logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Avanti: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 54
Ruszyła wielka loteria Cheetos

Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach sprzedaży.

13.08.2020 | przeczytano: 467 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam

Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od około 50 proc. do nawet 80 proc. w przypadku prasy lokalnej. To spowodowało, że wydawcy nie uniknęli zamykania tytułów, obniżek pensji i zwalniania pracowników. Spadek przychodów znacząco przełoży się na ich sytuację finansową i wyniki po II kwartale. Branża apeluje o specjalne, sektorowe wsparcie – przede wszystkim zerowy VAT na prasę, który został już zapowiedziany w odniesieniu do książek.

03.07.2020 | przeczytano: 337 razy
W czasie pandemii wzrosła sprzedaż elektronicznych wydań gazet

Zamknięte lub zawieszone tytuły, zwolnienia i obniżone pensje dla pracowników to skutki pandemii koronawirusa dla wydawnictw prasowych. Sytuacja wydawców wciąż jest trudna. – W okresie izolacji znacząco spadła sprzedaż wydań papierowych gazet, natomiast wyraźnie wzrosła sprzedaż wydań cyfrowych w różnych postaciach oraz dostępu do e-wydań – mówi Marek Frąckowiak, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy. Czytelnicy jednak przyznają, że częściej sięgali po prasę i poświęcali jej więcej uwagi. To pokazuje, że gazetom nie grozi całkowita eliminacja z rynku.

26.06.2020 | przeczytano: 155 razy
Solidarni 2020. Prześlij trochę wsparcia: akcja Booksy, Gazety Wyborczej i Wysokich Obcasów

Aplikacja Booksy oraz „Gazeta Wyborcza" i „Wysokie Obcasy" rozpoczynają dziś akcję wsparcia tysięcy fryzjerów, masażystów, kosmetyczek - przedsiębiorców, których działalność polega na bezpośrednich kontaktach z klientami i którzy z dnia na dzień stracili pracę. Za każdą wpłatę z hasłem "Solidarni 2020. Prześlij trochę wsparcia" redakcja dziennika przekaże darczyńcom kod do korzystania z subskrypcji treści na Wyborcza.pl. Dodatkowo, w piątek, 27 marca br. wszystkie wydania lokalne "Gazety Wyborczej" prezentują na swoich okładkach fryzjerów, kosmetyczki i innych drobnych usługodawców, a ich historie można przeczytać na łamach dziennika.

31.03.2020 | przeczytano: 669 razy

W trosce o bezpieczeństwo i komfort czytelników „Avanti", „Logo" i „Wysokich Obcasów Extra" Agora, wprowadza nową ofertę prenumeraty czasopism. Oferta ta będzie obowiązywać od 24 marca br. dla „Wysokich Obcasów Extra", natomiast od 27 marca dla „Logo" i „Avanti". Dodatkowo, by zachęcić wszystkich do pozostania w domach w czasie pandemii, wydawca zapewnia bezpłatną wysyłkę kwietniowych numerów magazynów bezpośrednio na wskazany adres.

23.03.2020 | przeczytano: 286 razy
Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s przygotowała letnią kampanię pod hasłem „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s”. W sklepach można znaleźć specjalne muzyczne paczki bestsellerów Lay’s oraz limitowaną edycję chipsów o smaku: Salsy, Krążków cebulowych z sosem cheddar oraz Chrupiącego bekonu. Muzyczne paczki z dodatkowym oznaczeniem promocyjnym objęte są wielką muzyczną loterią trwającą do końca sierpnia.

03.07.2019 | przeczytano: 1336 razy
#Zdrowiepań – Gala Finałowa kampanii

W czwartek, 13 czerwca w Global Expo, odbyła się uroczysta Gala podsumowująca X edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej "Piękna, bo Zdrowa". Inicjatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, która od 12 lat skupia się i zwraca uwagę na wciąż istniejący problem chorób ginekologiczno-onkologicznych wśród kobiet w Polsce. Podczas uroczystości zostały wręczone statuetki oraz podziękowania firmom, instytucjom oraz mediom zaangażowanym w kampanię.

21.06.2019 | przeczytano: 705 razy

Ogólnopolska Kampania Społeczna „Piękna, bo Zdrowa”, której organizatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości powstała po to, aby edukować i zwiększać świadomość Polek na temat profilaktycznych badań ginekologicznych. Kampania "Piękna, bo Zdrowa" jest jednym z podejmowanych przez Organizację działań mającym na celu walkę z rakiem szyjki macicy.

10.05.2019 | przeczytano: 305 razy
Fashionista 2.0: Kampania Cheetos z loterią

Marka chrupek Cheetos wystartowała z nową modową loterią i kampanią pod nazwą Fashionista 2.0. W promocyjnych paczkach Cheetos – oznaczonych banerem, kryją się wychrupiste naklejki na ubrania z efektem neon i świecące w ciemności. Kampania ruszyła 6 maja, a swoim zasięgiem obejmie TV, digital, w tym social media oraz działania z influencerami. Za jej strategię, koncept kreatywny, realizację i współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland.

10.05.2019 | przeczytano: 692 razy
Patrycja Kazadi twarzą konkursu Lipton Ice Tea

Niezwykła i oryginalna piosenkarka, prezenterka telewizyjna, a także influencerka, Patrycja Kazadi, została twarzą nowego konkursu marki Lipton Ice Tea, w którym do wygrania jest aż milion butelek tego smacznego napoju. W sprzedaży promocyjnej udział biorą wszystkie smaki mrożonej herbaty Lipton Ice Tea z oznaczeniem promocyjnym na zakrętce. Nowa loteria rozpoczęła się już 1 maja 2019 roku i potrwa do 30 lipca 2019 roku, a większość nagród będzie można odebrać w salonikach Kolportera.

08.05.2019 | przeczytano: 450 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 54)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764