logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BGK: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 66
Nie prześpij okazji do rozwoju firmy – kampania Alior Banku

Alior Bank prowadzi multimedialną kampanię marketingową, która promuje kredyty na bieżącą działalność i cele inwestycyjne dla mikrofim i małych przedsiębiorstw. Bank zachęca przedsiębiorców do skorzystania z kredytu w rachunku bieżącym lub Bizneskredytu bez prowizji przygotowawczej. Oferta promocyjna obowiązuje do końca czerwca.

03.03.2024 | przeczytano: 370 razy
Firmowe obawy na 2024 rok: największe dotyczą rynku pracy

Aż 67 proc. polskich firm wskazuje, że wysokie koszty pracownicze stanowią dla nich obecnie największą barierę działalności. Nie przekłada się to jednak na decyzje o zwolnieniach – blisko 80 proc. przedsiębiorstw zamierza utrzymać dotychczasowy poziom zatrudnienia, a ponad połowa skarży się na niedobór pracowników – wynika z grudniowego badania Polskiego Instytutu Ekonomicznego i Banku Gospodarstwa Krajowego. – Brak rąk do pracy będzie w Polsce głównym wyzwaniem także w nadchodzących latach – ocenia Wojciech Ratajczyk, prezes Trenkwalder Polska. Jak wskazuje, rodzime firmy w 2024 rok wchodzą z wieloma obawami dotyczącymi m.in. otoczenia gospodarczego.

29.12.2023 | przeczytano: 351 razy
Złote Spinacze 2023 rozdane!

Znamy zwycięzców 21. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie 97 nagród – 28 Złotych, 36 Srebrnych oraz 33 Brązowe Spinacze. W tym roku trzy agencje PR zdobyły tytuł „Najlepszego w konkursie” i odebrały podczas Gali Tytanowe Spinacze.

09.12.2023 | przeczytano: 2106 razy
Startuje kampania społeczna „Pomóż, by chciało im się żyć”

„Tatuś…?”, „tatuś…?” – pyta 3-letnia Matylda, wskazując na ojców dzieci z jej żłobka. Wieczorami, zamiast słuchać bajek, ogląda zdjęcia swojego Taty, którego nigdy nie poznała. Był żołnierzem-saperem a zginął podczas akcji, zanim się urodziła. Matylda oraz Kuba i Piotruś to bohaterowie 5 odsłony ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Dorastaj z Nami i Koalicji: Razem dla Bohaterów pod nazwą „Dla Ciebie zginął żołnierz, strażak, policjant, dla nich Tata”, w tym roku realizowanej pod hasłem: „Pomóż, by chciało im się żyć”. Partnerem konferencji otwierającej kampanię jest Enea S.A.

15.11.2023 | przeczytano: 572 razy
Spot „Superbohaterowie”: spojrzenie na transplantację narządów u dzieci

W ramach akcji społeczno-edukacyjnej „Twoje Tak Ma Moc!” powstał poruszający spot mający na celu edukację i zmianę postrzegania transplantacji dziecięcych.

07.11.2023 | przeczytano: 361 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2023!

Spośród rekordowej liczby 482 zgłoszeń w 21. edycji konkursu Złote Spinacze, Jury wybrało 108, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji w tym roku otrzymały agencje MSL i 24/7Communication – po 8 nominacji.

09.10.2023 | przeczytano: 2233 razy
Negatywne nastroje wśród polskich przedsiębiorców

Polscy przedsiębiorcy od miesięcy funkcjonują w niekorzystnym otoczeniu rynkowym i w warunkach dużej niepewności. To zaś przekłada się na negatywne nastroje i mniejszą skłonność do inwestycji. Z uwagi na planowane podwyżki płacy minimalnej w nadchodzących miesiącach polskie firmy czekają dodatkowe wyzwania związane ze wzrostem kosztów pracowniczych. – Poza tym brak rzetelnych prognoz, brak przewidywalności i stabilności gospodarczej utrudnia planowanie dalszej działalności, obliczanie rentowności, płynności i podejmowanie na tej podstawie jakichkolwiek decyzji biznesowych – zwraca uwagę prezes Business Centre Club Jacek Goliszewski.

29.09.2023 | przeczytano: 479 razy
Raport „O tym się mówi”: W lipcu na czele materiał Renaty Kijowskiej z Faktów TVN

Lipcowy ranking otwiera materiał autorstwa Renaty Kijowskiej, który ukazał się w Faktach TVN i zdominował medialny dyskurs, wynika z najnowszego raportu „O tym się mówi” przygotowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Cykliczne zestawienie powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

28.08.2023 | przeczytano: 451 razy
Ruszyła kampania społeczna „Maki” zachęcająca kobiety i mężczyzn do współpracy

Fundacja Empiria i Wiedza oraz Fundacja State of Poland zainaugurowały kampanię społeczną pod nazwą MAKi (Mężczyzna a Kobieta). Celem inicjatywy jest wielopłaszczyznowe wzmacnianie partnerstwa między mężczyznami i kobietami, a także ogólnopolska dyskusja na temat roli współpracy obu płci i jej wpływu na jakość kapitału społecznego Polski.

30.05.2023 | przeczytano: 562 razy
6. edycja konferencji #Linkedinlocalvirtual

Nadchodzi 6. edycja konferencji #LinkedinLocalVirtual. W czasach wszechobecnych ekspertów-samozwańców, trudno zaufać znajdowanym w internecie informacjom. Świat boryka się obecnie z niedoborem wiarygodnych opinii, czyli tych wygłaszanych przez prawdziwych profesjonalistów w danych dziedzinach. Dlatego tak cenne są wydarzenia skupiające ekspertów takie jak #LinkedInLocalVirtual.

19.05.2023 | przeczytano: 581 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 66)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764