logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Avengers: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
„The Multiverse Awaits – Coca‑Cola and Marvel” – kampania Coca‑Cola

Od początku roku Coca‑Cola, wraz The Walt Disney Company, prowadzi w Polsce kampanię "The Multiverse Awaits – Coca‑Cola and Marvel".

10.03.2023 | przeczytano: 612 razy
Gamingowe superbohaterki w akcji promującej film „Czarna Wdowa”

Już 9 lipca kinowa premiera nowego filmu Marvela „Czarna Wdowa”. Do promocji filmu o niesamowitej Natashy Romanoff zaangażowano popularne polskie gamerki z Twitcha.

12.07.2021 | przeczytano: 649 razy
Unique One przygotowała kolejną loterię promocyjną dla płatków śniadaniowych Nestlé

UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Producent Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.

24.05.2021 | przeczytano: 710 razy
Polacy lubią chodzić do kina

W 2019 roku polskie kina zgromadziły ponad 60 mln widzów, a łączny dochód ze sprzedaży biletów to 1,13 mld zł. Seans filmowy na dużym ekranie to wciąż popularna rozrywka Polaków. Nowe technologie pozwalają na jeszcze lepszą jakość obrazu i dźwięku, a widzowie coraz częściej poszukują w kinie standardu all inclusive. Kalendarz premier na 2020 rok zapowiada dostatek atrakcji filmowych – zarówno zagranicznych, jak i polskich produkcji.

14.02.2020 | przeczytano: 1262 razy

Co roku publikujemy listę haseł najbardziej zyskujących na popularności - te wyszukiwania pokazują, czym żyliście w mijającym roku. Na pierwszym miejscu tegorocznej listy znalazł się Strajk nauczycieli, który elektryzował Was i opinię publiczną tuż przed wakacjami. Interesowały Was nie tylko informacje o samym strajku czy postulatach pedagogów, ale także te, które mogłyby okazać się pomocne w organizacji życia szkolnego podczas trwających protestów. Hasło to znalazło się również na pierwszym miejscu w kategorii „Wydarzenia”.

13.12.2019 | przeczytano: 699 razy

Według danych Box Office od stycznia do końca września br. frekwencja kinowa w Polsce wyniosła dokładnie 43 211 401. To prawie 2,5 miliona więcej sprzedanych biletów niż w analogicznym okresie 2018 roku. Na ten dobry wynik zapracowały zarówno rodzime produkcje, na które wybrało się ponad 11,6 miliona widzów, jak i kontynuacje zagranicznych hitów.

18.11.2019 | przeczytano: 544 razy
Cinkciarz.pl partnerem filmu „Spider-Man: Daleko od domu”

Cinkciarz.pl zaangażował się w kampanię promocyjną filmu „Spider-Man: Daleko od domu", w kinach już od 5 lipca.

11.06.2019 | przeczytano: 1365 razy
Multikino Media wprowadza sezonowy cennik reklam w kinach

Na fali stale rosnącej popularności kina oraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców i widzów, broker Multikino Media zdecydował się wprowadzić sezonowy cennik kampanii on screen w 51 kinach znajdujących się w jego ofercie.

23.01.2019 | przeczytano: 1480 razy

Cinema City wraz z domem sprzedaży reklamy kinowej New Age Media i agencją Gameset uruchomiły innowacyjną akcję promocyjną łączącą świat pasjonatów gier z kinem. Wydarzenie będące ważnym elementem kampanii promującej najnowszą odsłonę filmu „Avengers” oraz gry „Fornite”, podczas zaledwie czterech godzin rozgrywki na żywo zgromadziło 60-cio tysięczną widownię online. Akcja jest także zapowiedzią rozbudowanego programu eventów.     

28.05.2018 | przeczytano: 661 razy
Zamieszanie z dziwnymi zjawiskami na niebie wyjaśnione

W ostatni piątek (13.04.) w internecie zaczęły pojawiać się filmiki pokazujące dziwne zjawiska na niebie, które rzekomo mogliśmy zaobserwować nad Polską. Jak się okazuje, była to mistyfikacja. Wspomniane zjawiska to nie żadne wybuchy meteorytów czy tym bardziej ślady obecności obcych; mamy po prostu do czynienia z akcją promocyjną filmu Avengers: Wojna bez granic.

16.04.2018 | przeczytano: 494 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764