9 maja 2023 r. wystartowała ogólnopolska kampania społeczna #PowiedzCześćRóżnorodności. Jej inicjatorzy - Fundacja DEI Alliance oraz firma Better - połączyli siły z ponad 20 partnerami, by wspólnie pokazać wartość, jaką z różnorodności czerpią firmy, organizacje i całe społeczeństwo. Jako ludzie tworzymy niepoliczalny zbiór różnorodnych doświadczeń i perspektyw oglądania świata, wzajemnie się uzupełniamy i wzbogacamy. Warto z tego skorzystać.
18.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 1618 razyZ okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, firma Screen Network wspólnie z międzynarodową organizacją innowatorów społecznych Ashoka, przygotowała kampanię promującą Polki, zmieniające swoją działalnością zawodową świat na lepsze. Od 7 do 9 marca, na 20 tysiącach cyfrowych ekranów outdoorowych i indoorowych Screen Network w całej Polsce, zostaną przedstawione sylwetki trzech bohaterek, z sukcesem niosących pomoc w różnych dziedzinach życia. Patronat medialny nad tą akcją objął Forbes Women.
06.03.2020 | Z rynku | przeczytano: 1259 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |