logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Audioteka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 39
Audioteka wzmacnia dział contentu

Audioteka kontynuuje strategię rozwijania superprodukcji. W związku z tym powołała nowy dział orignal story, na którego czele stanął Tomasz Kin. Zmiany zaszły też w dziale produkcji, za którego działanie wzięła odpowiedzialność Marta Szkutnik. Oboje raportują do Jagny Wiszniewskiej, VP of content w Audiotece.

23.11.2024 | Personalia | przeczytano: 408 razy
Kampania promująca legalne źródła e-booków i audiobooków

Źródło ma znaczenie – podkreśla Stowarzyszenie Czytam i Słucham Legalnie i podpowiada, jak zgodnie z prawem korzystać z e-booków i audiobooków. Działania skierowane są przede wszystkim do pokolenia Z. Za kampanię odpowiada agencja Płodni.

12.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 291 razy
Audioteka łączy siły z Muzeum Sztuki Nowoczesnej

Audioteka wspiera Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie w związku z otwarciem nowej siedziby muzeum. Efektem współpracy jest podcast Wszystko już było – pierwszy polski audioserial o sztuce współczesnej. Będzie można usłyszeć w nim opowieści nieoczywistych gości, dla których punktem wyjścia są prace z kolekcji muzeum w Warszawie. Partnerem podcastu jest Towarzystwo Przyjaciół MSN.

25.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 438 razy
6 statuetek Best Stream Awards dla produkcji Audioteki

Produkcje Audioteki i aktorzy biorący w nich udział zostali wyróżnieni w aż 6 kategoriach w konkursie Best Stream Awards oraz przez członków Akademii Best Stream Awards.

21.09.2024 | Świat mediów | przeczytano: 451 razy
Rośnie liczba słuchaczy produkcji oryginalnych Audioteki

Coraz więcej Polaków sięga po audioseriale, które od lat stanowią najmocniejsze ogniwa w katalogu Audioteki. W pierwszym półroczu 2024 roku Audioteka zanotowała 24% więcej słuchaczy audioseriali w ramach Audioteka Klub względem pierwszego półrocza 2023 roku. Wysokiej jakości realizacje są jej wyróżnikiem na tle konkurencji, a marka zapowiada, że będzie ich jeszcze więcej.

04.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 475 razy

Od początku lipca dostępna jest nowa odsłona strony internetowej Audioteki. Użytkownicy korzystają z nowego interfejsu, który umożliwia wygodne odtwarzanie audiobooków. Audioteka mocniej stawia również na swoje superprodukcje i audioseriale.

05.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 478 razy
Zbigniew Boniek twarzą nowej kampanii Pilota WP

Pilot WP rozpoczyna nową współpracę wizerunkową. Od 3 czerwca usługę promuje doskonale znany z piłkarskiego świata Zbigniew Boniek. Wystąpi w kampanii i materiałach promocyjnych skierowanych do miłośników sportu.

09.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 717 razy
Nowa kampania wizerunkowa Audioteki

Audioteka opublikowała nowy spot reklamowy będący głównym elementem tegorocznej kampanii wizerunkowej. Od 1 czerwca reklama będzie emitowana w telewizji. 

01.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 567 razy
PR Calling wstępuje w szeregi IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje agencja PR Calling.

10.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 511 razy
Nowe kanały na platformie Pilot WP

Pilot WP rozszerza swoją ofertę. Od 1 maja, użytkownicy platformy będą mogli oglądać kanały należące do spółki AMC International Networks: Sundance TV, CBS Europa, CBS Reality, AMC czy Polsat JimJam.

30.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 525 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 39)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764