logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikuj.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu

Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.

12.03.2024 | przeczytano: 217 razy
Nadchodzą złote czasy dla open source?

Blisko 40 proc. największych organizacji na świecie zwiększyło wykorzystanie otwartych technologii w 2023 roku[1]. Nawet 50 mld USD – tyle według Marketsand Markets osiągnie rynek usług open source do 2026 roku, co oznacza stopę wzrostu na poziomie 130 proc. Według najnowszego raportu OpenLogic, The State of Open Source 2024, aż 95 proc. organizacji w ciągu ostatniego roku zwiększyło lub utrzymało na stałym poziomie wykorzystanie oprogramowania typu open source, a co 3. badany przyznał, że ten wzrost był znaczący (33 proc.). Dla porównania, zaledwie 2 lata temu w tym samym raporcie odsetek ten wynosił analogicznie 77 proc. do 36 proc. Co napędzało inwestycje w otwarte technologie w ubiegłym roku i pod znakiem jakich trendów upłynie 2024 rok zdaniem ekspertów i analityków branży? 

29.02.2024 | przeczytano: 1251 razy
Awanse w Lightscape: Paulina Kunicka i Pamela Tomicka

Z początkiem sierpnia Paulina Kunicka awansowała na nowoutworzone stanowisko – Project Management Director. Z kolei Pamela Tomicka, dotychczas Senior Account Executive objęła pozycję Marketing & PR Managera. Awanse odzwierciedlają zmiany w strategii rozwoju Agencji, która działa w branży digital marketingu i PR od 15 lat.

23.08.2023 | przeczytano: 700 razy

W Polsce pierwsza wśród 100 najbardziej widocznych witryn marketingowych w Google według rankingu Senuto. W Europie jedna z najdynamiczniej rozwijających się platform do dystrybucji i promocji treści. W 2019 polski startup WhitePress zapowiadał wejście na zagraniczne rynki, ale chyba nikt nie spodziewał się, że w tak krótkim czasie z sukcesem zbuduje swoją pozycję na 21 z nich. Spółka w 2021 roku odnotowała sprzedaż na poziomie blisko 54 milionów zł, co stanowiło wzrost o ponad 70 proc. względem poprzedniego roku. Sprzedaż za granicą wzrosła niemal 5-krotnie. W 2021 przejęty w całości przez globalną spółkę AdTech, RTB House, zapowiada dalsze umacnianie w Europie, ale też start w krajach azjatyckich i obu Amerykach. Na jakich rynkach polskie i zagraniczne firmy mogą prowadzić działania marketingowe za pomocą platformy?

17.03.2022 | przeczytano: 779 razy
Aplikuj.pl z niecodzienną kampanią outdoorową

„Nadmiar pieniędzy jeszcze nigdy nie wyprowadził mnie z równowagi” lub „Stryj mawiał, że bogaci nudzą się drożej” – to tylko kilka haseł wykorzystanych w niecodziennej kampanii outdoorowej portalu Aplikuj.pl. Kampania realizowana jest na nośnikach Cityboard Media.

10.05.2019 | przeczytano: 1376 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764