logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Asap&Asap: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Asap&Asap z kampanią Betadine VAG

Wystartowała przygotowana przez ASAP&ASAP kampania leku OTC Betadine VAG, dla którego podmiotem odpowiedzialnym jest firma Egis Pharmaceuticals PLC, reprezentowana w Polsce przez firmę EGIS Polska. Jest to pierwszy efekt współpracy po wygranym przez agencję w ubiegłym roku przetargu. Betadine VAG to lek na infekcje intymne.

26.02.2024 | przeczytano: 362 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Asap&Asap wygrywa przetarg Betadine VAG

Agencja ASAP&ASAP w wyniku przetargu zajmie się obsługą marki Betadine VAG, dystrybuowanej w Polsce przez firmę Egis. Betadine VAG to lek na infekcje intymne, który do niedawna dostępny był wyłącznie na receptę, a aktualnie zmienił swoją klasyfikację na lek OTC. ASAP&ASAP stworzyło Big Ideę, KV kampanijny, koncepcję spotu telewizyjnego oraz digitalowego. Produkcją spotu zajmie się dom produkcyjny alefajnie.

19.12.2023 | przeczytano: 434 razy
Asap&Asap projektuje opakowania dla marki Iwostin

Po wygranym przetargu agencja ASAP&ASAP przygotowała dla marki kosmetyków IWOSTIN (z portfolio Perrigo Poland) projekty opakowań zestawów prezentowych. Nowe opakowania przenoszą ducha marki z social mediów do offlineu - zostały zaprojektowane w stylu graficznym, który wcześniej agencja wraz z marketerem wypracowały dla komunikacji w social mediach. Wprowadzeniu nowych opakowań do sprzedaży towarzyszy kampania digital, mająca promować zestawy prezentowe IWOSTIN jako pomysł na prezent świąteczny.

29.11.2023 | przeczytano: 483 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Asap&Asap dla Iveco: „Kapitalnie mieć taki wybór”

IVECO Poland wystartowało z kampanią mającą na celu wsparcie sprzedaży pojazdów dostawczych IVECO Daily z wykorzystaniem rozwiązań IVECO Capital (dostawcy usług finansowych tego koncernu motoryzacyjnego). Kampania rozpoczęła się w połowie października i potrwa do końca roku. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital.

22.11.2023 | przeczytano: 389 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Asap&Asap przygotowała kampanię dla marki Emolium

Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, przygotowała kampanię dla marki Emolium, z portfolio Perrigo Poland.

14.11.2023 | przeczytano: 539 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Asap&Asap z kampanią dla Perrigo Poland

Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, przygotowała kampanię dla marki IWOSTiN z portfolio Perrigo Poland.

09.11.2023 | przeczytano: 673 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Jurajska prezentuje odświeżony wizerunek w kampanii TV

Hortex wraz z Opus B przygotował kampanię rebrandingową promującą całą linię wód mineralnych gazowanych i niegazowanych Jurajska. Ambasadorem marki została Agnieszka Radwańska.

30.04.2021 | przeczytano: 1152 razy
Opus B dla Hortex

Rusza kolejna odsłona kampanii mrożonych warzyw i owoców Hortex. Ambasadorem jest Mateusz Gessler.

07.01.2021 | przeczytano: 1576 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Opus B przygotował kolejną kampanię dla Hortex

Wystartowała najnowsza kampania napojów Hortex. Za strategię i koncepcję działań odpowiada zespół Opus B.

03.06.2020 | przeczytano: 766 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Agencja Asap&Asap: Strategia digital dla marki No-Spa

W wyniku działań przetargowych agencja ASAP&ASAP Communication zajmie się kompleksową obsługą marki NO-SPA (należącej do Sanofi Aventis) w przestrzeni digital przez co najmniej rok. Agencja poprowadzi działania w różnych kanałach komunikacji, z naciskiem na przestrzeń social media oraz kanałów media owned, jak strona www.no-spa.pl.

07.04.2016 | przeczytano: 958 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764