logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aponadto: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3

Z początkiem lutego 2022 roku agencja VMLY&R rozpoczyna współpracę z siecią handlową Netto Polska w zakresie obsługi digital.

24.01.2022 | przeczytano: 410 razy
Nationale-Nederlanden skłania do znalezienia zgubionego „JA”

Nationale-Nederlanden w swojej nowej kampanii „#ZgubiłemSwojeJa” zachęca ludzi do odnalezienia zagubionego „JA”, zwracając w ten sposób uwagę na to, że troszczą się w życiu o tak wiele rzeczy, że zapominają przy tym o sobie. Ambasadorami akcji zostali: dziennikarz Marcin Prokop, blogerka kulinarna i osobowość telewizyjna Daria Ładocha, blogerka lifestylowa i autorka książki „Mam wątpliwość” Aleksandra Radomska oraz rekordzista Polski w maratonie Henryk Szost.

27.11.2020 | przeczytano: 662 razy
#Codziennibohaterowie – kampania społeczna Nationale-Nederlanden

Na czas pandemii Nationale-Nederlanden ruszyło z nową kampanią społeczną. W serii krótkich filmów firma chce pokazać codzienność reprezentantów różnych zawodów, którzy z racji charakteru pracy, nie mogą wykonywać swoich obowiązków zdalnie. Akcja ma pokazywać społeczeństwu, że obok pracowników ochrony zdrowia, codziennych bohaterów jest znacznie więcej, a także uświadamiać jak się zachowywać, aby chronić takie osoby i minimalizować ryzyko zakażenia. Działania prowadzone są w mediach społecznościowych ubezpieczyciela.

20.04.2020 | przeczytano: 602 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764