logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artegence: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 77

Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są limitowane gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada w telewizji pojawiła się również nowa, zimowa odsłona reklamy Żywca.

25.11.2022 | przeczytano: 172 razy

Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to święto, które zawsze budzi wśród kibiców wiele emocji. „ORLEN. Witaj w świecie piłkarskich emocji” to najnowsza kampania promocyjna PKN ORLEN, Głównego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Jej motywem przewodnim są tzw. cieszynki, za pomocą których zawodnicy demonstrują kibicom radość po zdobytej bramce.

04.11.2022 | przeczytano: 225 razy (komentarzy: 11)
Katarzyna Rajchel obejmuje stanowisko Group Account Directora w Agencji Gong

Awans związany jest z dynamicznym rozwojem obszarów współpracy dla jednego z kluczowych klientów agencji, jakim jest Netflix. Nowa Group Account Director będzie odpowiedzialna za kierowanie pracami zespołu klienckiego dedykowanego temu klientowi oraz kompleksową koordynację działań Agencji dla Netflix na rynku polskim i zagranicznym.

25.10.2022 | przeczytano: 272 razy
Growth Summer Days: Dlaczego UX musi być długofalowym procesem?

Ostatni webinar z tej serii cyklu Growth Summer Days dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych

18.08.2022 | przeczytano: 466 razy

Jeszcze większy komfort czytania, ekspercki wybór treści i bogactwo tematów - to najważniejsze cechy nowej Wyborcza.pl. Od poniedziałku, 13 czerwca 2022 r. serwis internetowy „Wyborczej” - w standardowej i mobilnej wersji - dostępny jest w odmienionej odsłonie.  

13.06.2022 | przeczytano: 270 razy

Chcesz ułatwić sobie działania marketingowe i jednocześnie pozyskać większą liczbę klientów? Wolisz otrzymać praktyczne wskazówki niż same teoretyczne rozważania? Zapraszamy do udziału w konferencji Online Marketing Day. IAB Polska jest patronem wydarzenia.

13.05.2022 | przeczytano: 436 razy
Labcon wzmacnia zespół Client Service

Agencja kreatywna Labcon powiększa zespół Client Service. Do teamu dołączyli Krzysztof Żukowski w roli Senior Account Managera oraz Magdalena Pawłowska jako Account Manager. Poszerzenie działu jest odpowiedzią na stale rosnące portfolio klientów spółki.

23.03.2022 | przeczytano: 406 razy
Nowa odsłona serwisu Komunikaty.pl

Odświeżony wygląd, nowe logo, mobilna wersja i jeszcze prostsze wyszukiwanie ogłoszeń - to oferta serwisu Komunikaty.pl, który od poniedziałku, 14 marca 2022 r. działa w nowej odsłonie. Na stronie, należącej do grupy Wyborcza.pl, internauci znajdą nie tylko część ogłoszeniową, ale też przystępne poradniki i teksty ekspertów oraz dziennikarzy z redakcji Wyborcza.biz i „Mój Biznes”.

14.03.2022 | przeczytano: 258 razy
Awanse w Kamikaze – agencja rozwija zespół kreacji, powołuje dwie Creative Director

Kamikaze rozwija zespół kreacji w siedzibie w Warszawie oraz w Łodzi. W związku ze zmianami agencja stworzyła nowe stanowiska dyrektorów kreatywnych. Obejmą je: Agata Palmowska i Maja Sokół, które dotychczas pracowały jako Creative Lead.

07.03.2022 | przeczytano: 531 razy
Automarket zachęca do kupna auta w kampanii „Bez niepotrzeb”

Pod hasłem “Bez niepotrzeb” wystartowała kampania promująca Automarket.pl, platformę do sprzedaży online samochodów nowych i używanych, gwarantującą wygodny, bezpieczny i zrozumiały proces zakupu oraz użytkowania samochodu dla klientów indywidualnych i firmowych.

30.09.2021 | przeczytano: 635 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 77)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764