logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artegence: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 92
Żywiec honoruje miasta na trasie Męskiego Grania

Czy pieróg może zagrać na trąbce? Co Lajkonik skrywa za pazuchą? I o co chodzi ze śledziem w puszce? Przed startem 16. edycji kultowej trasy Męskie Granie marka Żywiec wypuściła na rynek limitowaną edycję puszek będących hołdem dla siedmiu koncertowych miast. Dodatkowo, w kolekcji znalazła się jedna uniwersalna puszka. Każdy projekt oddaje atmosferę konkretnego miasta – jego energię i unikalny charakter. To podróż przez Polskę, uchwycona w charakternych i pełnych dowcipu ilustracjach.

11.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 251 razy
Koncertowe trampki w loterii konsumenckiej Żywiec

Z myślą o tegorocznej loterii marka Żywiec stworzyła stylowe trampki, w których można wyruszyć w Polskę, bawić się na koncertach czy po prostu zajmować się słodkim nicnierobieniem. O trampki i setki innych nagród można walczyć od 28 kwietnia do 17 sierpnia.

04.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 368 razy
ReTo w remixie utworu „Guao Guao” w kampanii Desperadosa

Wielkie gwiazdy ze świata muzyki i latin vibe – Desperados rozkręca kultową kampanię „Bierz, co chcesz” i zachęca do grania o nagrody. Loterię promuje remix światowego hitu „Guao Guao” stworzonego przez OVY ON THE DRUMS i MICRO TDH, a w polskiej odsłonie wykonywanego również przez rapera ReTo. W aktywacji, jak co roku, do wygrania są nagrody takie, jakie się chce, w tym kurtka Neige, głośniki i nagrody pieniężne. Promocja trwa od 1 kwietnia do 31 sierpnia 2025 roku.

17.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 388 razy
Maciej Musiał w kampanii bezalkoholowych wariantów Żywca

Z myślą o nadchodzącym sezonie, marka Żywiec wprowadziła na rynek bezalkoholowe piwa w najbardziej pożądanych przez konsumentów smakach z kwiatowym twistem, rozszerzając portfolio piw 0,0%. Produkty te promuje kampania „Chce się Ż w rozkwicie” z udziałem aktora Macieja Musiała. Stworzone spoty są pełne przyrody i słońca.

17.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 350 razy
„Chce się Ż” w telewizji, digitalu i na OOH

Żywiec od lat zachęca do cieszenia się życiem i doceniania każdej chwili. W tym sezonie marka jeszcze mocniej nawiązuje do czasu spędzonego na łonie natury, a zarówno w spocie, jak i na kreacjach reklamowych, ważną rolę odgrywają atrybuty związane z polskim folklorem – wszystko pod hasłem „Chce się Ż”. Nowe spoty można już oglądać w telewizji i internecie. Na początku kwietnia wystartowała także ogólnopolska kampania OOH.

13.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 270 razy
Utwór Guao Guao w kampanii Desperados

Przy utworze „Guao Guao” nie da się nie tańczyć. Ten reggaetonowy kawałek stworzony przez OVY ON THE DRUMS i MICRO TDH porywa od pierwszej sekundy, przenosząc do świata pełnego latin vibe. Utwór został nagrany specjalnie dla Desperadosa w ramach kampanii „The Beer With Latin Vibe”, której dyrektorem artystycznym został kolumbijski zdobywca Latin Grammy – OVY ON THE DRUMS.

02.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 417 razy
Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy Żywiec

Altavia Kamikaze + K2 wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na długofalową obsługę digitalową marki Żywiec i tym samym została wiodącą agencją digital tego brandu. Agencja zajmie się również obsługą komunikacyjną marki Męskie Granie. Jednocześnie Grupa Żywiec wybrała też drugą agencję digital - CUKIER, z którą będzie współpracować w ramach działań digital kierowanych do młodych dorosłych konsumentów.

13.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 408 razy
Desperados z kampanią „The Beer With Latin Vibe”

Desperados w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Inspiracją dla kampanii są symbole i motywy zaczerpnięte ze współczesnej kultury latynoskiej, które podkreślają swobodę, pewność siebie i odwagę, by cieszyć się wyjątkowymi momentami. Spoty marki odzwierciedlają nowe pozycjonowanie Desperadosa, skierowane do młodych dorosłych. W jednym z globalnych spotów pojawia się również polski artysta Reto, znany z ubiegłorocznej kampanii marki.

11.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 532 razy
Energa Obrót kontynuuje kampanię Moc równowagi w Twoim ekosystemie

Od 15 lipca na antenach największych polskich nadawców można oglądać spoty w ramach nowej kampanii produktowo-świadomościowej Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Natomiast od 1 sierpnia będzie je uzupełniał film produktowy, promujący zestaw fotowoltaiki z magazynem energii. Trwający piętnaście sekund spot zostanie wyemitowany w telewizji m.in. na antenach TVP, TVN oraz Polsatu, a także w radiu, prasie oraz w Internecie.

01.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 551 razy
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót

Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej celem będzie promowanie szerokiej oferty produktów okołoenergetycznych spółki. Spoty reklamowe będą emitowane w telewizji, radiu, a także na platformach internetowych oraz w prasie.

15.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 494 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 92)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764