logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BBDO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 169
Golden Arrow 2022: podsumowanie

Jury konkursu marketingowego Golden Arrow 2022 przyznało w tym roku 19 nagród głównych i 37 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano dwie nagrody specjalne.

05.07.2022 | przeczytano: 534 razy

Najważniejszą informacją po spotkaniu Executive Committee IAA, które odbyło się podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions , jest decyzja o utworzeniu oddziału IAA w Ukrainie. Odbędzie się to przy wsparciu IAA Polska, innych europejskich oddziałów IAA oraz IAA Global. ExCo podjęło również decyzję o zawieszeniu działalności rosyjskiego oddziału IAA.

04.07.2022 | przeczytano: 212 razy
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki

Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.

30.06.2022 | przeczytano: 437 razy
Airwaves: rusza nowa kampania marki

Monotonia i znużenie potrafią odebrać przyjemność z każdej sytuacji. W takich momentach z pomocą przyjdzie guma Airwaves o smaku mentolowym. W kontynuacji zeszłorocznej kampanii, marka w humorystyczny sposób pokazuje konsumentom, jak uczucie odświeżenia płynące z żucia gumy o intensywnym smaku pomaga przezwyciężyć nudę.

21.06.2022 | przeczytano: 270 razy
Nowe oblicze kultowej kampanii Snickers

Właśnie ruszyła kolejna odsłona dobrze znanej od wielu lat kampanii "Głodny nie jesteś sobą". Trzy humorystyczne spoty przedstawiają niezręczne sytuacje. W każdej z tych okoliczności z ratunkiem przychodzi Snickers, który pomoże nadążyć, ogarnąć i być cierpliwym.

17.05.2022 | przeczytano: 340 razy

Ruszyła kampania społeczna MySanctions pozwalająca obywatelom Unii Europejskiej nałożyć „własne sankcje” na Rosję poprzez prostą deklarację zmiany swojego zachowania.

15.04.2022 | przeczytano: 433 razy
Mysanctions - kampania na rzecz ograniczenia importu paliw kopalnych z Rosji

Dzięki oddolnej inicjatywie pro bono osób zajmujących się zielonymi transformacjami, ekspertów energetycznych, strategów oraz ludzi mediów i reklamy, powstała kampania społeczna MySanctions. Twórcy kampanii zachęcają do złożenia deklaracji niewielkiej zmiany zachowania, która może wpłynąć na przebieg wojny w Ukrainie i na walkę z globalnym ociepleniem. Każdy Europejczyk może nałożyć „osobiste sankcje” na reżim Putina. Patronem akcji jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.

08.04.2022 | przeczytano: 608 razy
Spotawheel testuje bezpieczeństwo zakupu samochodu

Spotawheel, dealer i platforma e-commerce zajmująca się sprzedażą samochodów używanych, wystartował z nową kampanią reklamową pod hasłem „Auto i spokój”. Przy realizacji kampanii firma współpracowała z agencją kreatywną BBDO Warszawa oraz domem mediowym RL Media (Group One).

18.03.2022 | przeczytano: 409 razy

Dawid Szczepaniak, chief creative office w VMLY&R, walczy o tytuł AD WO/MAN Roku w kategorii Agencje reklamowe. Wśród nominowanych w 10, jubileuszowej edycji plebiscytu magazynu "Press" znalazły się największe nazwiska polskiej branży reklamowej i PR.

18.02.2022 | przeczytano: 645 razy
Nowa kampania Snickers

Wystartowała właśnie nowa kampania reklamowa marki, która po raz kolejny, w zaskakujący sposób pokazuje, że głodni nie jesteśmy sobą.

17.01.2022 | przeczytano: 374 razy
1 2 3
Strona 1/17 (artykułów: 169)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764