logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BE Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 40
„Dolny Śląsk. Czekam tu na Ciebie” – kampania Grupy Roboczej DOOH dla powodzian

Na ekranach digital out of home w całej Polsce emitowane są spoty przygotowane specjalnie z myślą o przepięknym regionie Polski, doświadczonym podczas niedawnej powodzi są emitowane na ekranach digital out of home w całej Polsce.

20.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 198 razy

Nowy sezon prac Grup Roboczych IAB Polska uważamy za otwarty! W ubiegłym tygodniu część grup wybrała swoich przedstawicieli i przedstawicielki. Oto oni:

30.09.2022 | Świat mediów | przeczytano: 571 razy
BE Media z nowymi pakietami mediów Pharma

Agencja reklamowa BE Media od 1 sierpnia powiększa ofertę o nowe media. W ofercie Agencji znajdą się plakaty dostępne dla klientów w ponad 1300 przychodniach publicznych w całej Polsce. Dystrybucja materiałów edukacyjnych oraz promocyjnych w formatach A3 i A4 oraz ulotek reklamowych będzie odbywać się na nośnikach reklamowych w strategicznych dla pacjenta miejscach, tj. przy gabinetach lekarskich wszystkich specjalności. Dzięki temu targetowane treści reklamowe dotrą  bezpośrednio do pacjentów, lekarzy oraz personelu medycznego.

25.07.2022 | Świat mediów | przeczytano: 1368 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja Blue Eyes Media.

14.01.2022 | Z rynku | przeczytano: 512 razy
Kampania FASOFF na ekranach digital signage

9 września w dedykowanej sieci digital signage zlokalizowanej w prywatnych przychodniach, Fundacja „Dom w Łodzi” we współpracy z Kompanią Piwowarską rozpoczęła trzecią edycję kampanii społecznej pod nazwą FASOFF pt. "Nie wierz w bajki. Nie pij w ciąży!".

15.09.2021 | Z rynku | przeczytano: 721 razy
Piotr Kuczmarski w zespole Be Media

Do zespołu agencji BE Media dołączył Piotr Kuczmarski. Ekspansja zespołu wynika z rozwoju oferty, m.in. z pozyskania nowych miejsc reklamowych i ciekawych lokalizacji oraz rosnącego zapotrzebowania na akcje niestandardowe.

09.11.2020 | Świat mediów | przeczytano: 946 razy
Be Media z nową ofertą nośników reklamowych

Agencja reklamowa BE Media powiększyła ofertę mediów o nośniki reklamowe digital out-of-home znajdujące się elektromarketach Media Expert .

04.04.2019 | Z rynku | przeczytano: 1058 razy
Be Media dla Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego

Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny rozstrzygnął trwający od października przetarg na realizację kampanii informacyjnej w komunikacji miejskiej.

29.11.2018 | Z rynku | przeczytano: 812 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kampania Sharp w sieci przychodni Lux-Med i Medicover

W lipcu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Lux-Med oraz grupy Medicover rozpoczęła się kampania edukacyjna marki Sharp. Misją projektu jest edukacja Polaków z zakresu wpływu urządzeń gospodarstwa domowego na ich zdrowie i bezpieczeństwo.

18.07.2018 | Z rynku | przeczytano: 1481 razy
Warsaw Spire  - nowe nośniki reklamowe w ofercie BE Media

Agencja reklamowa BE Media powiększyła ofertę o nośniki reklamowe na terenie kompleksu biurowego Warsaw Spire. Ofertą objęte są budynki, na terenie których w sumie umieszczono niemalże 70 multimedialnych nośników reklamowych. Dodatkowo w pakiecie znajdują się liczne wydarzenia m.in. Mundial oraz kino letnie 2018 odbywające się na placu Europejskim.

08.05.2018 | Świat mediów | przeczytano: 1518 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 40)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764