logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Asap: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Opus B dla Hortex

Rusza kolejna odsłona kampanii mrożonych warzyw i owoców Hortex. Ambasadorem jest Mateusz Gessler.

07.01.2021 | przeczytano: 448 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Opus B przygotował kolejną kampanię dla Hortex

Wystartowała najnowsza kampania napojów Hortex. Za strategię i koncepcję działań odpowiada zespół Opus B.

03.06.2020 | przeczytano: 447 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Lista laureatów Youtube Rewind 2018

Jak co roku prezentujemy YouTube Rewind, zestawienie najpopularniejszych wideo oraz teledysków w Polsce i na świecie od twórców, których najchętniej oglądaliście na naszej platformie.

07.12.2018 | przeczytano: 589 razy
Kerris Group zwiększa zatrudnienie

Do zespołu agencji interaktywnej KERRIS dołączyło 8 nowych osób zasilając działy kreacji, technologii, performance marketingu oraz obsługi klienta. Wśród nich znalazła się m.in. Katarzyna Stefańska, związana wcześniej z DDB&Tribal oraz White Cat Studio.

24.09.2018 | przeczytano: 1000 razy
Asap Care 24 z dedykowaną usługą moderacji przez narzędzie Livechat

Agencja moderacji ASAP CARE 24 uruchomiła nową usługę dedykowaną serwisom i markom aktywnym online, które chcą poprawić liczbę konwersji i zwiększyć sprzedaż. LiveChat to narzędzie do bezpośredniej obsługi klienta na stronie internetowej w czasie rzeczywistym.

11.06.2018 | przeczytano: 403 razy
Krzysztof Kosiba w zespole Asap Care 24

Agencja moderacji ASAP CARE 24 inwestuje w międzynarodowy rozwój. Do zespołu dołączył Krzysztof Kosiba, który jako Business Development Director będzie odpowiadał za projekty realizowane w Polsce oraz za granicą.

09.05.2018 | przeczytano: 783 razy
Agencja Asap&Asap: Strategia digital dla marki No-Spa

W wyniku działań przetargowych agencja ASAP&ASAP Communication zajmie się kompleksową obsługą marki NO-SPA (należącej do Sanofi Aventis) w przestrzeni digital przez co najmniej rok. Agencja poprowadzi działania w różnych kanałach komunikacji, z naciskiem na przestrzeń social media oraz kanałów media owned, jak strona www.no-spa.pl.

07.04.2016 | przeczytano: 787 razy
Asap&Asap Communication i serwis dla Teatru Roma

Od listopada widzowie Teatru ROMA mogą cieszyć się zupełnie nową jakością  serwisu www. Nowa strona internetowa została stworzona przez ASAP&ASAP Communication. Propozycja kreatywna agencji oraz zaproponowane rozwiązania technologiczne spotkały się z największym uznaniem podczas przeprowadzonego konkursu ofert.

30.11.2015 | przeczytano: 502 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764