logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BLACK Energy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Wskocz na puszkę: największa kampania w historii marki Black

W połowie sierpnia rusza kampania reklamowa marki BLACK Energy Drink. Kampania obejmująca zintegrowane działania 360 stopni, będzie największą w historii marki. Aktywacja kampanii będzie połączona z konkursem konsumenckim, w którym do wygrania będzie m.in. spotkanie z Mikiem Tysonem.

12.08.2016 | przeczytano: 2623 razy

Zakończyła się kampania telewizyjna marki Black - pierwsza odsłona kompleksowej kampanii z udziałem Mike’a Tysona, obejmującej także outdoor i działania w Internecie. Emitowane w jej ramach spoty „Black&White Room” i „Black Service Vending Machine” obejrzało prawie 7 milionów widzów z założonej grupy docelowej.

24.09.2015 | przeczytano: 616 razy

Wyrok Sądu Najwyższego z piątku 13 grudnia 2013 r. w istocie stanowił zakończenie jednego z wątków sporu pomiędzy spółką FoodCare a Fundacją Darka Michalczewskiego „Równe Szanse”. Jest to wątek dotyczący rozliczeń finansowych, wynikających z nieobowiązującej już od wielu lat umowy promocyjnej. Jednak – jak wynika z ustnych motywów rozstrzygnięcia – Sąd Najwyższy podzielił stanowisko FoodCare, iż nie ma ścisłego związku procesowego pomiędzy tą sprawą, a sprawą o 10 mln zł.

20.12.2013 | przeczytano: 792 razy

Spółka FoodCare oświadcza, że – wbrew doniesieniom Dariusza Michalczewskiego – wyrok Sądu Okręgowego w Gdańsku Wydział IX Gospodarczy z dn. 13 grudnia 2013 r. nie zamyka sporu pomiędzy FoodCare a Fundacją Darka Michalczewskiego „Równe Szanse”. W kwestii praw do marki napojów energetycznych Tiger toczy się jeszcze szereg spraw w Sądach w Krakowie. Ponadto, dzisiejszy wyrok nie jest prawomocny. Z pewnością będziemy się od niego odwoływać.

16.12.2013 | przeczytano: 987 razy
Back to Black: jesienna kampania Black Energy DrinkZobacz wideo

Po intensywnej wiosenno-letniej kampanii reklamowej z udziałem Mike’a Tysona – marka BLACK Energy Drink wraca jesienią z kolejnym silnym promocyjnym uderzeniem. Startuje szeroko zakrojona, ogólnopolska kampania reklamowa BLACK Energy Drink obejmująca kompleksową komunikację ATL & BTL. Marka BLACK, jako jedyna w kategorii zaprezentuje nowe spoty telewizyjne. Będzie obecna także w sieci kin Multikino w całej Polsce oraz w internecie. W ramach jesiennej kampanii, Grupa FoodCare przygotowała również szereg aktywności dla konsumentów, szczególnie tych, którzy uwielbiają dobrą i energetyczną zabawę.

14.10.2013 | przeczytano: 1750 razy
Foodcare kontra Tiger: ciąg dalszy wymiany ciosów

Po opublikowaniu informacji, że Dariusz Michalczewski złożył w Sądzie Okręgowym w Krakowie pozew o zapłatę 22 mln zł tytułu bezprawnego korzystania przez spółke FoodCare z oznaczenia Tiger, otrzymaliśmy oświadczenia pełnomocnika oraz zarządu spółki, które publikujemy w całości.

07.10.2013 | przeczytano: 1089 razy
Autor hasła promującego Black Energy spotka się z Mikiem Tysonem

"Black Energy - pozytywne emocje każdego dnia" to hasło zostało wyróżnione nagrodą jaką jest spotkanie fana z Mike'em Tysonem legendarnym mistrzem świata wagi ciężkiej w boksie i ambasadorem marki BLACK Energy w Polsce.

13.05.2013 | przeczytano: 1064 razy
Druga odsłona kampanii medialnej Black Energy

1 października przekonamy się, jak wygląda druga odsłona kampanii medialnej Black Energy. Po hucznej czerwcowej premierze nowej idei marki – sygnowanej osobowością Mike’a Tysona – nadszedł czas na spójną kontynuację.

28.09.2012 | przeczytano: 3480 razy
Black wybiera Miss Bikini - kolejna akcja FoodCare

Marka BLACK Energy ma zamiar po raz kolejny zaskoczyć odważną akcją marketingową. Po kampanii telewizyjnej, której głównym bohaterem był Mike Tyson, rozpoczęty 12 lipca br. konkurs konsumencki stanowi kolejną spójną odsłonę idei marki: „Tak działa BLACK!”.

17.07.2012 | przeczytano: 920 razy
Mike Tyson od 1 czerwca w kampanii napoju Black

1 czerwca rusza wielomilionowa kampania z udziałem celebryty najwyższego formatu – Mike’a Tysona. Kampania będzie miała kilka odsłon, wzajemnie się uzupełniających. Celem kampani jest pokazanie działania napoju energetycznego BLACK, któremu nie oprze się nikt – nawet sam Tyson.

01.06.2012 | przeczytano: 2744 razy (komentarzy: 2)
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764