logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arena Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 36
Effie Awards 2018: Pełne zestawienie wyników!Zobacz fotorelację

29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, podczas XIX Gali Effie Awards, Jury pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, Global Head of Brand, Communications & Digital and Marketing w firmie Philips, wręczyło 55 nagród w 24 kategoriach twórcom reklam i reklamodawcom za najbardziej efektywne działania marketingowe w 2017 roku. Organizatorem konkursu w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

31.10.2018 | przeczytano: 856 razy
19. Edycja SAR Effie Awards Poland: Lista nominacji

Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. We wtorek 18 września odbyły się obrady ponad stuosobowego Jury Effie, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.

16.10.2018 | przeczytano: 803 razy

Arena Media, agencja mediowa należąca do grupy Havas, kontynuuje swoją dotychczasową współpracę z Carrefour, rozszerzając działania w zakresie planowania i zakupu mediów na cztery nowe rynki w Europie. Od stycznia 2019 r. agencja będzie obsługiwać Carrefour także w Belgii, Hiszpanii, Włoszech i Rumunii.

11.10.2018 | przeczytano: 167 razy
Noż, widelec i zdrowe jedzenie w kolejnej odsłonie kampanii Carrefour

Z nożem i widelcem macie moc, by jeść zdrowiej każdego dnia Carrefour przedstawia ACT 1 Zdrowa Półka pierwsze z sześciu lokalnych działań składających się na program Act For Food.

18.09.2018 | przeczytano: 169 razy

Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową Unibail-Rodamco-Westfield. Dom mediowy jest odpowiedzialny za strategię, planowanie i zakup mediów dla polskiego oddziału Unibail-Rodamco-Westfield.

07.08.2018 | przeczytano: 279 razy
Kampania radiowa Beckers wokół wakacyjnego konkursu

Ruszyła kampania radiowa promująca wakacyjny konkurs marki farb Beckers „Uchwyć barwy lata”, w którym do wygrania jest blisko 120 nagród. Spoty w ramach akcji emitowane są w głównych ogólnopolskich stacjach radiowych. Wspierają je również działania na portalach internetowych i w mediach społecznościowych marki. Kampania trwa do czasu zakończenia konkursu, tj. do 12 sierpnia 2018 r. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media.

16.07.2018 | przeczytano: 240 razy
Beckers Designer Collection: Kampania telewizyjna nowej kolekcji farb

Wystartowała kampania telewizyjna marki Beckers promująca nową kolekcję farb - . Spoty emitowane są w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Za kreację odpowiada agencja Wiernik Pro, zakupem mediów zajął się natomiast dom mediowy Arena Media.

04.06.2018 | przeczytano: 1395 razy

W najnowszej odsłonie kampanii Carrefour Napoleon przyłapuje swojego Lokaja w niecodziennej sytuacji… Lokaj otoczony górą zabawek, z ogromnym zaangażowaniem steruje samochodzikiem na pilota. Nie odrywa się od zabawy nawet gdy do pokoju wchodzi Napoleon. I dobrze, ponieważ o tym jest nowe zarządzenie Napoleona: każdy ma się poczuć jak dziecko w dzień dziecka. Nawet Lokaj.

15.05.2018 | przeczytano: 395 razy
Druga odsłona kampanii Credit Agricole z Dawidem Podsiadło
Credit Agricole wprowadza „Konto dla Ciebie” - nową rodzinę rachunków dla klientów indywidualnych z wieloma atrakcyjnymi funkcjonalnościami i promocjami. 16.04.2018 | przeczytano: 1309 razy
Dawid Podsiadło w kampanii Credit Agricole
Dawid Podsiadło pojawi się od kwietnia w nowej kampanii banku Credit Agricole. Współpraca ma jednak zdecydowanie szerszy i bardziej długofalowy charakter. Credit Agricole będzie również partnerem niektórych działań artystycznych Dawida Podsiadło, o czym artysta będzie niebawem sam informował. 30.03.2018 | przeczytano: 612 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 36)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764