logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Asseco: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 33
Ruszyła kampania społeczna „Maki” zachęcająca kobiety i mężczyzn do współpracy

Fundacja Empiria i Wiedza oraz Fundacja State of Poland zainaugurowały kampanię społeczną pod nazwą MAKi (Mężczyzna a Kobieta). Celem inicjatywy jest wielopłaszczyznowe wzmacnianie partnerstwa między mężczyznami i kobietami, a także ogólnopolska dyskusja na temat roli współpracy obu płci i jej wpływu na jakość kapitału społecznego Polski.

30.05.2023 | przeczytano: 577 razy

W środę, 1 lutego wystartowała Akademia Biznesu money.pl. To nowa platforma z eksperckimi treściami podzielonymi na ścieżki tematyczne, które obejmują: zarządzanie, prawo, technologie oraz rynek e-commerce. W ramach Akademii organizowane będą też m.in. warsztaty, webinary i autorskie konferencje dla zainteresowanych tematami związanymi z rozwojem biznesu, kariery czy technologiami.

03.02.2023 | przeczytano: 517 razy
Maciej Sobieszek awansuje w strukturach Dentsu Polska

Maciej Sobieszek nowym Media Strategy Directorem w pionie Media & Performance dentsu Polska. Wraz z objęciem nowego stanowiska będzie odpowiedzialny za wsparcie kluczowych klientów agencji oraz rozwój rozwiązań digitalowych.

01.02.2023 | przeczytano: 639 razy
Nowi art directorzy w Cape Morris

Cape Morris powiększa zespół o dwóch nowych art directorów. Do teamu kreatywnego agencji dołączyła Teresa Chylińska-Kur i Marta Sot-Ordysińska.

05.10.2022 | przeczytano: 990 razy
Startuje 5-ta edycja konkursu animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja

4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production.

04.10.2022 | przeczytano: 755 razy

Netia została jednym ze sponsorów koszykarskiej drużyny Suzuki Arka Gdynia. Logo operatora pojawi się m. in. na parkiecie hali domowej drużyny (Polsat Puls Arena Gdynia) oraz strojach zawodników, którzy niebawem rozpoczną rozgrywki koszykarskiej ekstraklasy w sezonie 2022/2023.

09.09.2022 | przeczytano: 710 razy
Aleksandra Ślusarska liderką performance marketing w Havas Media Group

W kwietniu do Havas Media Group dołączyła Aleksandra Ślusarska obejmując stanowisko Head of Ecselis. To kolejny krok w kierunku wzmocnienia kompleksowych kompetencji digital grupy.

01.04.2022 | przeczytano: 559 razy

Produkcja i dystrybucja gier komputerowych, rozwiązania smart i Internet Rzeczy, fintech, cyfrowa przyszłość i znaczenie polskiej gospodarki – to przykładowe zagadnienia jakie omówią uczestnicy 3 debat, które odbędą się na żywo online 25 lutego podczas Expo 2020 Dubai. W ramach promocji polskiej branży ICT na EXPO powstanie także film na jej temat oraz przeprowadzano zostaną działania komunikacyjne.

18.02.2022 | przeczytano: 658 razy

Od początku września trwa telewizyjna kampania reklamowa Asseco pod hasłem „Asseco – lider cyfryzacji w Polsce”. Asseco to największa, polska firma informatyczna, która od 30 lat dostarcza zawansowane rozwiązania IT do kluczowych sektorów gospodarki i jest obecna na 60 rynkach na całym na świecie.

14.09.2021 | przeczytano: 454 razy

Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach ogólnopolskiej kampanii  #BiznesBezPapieru.

13.04.2021 | przeczytano: 467 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 33)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764