logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BLACK Energy Drink: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Wskocz na puszkę: największa kampania w historii marki Black

W połowie sierpnia rusza kampania reklamowa marki BLACK Energy Drink. Kampania obejmująca zintegrowane działania 360 stopni, będzie największą w historii marki. Aktywacja kampanii będzie połączona z konkursem konsumenckim, w którym do wygrania będzie m.in. spotkanie z Mikiem Tysonem.

12.08.2016 | przeczytano: 2619 razy

Wyrok Sądu Najwyższego z piątku 13 grudnia 2013 r. w istocie stanowił zakończenie jednego z wątków sporu pomiędzy spółką FoodCare a Fundacją Darka Michalczewskiego „Równe Szanse”. Jest to wątek dotyczący rozliczeń finansowych, wynikających z nieobowiązującej już od wielu lat umowy promocyjnej. Jednak – jak wynika z ustnych motywów rozstrzygnięcia – Sąd Najwyższy podzielił stanowisko FoodCare, iż nie ma ścisłego związku procesowego pomiędzy tą sprawą, a sprawą o 10 mln zł.

20.12.2013 | przeczytano: 791 razy

Spółka FoodCare oświadcza, że – wbrew doniesieniom Dariusza Michalczewskiego – wyrok Sądu Okręgowego w Gdańsku Wydział IX Gospodarczy z dn. 13 grudnia 2013 r. nie zamyka sporu pomiędzy FoodCare a Fundacją Darka Michalczewskiego „Równe Szanse”. W kwestii praw do marki napojów energetycznych Tiger toczy się jeszcze szereg spraw w Sądach w Krakowie. Ponadto, dzisiejszy wyrok nie jest prawomocny. Z pewnością będziemy się od niego odwoływać.

16.12.2013 | przeczytano: 986 razy
Back to Black: jesienna kampania Black Energy DrinkZobacz wideo

Po intensywnej wiosenno-letniej kampanii reklamowej z udziałem Mike’a Tysona – marka BLACK Energy Drink wraca jesienią z kolejnym silnym promocyjnym uderzeniem. Startuje szeroko zakrojona, ogólnopolska kampania reklamowa BLACK Energy Drink obejmująca kompleksową komunikację ATL & BTL. Marka BLACK, jako jedyna w kategorii zaprezentuje nowe spoty telewizyjne. Będzie obecna także w sieci kin Multikino w całej Polsce oraz w internecie. W ramach jesiennej kampanii, Grupa FoodCare przygotowała również szereg aktywności dla konsumentów, szczególnie tych, którzy uwielbiają dobrą i energetyczną zabawę.

14.10.2013 | przeczytano: 1749 razy
Foodcare kontra Tiger: ciąg dalszy wymiany ciosów

Po opublikowaniu informacji, że Dariusz Michalczewski złożył w Sądzie Okręgowym w Krakowie pozew o zapłatę 22 mln zł tytułu bezprawnego korzystania przez spółke FoodCare z oznaczenia Tiger, otrzymaliśmy oświadczenia pełnomocnika oraz zarządu spółki, które publikujemy w całości.

07.10.2013 | przeczytano: 1089 razy
Mike Tyson od 1 czerwca w kampanii napoju Black

1 czerwca rusza wielomilionowa kampania z udziałem celebryty najwyższego formatu – Mike’a Tysona. Kampania będzie miała kilka odsłon, wzajemnie się uzupełniających. Celem kampani jest pokazanie działania napoju energetycznego BLACK, któremu nie oprze się nikt – nawet sam Tyson.

01.06.2012 | przeczytano: 2743 razy (komentarzy: 2)
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764