logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Żmijewski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14

Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna CZAS NA WZROK 40+, mająca zachęcać osoby po 40. roku życia do regularnego badania wzroku, a także propagować wiedzę na temat prezbiopii i metod jej korekcji. To największa zasięgowo akcja informacyjna na temat wzroku, spośród obecnie prowadzonych, obejmuje 1800 salonów optycznych w całej Polsce. Jej inicjatorem jest Grupa Essilor, producent soczewek progresywnych.

13.03.2018 | przeczytano: 486 razy
Artur Żmijewski w reklamie domu mody premium Gomez.pl

Premiera filmu promocyjnego  Gomez.pl z Arturem Żmijewskim w roli głównej, rozpoczęła się w telewizji i mediach internetowych. To druga odsłona kampanii Gomez, w której bierze udział aktor.

10.10.2017 | przeczytano: 1750 razy
„Ojciec Mateusz” wciąż z dużą widownią w TVP1

"Ojciec Mateusz” cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem widzów. W czwartek, 17 marca trzeci odcinek 15. serii przyciągnął przed ekrany telewizorów ponad 4,6 mln osób, a udziały TVP1 wyniosły 29,62 proc. Są to najlepsze wyniki obecnie emitowanego sezonu. Jednocześnie, tego dnia był to najchętniej oglądany program telewizyjny.

21.03.2016 | przeczytano: 715 razy (komentarzy: 2)
Serialowi amanci. Miłość kobiet i … mediów

Dzięki rolom uwodzicieli w popularnych serialach nie tylko zostali bożyszczami kobiet, ale także zdobyli medialny rozgłos. Wartość publikacji na temat 10 najbardziej lubianych i najprzystojniejszych polskich aktorów została wyceniona na 236 mln złotych - wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

15.02.2016 | przeczytano: 1037 razy
Gwiazdy ATM Grupa dla WOŚP

Nasze Gwiazdy zagrały z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Aneta Zając, Weronika Rosati, Maciej Zakościelny, Artur Żmijewski i wielu innych naszych aktorów podczas minionego weekendu wzięło udział w akcjach WOŚP.

14.01.2016 | przeczytano: 572 razy
Instytucje finansowe tną wydatki na promocję. Najczęściej reklamują pożyczki

Instytucje finansowe znacznie zmniejszyły wydatki na promocję. Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, na reklamę w telewizji, radiu i prasie w I kwartale tego roku wydały 270 mln zł, o 15 proc. mniej niż przed rokiem. Najchętniej reklamowanym produktem były pożyczki gotówkowe. O nich też najczęściej dyskutowali w sieci internauci. Badanie wskazało, że wydatki na promocję danej firmy niekoniecznie przekładają się na liczbę wzmianek w internecie.

28.05.2014 | przeczytano: 1105 razy

Spot reklamowy Kas Stefczyka z Arturem Żmijewskim uplasował się na czwartym miejscu wśród ulubionych przez widzów reklam telewizyjnych w kwietniu br. – wynika z badania na zlecenie domu mediowego Lowe Media.

13.07.2013 | przeczytano: 1633 razy
Gotowe do odbioru: Nowa kampania Kas Stefczyka

3 grudnia br. wystartowała kampania reklamowa Kas Stefczyka pod hasłem „Pożyczka 300 – gotowe do odbioru”. Kampanię zrealizowaną przez agencję reklamową Apella S.A. firmuje aktor Artur Żmijewski.

05.12.2012 | przeczytano: 1316 razy
„Spadła rata” w promocji Kas Stefczyka

Akcja promocyjna Kas Stefczyka pod hasłem „Spadła rata” wystartowała 12 listopada i potrwa do 2 grudnia br. Koncepcja kreatywna kampanii należy do agencji reklamowej Apella S.A.

14.11.2012 | przeczytano: 976 razy
Artur Żmijewski twarzą kampanii Kas Stefczyka

Pod hasłem „Konkretnie! Obniżamy oprocentowanie pożyczki” rozpoczęła się akcja promocyjna w Kasach Stefczyka. Autorem przekazu reklamowego, w którym udział bierze Artur Żmijewski jest agencja reklamowa Apella S.A.

06.11.2012 | przeczytano: 840 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764