logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BCAST: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Dlaczego radio w Polsce jest wciąż tak popularne?

Wydawać by się mogło, że w dobie Internetu, który pozwala jego użytkownikom na dokładną selekcję i personalizację docierających do nich treści, medium takie jak radio powinno znacznie tracić na popularności. Tak się jednak nie dzieje – badania KRRiT pokazują, że radia słucha około 3/4 Polaków i wartość ta od wielu lat jest stała. Przyczyn takiego stanu rzeczy należy upatrywać przede wszystkim w przyzwyczajeniach Polaków, ale też np. w rosnącej roli lokalnych rozgłośni.

26.02.2018 | przeczytano: 907 razy
Co regulacje UKE w sprawie Emitela oznaczają dla rynku?

Urząd Komunikacji Elektronicznej uznał, że spółka Emitel w Polsce posiada „znaczącą pozycję rynkową”. Poza językiem prawniczym pozycję „znaczącą” określa się po prostu jako monopolistyczną. W związku z powyższym UKE stworzył projekty regulacji, pozwalających na dostęp do istniejącej infrastruktury operatorom alternatywnym. Projekty te mają na celu podniesienie konkurencji na rynku, czego pozytywne skutki odczują nie tylko inni operatorzy, ale też cały rynek telekomunikacyjny, w tym widzowie i słuchacze.

29.01.2018 | przeczytano: 701 razy

W połowie września 2017 r. warszawska agencja Good One PR nawiązała współpracę z BCAST, niezależnym operatorem radiofuzyjnym. Do zadań agencji należy obsługa komunikacyjna firmy na polskim rynku w zakresie PR korporacyjnego i produktowego, a także doradztwo marketingowe.

28.09.2017 | przeczytano: 685 razy
Wczoraj matryca, dziś aparat

Firma Nikon zaprezentowała aparat wykorzystujący nową matrycę JFET LBCAST – cyfrową lustrzankę oznaczoną symbolem D2H.

28.07.2003 | przeczytano: 694 razy

Nikon opracował nowy typ matrycy dla aparatów cyfrowych. Rozwiązanie LBCAST przypomina technologię CMOS, jednak nowe sensory są aż dwukrotnie szybsze.

22.07.2003 | przeczytano: 714 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764