logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Autocentrum: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Informacyjny kanał Wirtualnej Polski na Youtube przekroczył 100 tys. subskrypcji

Kanał Wirtualna Polska News, który skupia się na treściach informacyjnych, ma już ponad 100 tys. subskrybentów na platformie YouTube. Jest to siódmy kanał należący do Wirtualnej Polski Media, który przekroczył tę granicę. Pozostałe to Wirtualna Polska, Pudelek, Autocentrum, JastrząbPost, Didaskalia oraz Pomysł Na Dom.

21.01.2024 | przeczytano: 208 razy
Rafał Warecki i Michał Chabas dołączają do grupy Iberion i obejmą nowo powstałe funkcje w zarządzie spółki

1. października 2022 roku do zarządu grupy Iberion, wydawcy m.in. takich serwisów internetowych jak goniec.pl, swiatgwiazd.pl, smakosze.pl czy biznesinfo.pl, dołączają dwaj nowi członkowie: Rafał Warecki i Michał Chabas.

27.09.2022 | przeczytano: 761 razy
Kamil Stochel nowym dyrektorem Veneo Performance

Kamil Stochel został nowym dyrektorem Veneo Performance - dywizji performance agencji digitalowej Veneo. Wcześniej kilka lat związany był z Semahead.

13.08.2020 | przeczytano: 1152 razy
Nowe standardy współpracy redakcji i działu sprzedaży WP

Wirtualna Polska wprowadza nowy Kodeks Etyki Dziennikarskiej i zasady współpracy pomiędzy pionem wydawniczym, a pionem sprzedaży. To efekt pracy wewnętrznego zespołu, który od miesiąca wypracowywał i konsultował wewnętrznie nowe standardy pracy, zwłaszcza w kontekście realizacji projektów specjalnych i kampanii płatnych. Równolegle, Zarząd WP Media pracował nad zmianą struktury organizacyjnej. Stanowisko dyrektora ds. publishing product objął Rafał Warecki.

04.03.2020 | przeczytano: 599 razy
Wirtualna Polska właścicielem Autocentrum

Wirtualna Polska Media kupiła od Grupy Oponeo 100% akcji spółki AutoCentrum.pl S.A. Kwota transakcji wyniosła 9,3 mln złotych. Nowym prezesem AutoCentrum został Rafał Warecki.

04.11.2019 | przeczytano: 1061 razy (komentarzy: 22)
Najlepszy mechanik wśród dziennikarzy - Akcja PR sieci Premio

Dziennikarze z mediów ogólnopolskich oraz lokalnych, wyspecjalizowani w tematyce motoryzacyjnej, konkurowali o miano najlepszego mechanika w swojej branży. Uczestnicy zawodów musieli zmierzyć się z zadaniami, z jakimi na co dzień mają do czynienia pracownicy serwisów. Każda konkurencja oceniana była pod kątem jakości oraz czasu wykonania. Po zaciętej walce zwyciężyli ex aequo Marcin Lewandowski z Autocentrum.pl oraz Wiesław Jezierski z Moto.media.pl

09.06.2016 | przeczytano: 1260 razy

Sieć reklamowa Adkontekst wprowadza do swojej oferty kolejną formę reklamy - Adkontekst Flash w reklamach intekstowych. Jest to już kolejny rodzaj reklamy dostępny w ramach Intertext (oprócz Adkontekst Exclusive i Adkontekst Text). Reklamy Adkontekst Flash emitowane są w oparciu o zaawansowany algorytm doboru kontekstowego, zaś rozliczane są w modelu PPC (za kliknięcie).

28.09.2009 | przeczytano: 920 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764