logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BIK: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28
W pomyłce kasjera co trzeci Polak widzi szanse na łatwy zarobek

Moralność finansowa Polaków pozostawia wiele do życzenia. Widać to na przykładzie przyzwolenia na wykorzystanie błędu sprzedawcy, który wydał za dużą resztę. Jak wynika z badania „Moralność Finansowa Polaków”, wykonanego na zlecenie KPF, w partnerstwie z BIG InfoMonitor, takiej okazji do łatwego zarobku nie potępia blisko jedna trzecia badanych. Oznacza to, że na przestrzeni zaledwie kilku lat odsetek osób przymykających oko w takiej sytuacji wzrósł o ponad 12 p.p. Kto jest najbardziej podatny na takie zachowania? Statystycznie najczęściej będzie to młody mężczyzna z małej miejscowości.

13.08.2019 | przeczytano: 159 razy
BIG Infomonitor: Sektory z największymi zaległościami

Według danych zgromadzonych w Rejestrze Dłużników BIG InfoMonitor i w bazie BIK, łączna wartość przeterminowanych zobowiązań polskich przedsiębiorstw, na koniec 2018 r. wyniosła 29,57 mld zł.

12.02.2019 | przeczytano: 321 razy
Konkursu Timecode Akcja Animacja 2018 rozstrzygnięty

15 listopada w Studio Bank odbył się finał konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2018. W drugiej edycji konkursu skierowanego do twórców animacji i motion designerów wygrała praca autorstwa Bartosza Trojanowskiego dla radia TOK FM. Zwycięzca otrzymał 10 000 złotych, monitor referencyjny Eizo oraz tablet graficzny Wacom. Partnerzy główni konkursu przyznali dodatkowo swoje wyróżnienia.

20.11.2018 | przeczytano: 637 razy
Katarzyna Zegar dołącza do zespołu social media Insignii

Katarzyna Zegar w agencji Insignia jest dedykowaną specjalistką do kompleksowej obsługi moderacyjnej marki Bosch Home i cyklu konkursów organizowanych w ramach projektu Akademia Smaku.

26.09.2018 | przeczytano: 252 razy
80 proc. firm nie straciło kontraktów, gdy upomniały się o pieniądze, ale i tak boją się odezwać

W razie kłopotów z płatnością od kontrahenta, tylko jedna na 9 firm decyduje się na reakcję. Pozostałe, w imię dobrych relacji, biernie czekają na przelew, mimo że przysparza im to wielu trudności. Przedsiębiorcy boją się upomnieć o zapłatę, bo kontrahent się obrazi i więcej u nich nic nie zamówi. Czy te obawy są słuszne? Niekoniecznie. Zdecydowana większość zachowała relacje po tym, jak domagała się należności – wynika z badania Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor.

10.09.2018 | przeczytano: 333 razy
Konkurs Timecode Akcja Animacja 2018

5 września rozpoczęła się druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie osób, które w ciekawy i angażujący sposób potrafią opowiedzieć historię za pomocą ruchomych obrazów. Timecode AKCJA ANIMACJA jest dla nich szansą na zaprezentowanie swoich umiejętności najlepszym ekspertom branży kreatywnej i marketingowej.

05.09.2018 | przeczytano: 550 razy
Imagine w szeregach IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza IMAGINE – agencja kreatywna działająca w obszarach: digital, product design, content i wideo.

13.07.2018 | przeczytano: 440 razy
Nie ma winnych zatorów płatniczych?

Firmy nie widzą swojej winy w tym, że nie płacą odbiorcom w momencie, gdy sami nie otrzymują zapłaty. Nie poczuwają się też do winy za to, że mają kontrahentów, którzy nie płacą im na czas narażając na problemy finansowe a nawet bankructwo – wynika z badania zleconego przez BIG InfoMonitor. Co szczególnie niepokojące, badani nie dostrzegają zależności pomiędzy generowaniem zaległości i jakością zarządzenia firmą.

09.07.2018 | przeczytano: 329 razy

W 2017 roku ogłoszono 900 przypadków niewypłacalności przedsiębiorstw, to o 12 proc. więcej niż w 2016 roku. W styczniu tego roku liczba niewypłacalności wzrosła jeszcze mocniej – o 19%. Przedsiębiorcy cierpią z powodu braku ludzi do pracy i zatorów w płatnościach.

26.03.2018 | przeczytano: 425 razy
Konkurs na logo Wielkopolska Bike

Zarząd Województwa Wielkopolskiego ogłasza Konkurs na opracowanie logo „Wielkopolska BIKE”. Celem konkursu jest wybór najlepszej koncepcji logo regionalnego systemu szlaków rowerowych pn. Wielkopolska BIKE oraz wyłonienie wykonawcy systemu identyfikacji wizualnej.

22.02.2018 | przeczytano: 1269 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764