logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Audience Network: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 45
Doubleverify rozszerza współpracę z LinkedIn

DoubleVerify, platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych ogłosiła wprowadzenie rozwiązań DV Authentic Brand Suitability i DV Custom Contextual na platformie LinkedIn Audience Network.

22.11.2022 | przeczytano: 273 razy

Program stworzony przez ByteDance był najczęściej pobieraną aplikacją nie związaną z grami na Ziemi w czerwcu 2021 roku, donosi SensorTower. Licznik instalacji zatrzymał się na wartości 65 milionów. To kolejny raz, kiedy najsłynniejsze dziecko Marka Zuckerberga: Facebook, musiał oglądać plecy chińskiego giganta social mediów.

19.07.2021 | przeczytano: 553 razy

Agencja Up&More wystartowała z kampanią promującą aplikację PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet dla Superligi Sp. z o.o. Strategia marketingowa uwzględnia reklamy w popularnych systemach Google Ads i Facebook Ads zoptymalizowane pod kątem pozyskiwania nowych użytkowników – miłośników piłki ręcznej. Start kampanii poprzedzono audytem SEO oraz konfiguracją analityczną aplikacji.

08.06.2021 | przeczytano: 456 razy

Tylko w lutym br. TikTok został zainstalowany 56 mln razy. Biorąc pod uwagę wszystkie aplikacje mobilne niezwiązane z grami – to najlepszy rezultat na świecie, wynika z raportu firmy Sensor Tower. Chińska platforma społecznościowa rośnie jak na drożdżach i już od roku straszy imperium Marka Zuckerberga: Facebooka i Instagrama, ale jej sukcesem zainteresował się także biznes.

08.04.2021 | przeczytano: 621 razy
Branża farmaceutyczna

Branże regulowane w social media: Branża farmaceutyczna

Ogólne regulacje prawne dotyczące reklamy produktów leczniczych zostały zapisane w rozdziale czwartym (art. 52-64) oraz dziewiątym (art. 128-129b i 130) ustawy Prawo Farmaceutyczne. Art. 52 tejże ustawy definiuje pojęcie reklamy jako działalność polegającą na informowaniu lub zachęcaniu do stosowania produktu leczniczego, mającą na celu zwiększenie: liczby przepisywanych recept, dostarczania, sprzedaży lub konsumpcji produktów leczniczych. Zapraszamy do lektury artykułu pochodzącego z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.

26.03.2021 | przeczytano: 1255 razy
Branża gier i zakładów

Branże regulowane w social media: Branża gier i zakładów

Regulacje prawne dotyczące gier hazardowych, w tym reklamy, mają na celu ochronę konsumenta przed niekorzystnymi skutkami, jakie może nieść ze sobą zbyt częste i intensywne korzystanie z tego typu usług. Zapraszamy do lektury artykułu pochodzącego z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.

19.03.2021 | przeczytano: 1012 razy
Kampania „Zespół Kolorowych Skarpetek”. Branża marketingowa wspiera osoby z zespołem Downa

Kilkadziesiąt firm z branży marketingu, mediów i komunikacji zaangażowało się pro bono w koordynowaną przez agencję Resolution kampanię #ZespolKolorowychSkarpetek, organizowaną 21 marca z okazji światowego dnia osób z zespołem Downa.

18.03.2021 | przeczytano: 842 razy
Branża alkoholowa

Branże regulowane w social media: Branża alkoholowa

Niewątpliwie regulacja dotycząca napojów alkoholowych uznawana jest za jedno z najbardziej rozbudowanych ograniczeń reklamy w prawie polskim. Wynika to z faktu, że ustawodawca różnicuje zasady prowadzenia reklamy, promocji oraz sponsoringu w zależności od zawartości alkoholu w danym napoju lub od jego rodzaju. Zapraszamy do lektury artykułu pochodzącego z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.

05.03.2021 | przeczytano: 1086 razy
Reachablogger.pl utrzymał wyniki roczne w 2020 na poziomie z 2019, pomimo pandemii

Przychody platformy ReachaBlogger.pl w 2020 roku wyniosły 685 tys. zł netto. Rok wcześniej – w 2019 r. – były niemal identyczne, wyniosły wtedy 695 tys. zł netto (co oznacza minimalny spadek o 1,4 proc.). Wśród nowych klientów platformy znalazły się m.in. marki takie jak: Electrolux, ESKK, Atas, mBank czy Comarch.

16.02.2021 | przeczytano: 396 razy
W 2020 na przeglądaniu internetu spędziliśmy ponad 7h dziennie

O ponad 130% wzrósł średni czas, który spędzamy przed szklanym ekranem. Konsumpcja treści z sieci zajmuje nam teraz prawie 7 godzin, a niedawno były to “zaledwie” 3 godziny. Jak wynika z badań zrealizowanych przez Sapio Research i DoubleVerify, ludzie dosłownie przykleili się do ekranów i w wielu przypadkach… to już nie ulegnie zmianie. Co to dla nas oznacza?

02.02.2021 | przeczytano: 357 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 45)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764