logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Sikora: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 22
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki

Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.

28.11.2023 | przeczytano: 774 razy
Marcin Dorociński w kampanii świątecznej Santander Bank Polska

W poniedziałek, 21 listopada, ruszyła świąteczna kampania telewizyjna Santander Bank Polska z udziałem Marcina Dorocińskiego. Spot zachęca do dbania o relacje rodzinne i pokazuje, jaką moc mają dobre, przemyślane prezenty.

22.11.2022 | przeczytano: 579 razy
Konto Firmowe z pakietem usług online w kampanii Santander Bank Polska

Santander Bank Polska i Marcin Dorociński w nowym spocie promują konto firmowe. Mali i średni przedsiębiorcy mogą rozwijać swój biznes dzięki szerokiemu pakietowi usług online, które ułatwiają prowadzenie firmy.

11.10.2022 | przeczytano: 511 razy

W tegorocznej edycji konkursu, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, Santander Bank Polska otrzymał nagrodę Srebrny Spinacz w kategorii „Finanse”, za kampanię „Cyberprzysłowia” przeprowadzoną w mediach społecznościowych.

10.12.2021 | przeczytano: 577 razy
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2020 / 2021 - wyniki

10 Jubileuszowa Gala Konkursu odbyła się 17 listopada w Warszawie w Hotelu Crowne Plaza i była finałem Konferencji EXECUTIVE SUMMIT 2021. Kapituła Konkursu postanowiła przyznać 2 wyróżnienia oraz nagrody w 16 kategoriach branżowych, 16 specjalnych, 4 kategoriach „odkrycia”, 2 kategoriach zespołowych, nagrodę główną GRAND PRIX i nagrodę z okazji 10 edycji konkursu - DYREKTOR MARKETINGU 10-Lecia

23.11.2021 | przeczytano: 2124 razy
Dorociński w kolejnym spocie promującym Moje cele w Santander mobile

Rusza kolejna odsłona kampanii Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim. Nowy spot skierowany jest do młodych odbiorców i pokazuje, że niektóre rzeczy mogą robić się same. Umożliwić im to może usługa Moje cele, która pozwala na oszczędzanie przy minimalnym zaangażowaniu użytkownika.

28.10.2021 | przeczytano: 880 razy
W życiu liczy się „być” czy „mieć”? Dorociński w kampanii Santander Bank

Odkładanie pieniędzy nie zawsze jest proste, jednak przychodzi łatwiej, jeśli mamy jakiś konkretny cel. W nowej kampanii reklamowej Santander Bank Polska zachęca Polaków do sprytnego oszczędzania na swoje marzenia – łatwo i bez wyrzeczeń.

18.10.2021 | przeczytano: 963 razy

Rusza nowa kampania Santander Bank Polska, która w nietypowy sposób promuje zasady cyberbezpieczeństwa. Do realizacji kampanii „Bajki dla dorosłych” wykorzystano motywy prawdziwych oszustw, których ofiarami padali użytkownicy internetu. Na ich podstawie powstały bajki dla dorosłych, w które nie należy wierzyć.

04.10.2021 | przeczytano: 363 razy
Na ile tak naprawdę Cię stać? Dorociński w kampanii Santander Bank

Po co nam marzenia? Po to by je spełniać. W najnowszej reklamie Santander Bank Polska pokazuje radość, jaką daje wspieranie talentu i pasji najbliższych. Ułatwia to aplikacja Santander mobile z opcją podglądu kont z różnych banków w jednym miejscu. Kampania startuje 1 czerwca.

31.05.2021 | przeczytano: 1114 razy
23 Edycja Konkursu Golden Arrow

Do 7 maja można zgłaszać projekty marketingowe, które będą rywalizować w 23 edycji konkursu Golden Arrow.

30.04.2021 | przeczytano: 1046 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 22)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764