logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BLIK: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 176
Znamy skład Jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

Ponad 200 ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich oceni zgłoszenia do konkursu Effie Poland w ramach 26 kategorii komunikacyjnych. Jury jubileuszowej edycji obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się 5.11.2024 r.

21.06.2024 | Konkursy | przeczytano: 187 razy
Short social video i budowanie obecności marki w mediach społecznościowych

150 miliardów dolarów rocznie – tyle w 2028 roku mają wynosić rosnące systematycznie nakłady na reklamy w formie short videos[1]. Wprowadzone przez TikTok krótkie filmy kręcone w orientacji pionowej szybko awansowały z referencyjnej formy komunikacji Generacji Z na jedną z najbardziej atrakcyjnych także dla szerszej grupy użytkowników. Short social videos w postaci już nie tylko TikToków, ale także Meta Reels i YouTube Shorts, stały się jednocześnie najszybciej rozwijającym się narzędziem marketingowym na rynku, pomagającym realizować cele biznesowe marki i realnie zwiększające skuteczność komunikacji.

16.05.2024 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 396 razy

Raport „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz. Jak Polacy korzystają z technologii łączących światy online i offline?” opracowany przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, poświęca dużo uwagi temu, jakie podejście do technologii ma generacja silvers . Jak pokazują wnioski zawarte w raporcie, coraz więcej starszych osób styka się z technologiami łączącymi świat rzeczywisty z tym cyfrowym. Z kas samoobsługowych, korzysta już 89 proc. osób z generacji silver, tj. osób w wieku 58 lat i więcej.

23.04.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 268 razy
Kolejna edycja Blikomanii wsparta kampanią

15 kwietnia br. ruszyła kolejna odsłona loterii organizowanej przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. W losowaniu o jeden z 70 diamentów lub czeki o wartości 200 i 400 zł może wziąć udział każdy użytkownik BLIKA. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl. Wszystkim uczestnikom przysługuje dodatkowo nagroda gwarantowana. Tegoroczną loterię wspiera 19 banków, które udostępniają BLIKA w swoich aplikacjach mobilnych. BLIKOMANIA 2024 potrwa do 23 czerwca 2024 roku.

15.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 398 razy
Era Blika – nowa kampania marki

Miliony użytkowników codziennie płacą BLIKIEM, realizując transakcje szybko, wygodnie i bezpiecznie. Od uruchomienia systemu w 2015 roku, rynek bezgotówkowy i zwyczaje płatnicze Polaków uległy znacznej zmianie, co wywołało podział na czasy przed i w Erze BLIKA. Dlatego w najnowszej kampanii, marka pokazuje różnice między tymi okresami. W humorystycznych spotach reklamowych ukazana została transformacja w realizowaniu płatności – od skomplikowanych, często niewygodnych metod do prostego i intuicyjnego rozwiązania, jakim jest BLIK. To kolejna kampania marki, która została dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczona na polski język migowy.

15.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 463 razy
 Co wiemy po konsultacjach w sprawie Krajowego Systemu e-Faktur?

Pomiędzy 16 lutego a 1 marca 2024 r. trwały konsultacje ws. Krajowego Systemu e-Faktur. Zainteresowanie wdrożeniem e-faktur w Polsce jest duże – na 9 spotkaniach łącznie było ponad 10 tys. uczestników. Jakie wnioski nasuwają się po spotkaniach?

09.03.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 501 razy
Group One z największą liczbą nominacji w Youtube Works Awards 2023

Poznaliśmy shortlistę YouTube Works Awards 2023. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje Group One, których realizacje zostały wytypowane do nagrody za najlepsze kampanie wideo aż 8 razy. O statuetki powalczą: Change Serviceplan, GONG, Game Changer, Mediaplus, Media Republic oraz Salestube.

11.02.2024 | Konkursy | przeczytano: 1178 razy
Nowa reklama TV konta Profit Banku Millennium

Wystartowała nowa kampania TV Banku Millennium, promująca Konto Oszczędnościowe Profit. W ramach aktualnej promocji można zyskać nawet 6,25% w skali roku dla nowych środków, wpłaconych na Konto Oszczędnościowe Profit.

09.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 573 razy
Znamy nominowanych do Youtube Works Awards 2023

Poznaliśmy nominacje do YouTube Works Awards 2023. Jury spośród zgłoszeń wyłoniło kampanie wideo, które mogą zwyciężyć w poszczególnych kategoriach i zdobyć Grand Prix dla najbardziej kreatywnego i efektywnego projektu. Poniżej prezentujemy pełną listę nominowanych.

08.02.2024 | Konkursy | przeczytano: 1425 razy
Trendy w e-commerce w 2024 r.

Wartość polskiego rynku szacuje się na ok. 120 mld zł. I choć w 2023 r. krajowy i światowy e-commerce mierzyć musiał się z szeregiem wyzwań, ostatecznie utrzymał trend wzrostowy, który w kolejnych latach ma się utrzymywać na poziomie ok. 11 proc. rocznie. Jakie elementy będą decydować o sukcesie handlu internetowego lub jego braku w nadchodzącym roku? Na co powinien przygotować się e-commerce? Na te pytania starają się odpowiedzieć eksperci z branży.

27.12.2023 | Wywiady i opinie | przeczytano: 828 razy
1 2 3
Strona 1/18 (artykułów: 176)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764