logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arena Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 39

Anna Pańczyk, CEO Grey Group i Grey London, została AD wo/MAN Roku 2018 w kategorii Agencje reklamowe, a Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce – w kategorii Domy mediowe. Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec SA, została laureatką przyznanej po raz pierwszy nagrody Ad Marketer Roku. Organizowana przez magazyn „Press” gala konkursu odbyła się w czwartek w warszawskiej Villi Foksal.

12.04.2019 | przeczytano: 446 razy

Arena Media, agencja mediowa należąca do Havas Media Group, rozpoczęła współpracę z marką ekskluzywnych butików Hermès Paris. Agencja jest odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline.

10.04.2019 | przeczytano: 275 razy
Beckers startuje z kampanią telewizyjną dla kolekcji Designer Collection

Tegoroczna odsłona kampanii telewizyjnej promującej farby Beckers Designer Collection rusza z początkiem kwietnia. Spoty w trzech wersjach emitowane będą w największych ogólnopolskich kanałach telewizyjnych i w wybranych stacjach tematycznych.

01.04.2019 | przeczytano: 107 razy
Effie Awards 2018: Pełne zestawienie wyników!Zobacz fotorelację

29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, podczas XIX Gali Effie Awards, Jury pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, Global Head of Brand, Communications & Digital and Marketing w firmie Philips, wręczyło 55 nagród w 24 kategoriach twórcom reklam i reklamodawcom za najbardziej efektywne działania marketingowe w 2017 roku. Organizatorem konkursu w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

31.10.2018 | przeczytano: 916 razy
19. Edycja SAR Effie Awards Poland: Lista nominacji

Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. We wtorek 18 września odbyły się obrady ponad stuosobowego Jury Effie, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.

16.10.2018 | przeczytano: 833 razy

Arena Media, agencja mediowa należąca do grupy Havas, kontynuuje swoją dotychczasową współpracę z Carrefour, rozszerzając działania w zakresie planowania i zakupu mediów na cztery nowe rynki w Europie. Od stycznia 2019 r. agencja będzie obsługiwać Carrefour także w Belgii, Hiszpanii, Włoszech i Rumunii.

11.10.2018 | przeczytano: 188 razy
Noż, widelec i zdrowe jedzenie w kolejnej odsłonie kampanii Carrefour

Z nożem i widelcem macie moc, by jeść zdrowiej każdego dnia Carrefour przedstawia ACT 1 Zdrowa Półka pierwsze z sześciu lokalnych działań składających się na program Act For Food.

18.09.2018 | przeczytano: 186 razy

Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową Unibail-Rodamco-Westfield. Dom mediowy jest odpowiedzialny za strategię, planowanie i zakup mediów dla polskiego oddziału Unibail-Rodamco-Westfield.

07.08.2018 | przeczytano: 292 razy
Kampania radiowa Beckers wokół wakacyjnego konkursu

Ruszyła kampania radiowa promująca wakacyjny konkurs marki farb Beckers „Uchwyć barwy lata”, w którym do wygrania jest blisko 120 nagród. Spoty w ramach akcji emitowane są w głównych ogólnopolskich stacjach radiowych. Wspierają je również działania na portalach internetowych i w mediach społecznościowych marki. Kampania trwa do czasu zakończenia konkursu, tj. do 12 sierpnia 2018 r. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media.

16.07.2018 | przeczytano: 257 razy
Beckers Designer Collection: Kampania telewizyjna nowej kolekcji farb

Wystartowała kampania telewizyjna marki Beckers promująca nową kolekcję farb - . Spoty emitowane są w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Za kreację odpowiada agencja Wiernik Pro, zakupem mediów zajął się natomiast dom mediowy Arena Media.

04.06.2018 | przeczytano: 1459 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 39)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764