niemiec

W firmie API Folie Polska realizowane są zaplanowane na początku tego roku inwestycje w nowy sprzęt oraz modernizację istniejącego parku maszynowego. Mają one związek z rosnącym popytem na produkowane przez API Foilmakers i konfekcjonowanym przez polski oddział spółki asortymentem, m.in. foliami pigmentowymi, które od pewnego czasu dostarczane są nie tylko do rodzimych klientów, ale też na rynek niemiecki. Jak podkreśla Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca API Folie Polska, sytuacja zarówno całej firmie (będącej od kilku miesięcy częścią Aldus Group), jak też jej lokalnej filii z siedzibą w Piasecznie k. Warszawy jest stabilna, a ciągłość dostaw do obsługiwanych przez nią klientów – pomimo wciąż niesprzyjających warunków związanych z pandemią – jest zapewniona.

23.10.2020 | Świat poligrafii | przeczytano: 714 razy
Api Folie Polska obsłuży rynek niemiecki w zakresie folii Api Foilmakers

Firma API Folie Polska, lokalny oddział API Foilmakers, poinformowała, że z początkiem czerwca br. przejęła kompleksową obsługę wszystkich klientów z rynku niemieckiego, zarówno reprezentujących branżę opakowań i etykiet, jak też odbiorców przemysłowych. Jak zapewnia Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca API Folie Polska – jest to efekt z jednej strony zmian strukturalnych, jakie zaszły na poziomie właścicielskim w 1. kwartale tego roku, z drugiej – pozytywnych doświadczeń z obsługą niemieckich klientów w obszarze folii przemysłowych. W związku ze znaczącą rozbudową kompetencji i zakresu działalności, wkrótce w zakładzie API Folie Polska w podwarszawskim Piasecznie rozpoczną pracę nowe maszyny do przetwórstwa i konfekcjonowania folii, powiększona zostanie powierzchnia magazynowa, planowane jest także zwiększenie zatrudnienia.

05.06.2020 | Świat poligrafii | przeczytano: 1150 razy
Api Folie Polska: nowe kompetencje po przekształceniach własnościowych

Firma API Folie Polska, lokalny oddział API Foilmakers, wdraża nowe procedury związane z niedawnymi przekształceniami na poziomie właścicielskim (po przejęciu większości aktywów API przez Aldus Group) oraz z obecną sytuacją rynkową w skali globalnej. Jak zapewnia Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca, sytuacja w firmie jest stabilna m.in. z uwagi na wdrożoną na nowo produkcję w zakładach w Livingston (Szkocja). Z uwagi na przekształcenia wewnątrz całej spółki, jej polski oddział uzyska wkrótce nowe kompetencje związane z obsługą nowych rynków i segmentów produktowych.

25.03.2020 | Świat poligrafii | przeczytano: 898 razy
Api Folie Polska podsumowuje miniony rok

Nowe produkty w coraz szerszym portfolio obejmującym folie, laminaty i rozwiązania holograficzne; kolejne pozyskane do współpracy drukarnie offsetowe i fleksograficzne; dalszy wzrost udziałów rynkowych; aktywność na wydarzeniach branżowych w Polsce i za granicą; nowa edycja API Trends Folio – przewodnika po trendach opakowaniowych na najbliższe lata – to najkrótsze podsumowanie działalności API Folie Polska w minionym roku. Jak podkreśla Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca firmą, był to okres dalszego umacniania się polskiego oddziału w globalnych strukturach API, m.in. w związku z przejęciem dystrybucji folii pigmentowych w Europie oraz dalszymi inwestycjami sprzętowymi w jej podwarszawskim centrum konfekcjonowania i logistyki materiałowej.

10.01.2020 | Świat poligrafii | przeczytano: 875 razy
Prezentacja rozwiązań Api na konferencji „Bezpieczne Opakowanie”

Firma API Group po raz pierwszy wzięła udział w charakterze partnera i sponsora konferencji „Bezpieczne Opakowanie”. Wydarzenie, organizowane dorocznie przez miesięczniki Opakowanie i Poligrafika, tym razem odbywało się w dniach 14-15 listopada we Wrocławiu. Spotkanie, w którym wzięło udział ok. 200 osób reprezentujących polską i zagraniczną branżę opakowań, stało się kolejną w ostatnim czasie okazją do zaprezentowania rozwiązań API. Jak zapewniała podczas swojej prezentacji Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca API Folie Polska, z jednej strony wychodzą one naprzeciw proekologicznym oczekiwaniom konsumentów, z drugiej – pozwalają zwiększyć atrakcyjność opakowań poprzez wprowadzenie odpowiednich uszlachetnień i efektów specjalnych.

20.11.2019 | Świat poligrafii | przeczytano: 906 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764