logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BETFAN: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
­Bukmacher: co dalej z lex TVN i koncesją dla TVN7?

Według BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, Sejm nie wróci do ustawy zwanej lex TVN po tym, jak jej proces legislacyjny zatrzymał się na etapie odrzucenia przez Senat. Co więcej zdaniem analityków BETFAN kończąca się w lutym 2022 r. koncesja kanału TVN7 zostanie przez KRRiT przedłużona. To jednak nie oznacza zakończenia wszystkich wątków związanych z ustawą medialną - wedle bukmachera ustawa o radiofonii i telewizji trafi do Trybunału Konstytucyjnego.

16.12.2021 | przeczytano: 254 razy
­Betfan z kampanią „Lewy Guuurom”

BETFAN, legalny polski bukmacher, uruchomił kampanię promocyjną we współpracy z TVP Sport wokół plebiscytu Złota Piłka. W ramach akcji „Lewy Guuurom” bukmacher przygotował zakład specjalny, w którym najlepszy polski piłkarz zwyciężył jeszcze przed oficjalnym ogłoszeniem laureata głosowania dziennikarzy sportowych z całego świata. Oferta jest dostępna dla użytkowników aplikacji mobilnej TVP Sport oraz stałych graczy bukmachera. Kampanię wspierają działania promocyjne na TVPSport.pl, działania PR oraz w social mediach.

25.11.2021 | przeczytano: 287 razy
Betfan z nową „Extra Pensją dla trenera”

BETFAN ruszył z nową edycją akcji marketingowej „Extra Pensja dla trenera”, czyli wypłaty 50 tys. zł trenerowi piłkarskiej Ekstraklasy, który jako pierwszy opuści sam lub straci stanowisko. W akcję bukmacher zaangażuje też kibiców, a jej promocja będzie się toczyła w internecie - na kanałach social media, w serwisie Betfan.pl oraz na Interia.pl. Według analiz BETFAN trenerami, którzy jako pierwsi pożegnają się ze swoimi drużynami są Michał Probierz z Cracovii, Adam Majewski ze Stali Mielec lub Kamil Kiereś z Górnika Łęczna.

10.08.2021 | przeczytano: 286 razy
Betfan z Pudzianem w kampanii „Polska Guuurom!”

BETFAN, legalny polski bukmacher, rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Polska Guuurom!”, w którą zaangażował Mariusza Pudzianowskiego. Kampanijny spot od 10 czerwca promuje w internecie i telewizji ofertę BETFAN związaną z Euro 2020. Akcja promocyjna jest wieloetapowa i obejmuje także współpracę z youtuberami, influencerami oraz działania na własnych kanałach w social mediach. Finałem kampanii będzie akcja „Leć na wakacje z BETFAN”.

10.06.2021 | przeczytano: 777 razy
Betfan debiutuje w telewizji

16 października w kanałach sportowych stacji Canal+, Polsatu i TVP pojawiły się pierwsze spoty telewizyjne promujące BETFAN. Komunikacja prowadzona przez legalnego polskiego bukmachera pod hasłem: „Masz już konto w BETFAN? Czy mam Ci je wklepać?” łączy najlepsze cechy Mariusza Pudzianowskiego – legendy sportu z marką BETFAN.

20.10.2020 | przeczytano: 474 razy
Betfan z nagrodami za debiut roku i kampanię marketingową roku

BETFAN, legalny polski bukmacher, zdobył dwie nagrody w konkursie dla najlepszych firm działających na rynku biznesu rozrywkowego - Polish Gaming Aces 2019. Bukmacher zwyciężył w dwóch kategoriach - „Debiut roku” i „Kampania marketingowa roku”.

24.02.2020 | przeczytano: 786 razy
Laureaci Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019Zobacz fotorelację

Podczas Gali Finałowej 9 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono najlepszych polskich marketerów. 28 listopada był finałem dwudniowego kongresu Executive Summit 2019. W tym roku panelom i prelekcją towarzyszyło hasło „HYBRID STRATEGY”.

13.12.2019 | przeczytano: 2178 razy
Betfan  z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019

Jakub Świsłowski, szef marketingu BETFAN, legalnego bukmachera w Polsce, wraz z podlegającym mu zespołem zostali nagrodzeni w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019. Statuetkę przyznano w kategorii „Hobby i Sport”.

03.12.2019 | przeczytano: 912 razy
Pudzian twarzą Betfan

Mariusz Pudzianowski został twarzą marki BETFAN. Jednocześnie ten nowy, legalny bukmacher objął sponsoringiem tytularnym należącego do Pudziana konia. To pierwsze tego typu przedsięwzięcie na rynku. Ogier o imieniu Betfan ma być też live brand hero marki.

30.09.2019 | przeczytano: 874 razy
Mamastudio dla nowej marki bukmacherskiej Betfan

Mamastudio jest autorem projektu identyfikacji i komunikacji wizualnej BETFAN, nowej marki na polskim rynku bukmacherskim. Agencja zaprojektowała również strony desktopową i mobilną, przez które BETFAN prowadzi swoją działalność. Bukmacher koncentruje się obecnie na działaniach w Internecie i zamierza zdobywać pozycję poprzez intensywną, nowoczesną komunikację w tym kanale oraz bogaty pakiet korzyści dla graczy. W ciągu 3-4 lat chce znaleźć się w gronie pięciu największych licencjonowanych firm bukmacherskich w Polsce.

16.05.2019 | przeczytano: 998 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764