logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arskom: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 35
Podsumowanie roku 2023 w działaniach IAB Polska

24 nowe firmy członkowskie, szereg raportów i publikacji eksperckich o bieżących trendach digital marketingu, a także wzmożone prace nad DSA oraz nowy poziom certyfikatu DIMAQ. Oto podsumowanie roku 2023 w IAB Polska.

14.01.2024 | przeczytano: 556 razy
El Rondo – piłkarska gra wspomagająca naukę języka hiszpańskiego

Tomasz Ćwiąkała we współpracy z agencją marketingu sportowego Arskom, wypuszcza na rynek grę edukacyjną „El Rondo”, mającą być nie tylko być formą rozrywki, ale też sposobem na naukę języka hiszpańskiego.

07.12.2023 | przeczytano: 802 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Oszust na spalonym”, czyli NASK z Kanałem Sportowym

Od lipca trwa specjalna akcja informacyjna NASK-PIB, prowadzona w kanałach Kanału Sportowego i portalu Weszło, dotycząca codziennych cyberzagrożeń i sposobów radzenia sobie z nimi. Już po pierwszym tygodniu współpracy, materiały przygotowane w ramach akcji „Oszust na spalonym”, osiągnęły ponad półmilionową oglądalność.

11.08.2023 | przeczytano: 646 razy

Złota Piłka, Złoty But, Złoty Chłopiec, a teraz też… złoty klub. KTS Weszło rozpoczyna współpracę z firmą Goldsaver, która będzie jednym ze sponsorów IV-ligowca. Marka będzie widoczna na koszulkach pod numerem zawodników i zadba o promocję idei oszczędzania wśród sportowców i poprzez konkursy dla kibiców klubu.

04.08.2023 | przeczytano: 376 razy

Agencja Arskom przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.

02.05.2023 | przeczytano: 400 razy
Canal+ wzmacnia zespół digital sport odpowiedzialny za tworzenie treści video

Do CANAL+ Polska dołączyli dziennikarze Konrad Mazur, Filip Kapica oraz Mateusz Rokuszewski. Będą odpowiadać za rozwijanie i tworzenie digitalowych treści sportowych do serwisu CANAL+ online, mediów społecznościowych oraz serwisu YouTube.

09.02.2023 | przeczytano: 1045 razy
Messi ambasadorem gry Pubg Mobile

Twórcy gry mobilnej typu battle royale, PUBG Mobile, ogłosili współpracę z jednym z najlepszych piłkarzy świata, Argentyńczykiem Lionelem Messim. W ramach wspólnych działań w grze pojawią się liczne futbolowe dodatki, a polscy kibice będą mogli wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami.

21.11.2022 | przeczytano: 318 razy
Alcalia oficjalną wodą Reprezentacji Polski w Koszykówce

Alcalia została oficjalną wodą i sponsorem reprezentacji Polski koszykarzy i koszykarek. Będzie również partnerem Energa Basket Ligi, LOTTO 3x3 Ligi, Suzuki Pucharu Polski oraz Suzuki Superpucharu Polski. To kolejna forma zaangażowania Grupy Maspex, do której należy marka Alcalia, w rozwój sportu w Polsce. Nawiązanie współpracy zostało ogłoszone podczas  Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki, który odbywa się w Zakopanym.

20.10.2022 | przeczytano: 960 razy

Multiporównywarka rankomat.pl to nowy partner największego kanału dotyczącego sportu na polskim YouTube. Wielomilionowa społeczność Kanału Sportowego skorzysta na atrakcjach przygotowanych przez markę. – Nigdy nie chcemy być pustym logotypem na ekranie, tylko dawać fanom wartość. Tak będzie też tym razem – podkreśla Dawid Pożoga, CMO w rankomat.pl.

17.10.2022 | przeczytano: 384 razy

Po 2,5 roku od startu Kanał Sportowy, jedno z największych mediów o tematyce sportowej w polskim internecie, rusza z własną platformą VOD. Na stronie www.kanalsportowy.pl widzowie będą mogli oglądać programy na żywo, materiały archiwalne, a także docelowo cieszyć się ekskluzywnymi treściami. Dostęp do serwisu jest bezpłatny.

10.10.2022 | przeczytano: 774 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 35)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764