logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arena Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 69
Uniqa oferuje wsparcie związane z hejtem w sieci

Marka UNIQA ruszyła z nową kampanią dotyczącą problemu hejtu w sieci. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media, należąca do Havas Media Group.

13.06.2022 | przeczytano: 230 razy
Arena Media dla Easy Payment Services OOD

Agencja Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową Easy Payment Services OOD i startuje z kampanią promującą AXI CARD. Kampania będzie realizowana w TV oraz kanałach digital.

06.06.2022 | przeczytano: 226 razy
Uniqa z nową odsłoną kampanii

W tym tygodniu wystartowała nowa kampania marki Uniqa. Media zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media, należąca do Havas Media Group.

18.05.2022 | przeczytano: 261 razy
Boiron z komunikacją marki Arnigel

W maju ruszyła komunikacja digital marki Arnigel, żelu na stłuczenia i urazy. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Group).

17.05.2022 | przeczytano: 254 razy
Start kampanii sponsoringowej marki Dekoral

W tym tygodniu ruszyła kampania sponsoringowa w TV marki Dekoral, która promuje farbę do wnętrz Dekoral Moc Koloru. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media, należąca do Havas Media Group.

13.05.2022 | przeczytano: 289 razy
Swarovski z kampanią z okazji Dnia Matki

Marka Swarovski świętuje Dzień Matki ze specjalną kampanią w social mediach „Kocham Cię, mamo”. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Arena Media, należąca do Havas Media Group.

12.05.2022 | przeczytano: 182 razy
Boiron z komunikacją marki Camilia

W styczniu ruszyła komunikacja marki Camilia, leku na ząbkowanie.

31.01.2022 | przeczytano: 224 razy
Creamfinance z nową komunikacją marki Lendon.pl

W styczniu wystartowała nowa kampania sprzedażowa marki Lendon.pl. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media.

20.01.2022 | przeczytano: 423 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Carrefour świętuje 25-lecie obecności w Polsce

Sieć Carrefour świętuje swoją 25-letnią obecność na polskim rynku. Z tej okazji ruszyła specjalna kampania wizerunkowa Carrefour „25 lat z Wami”. Media offline w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media, należąca do Havas Media Group.

13.01.2022 | przeczytano: 299 razy
Carrefour celebruje różnorodność klientów i swoje 25-lecie

Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa Carrefoura. Jubileusz 25-lecia działalności w Polsce jest dla marki okazją do celebrowania różnorodności swoich klientów. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.

12.01.2022 | przeczytano: 389 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 69)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764