logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Attention Marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
Justyna Fabijańczyk dyrektorką zarządzającą w Attention Marketing

Attention Marketing ma przyjemność ogłosić, że Justyna Fabijańczyk objęła stanowisko dyrektorki zarządzającej. Justyna wzmocni zespół swoim 15-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii komunikacji dla liderów sektora B2B i globalnych marek konsumenckich.

07.06.2024 | Personalia | przeczytano: 448 razy
Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”

Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród Ukrainy.

01.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 1810 razy
Komentarz głównego ekonomisty Business Centre Club do decyzji RPP

Narodowy Bank Polski poinformował, że Rada Polityki Pieniężnej pozostawiła stopy procentowe bez zmian. Profesor Stanisław Gomułka, główny ekonomista BCC przedstawił najnowszy komentarz dotyczący decyzji Rady Polityki Pieniężnej po ostatnim posiedzeniu.

09.01.2023 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 701 razy
Maria Seges-Ślepowrońska w zespole Attention Marketing

Od listopada do agencji Attention Marketing dołącza Maria Seges-Ślepowrońska obejmując stanowisko Attention Marketing Manager.

03.11.2022 | Z rynku | przeczytano: 626 razy
Arkadiusz Ekiert Dyrektorem Projektów Multimedialnych w Attention Marketing

Arkadiusz Ekiert dziennikarstwem radiowym zajmuje się od 1987 roku, a ostatnie ponad dwadzieścia lat związany był z radiową Trójką. Początkowo pracował w redakcji publicystycznej, gdzie stworzył swój stały program historyczny. W redakcji aktualności głównym obszarem jego pracy zawodowej była ekonomia i gospodarka. Redagował i prezentował na antenie Trójki serwisy ekonomiczne. Do porannej i popołudniowej audycji "Zapraszamy do Trójki" przygotowywał programy dotyczące szeroko rozumianej problematyki gospodarczo - ekonomicznej. W swoich audycjach zajmował się tematami przedsiębiorczości, reform gospodarczych, starał się tłumaczyć zachowania inwestorów rynków walutowych i giełdowych.

02.09.2022 | Z rynku | przeczytano: 698 razy

Produkcja i dystrybucja gier komputerowych, rozwiązania smart i Internet Rzeczy, fintech, cyfrowa przyszłość i znaczenie polskiej gospodarki – to przykładowe zagadnienia jakie omówią uczestnicy 3 debat, które odbędą się na żywo online 25 lutego podczas Expo 2020 Dubai. W ramach promocji polskiej branży ICT na EXPO powstanie także film na jej temat oraz przeprowadzano zostaną działania komunikacyjne.

18.02.2022 | Z rynku | przeczytano: 689 razy
Attention Marketing wzmacnia zespół

Adam Mazurek objął nowo utworzone stanowisko Attention Marketing Consultanta. W ramach swoich obowiązków w Attention Marketing będzie prowadził projekty dla klientów z sektora energetycznego i infrastrukturalnego.

13.07.2021 | Z rynku | przeczytano: 537 razy

Specjalizująca się w doradztwie komunikacyjnym firma Attention Marketing rozpoczęła współpracę z OneDayMore – producentem zdrowej żywności typu musli, owsianki, granole oraz przekąski.

12.05.2021 | Z rynku | przeczytano: 297 razy

Specjalizująca się w doradztwie komunikacyjnym firma Attention Marketing zawarła umowę na strategię i realizację działań komunikacyjnych z Alians OZE firmą wspierającą transformację energetyczną firm i odbiorców indywidualnych w Polsce, która specjalizuje się m.in. w instalacjach fotowoltaicznych, pompach ciepła czy magazynów energii.

22.03.2021 | Z rynku | przeczytano: 296 razy

Zespół Newspoint opracował praktyczny poradnik „Jak mierzyć PR? Pomiar efektywności działań public relations”. Poradnik przeznaczony jest dla wszystkich marketerów, specjalistów ds. komunikacji i PR-owców, którzy chcą podążać za trendami i właściwie prowadzić swoje projekty. To 100 stron przepełnionych cenną wiedzą na temat sposobów mierzenia działań PR oraz ich skuteczności.

01.03.2021 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 657 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764