logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BLIK: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 203
Wzrost e-commerce napędzany przez omnichannel, mobile i zakupy transgraniczne

Polski e-commerce w 2025 roku notuje kolejne wzrosty i dynamiczne zmiany w zachowaniach konsumentów. Najnowsze badanie „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2025” pokazuje, że aż 93% internautów dokonało zakupu online w ciągu ostatnich 6 miesięcy (+6p.p. rok do roku), a 100% respondentów deklaruje, że choć raz kupiło coś w sieci – to już trzeci rok z rzędu, kiedy odnotowano taki wynik. Rynek nie tylko utrzymuje bazę wiernych klientów, ale stale zwiększa zasięg regularnych zakupów.

23.06.2025 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 153 razy
Wyłoniono zwycięzców 4. edycji Best Brands Poland

29 maja w Zamku Ujazdowskim w Warszawie odbyła się finałowa Gala 4. edycji Best Brands Poland, podczas której wyróżniono marki cieszące się najwyższym uznaniem wśród ponad 8 tys. polskich konsumentów. “Oscary Marketingu” w sześciu kategoriach zostały przyznane markom: Tarczyński, InPost, Netflix, Blik, Lipton oraz Apart. 

30.05.2025 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 504 razy
Marta Kordowska business managerem w Value Media

Do zespołu Pauliny Przetackiej [business director] w agencji mediowej Value Media dołączyła Marta Kordowska, która objęła stanowisko business managera. Będzie odpowiedzialna za wsparcie biznesowe, strategiczne i mediowe 360 klienta TVP oraz koordynowanie pracy dedykowanego zespołu. 

28.04.2025 | Personalia | przeczytano: 518 razy
Cyberdojrzali... III edycja programu edukacyjno-społecznego Banku Pocztowego

Bank Pocztowy rusza z kolejną edycją programu edukacyjno-społecznego „Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta”, poświęconego budowaniu świadomości na temat cyberzagrożeń oraz rozwijaniu umiejętności bezpiecznego poruszania się w cyfrowym świecie. W ramach tegorocznych działań zaplanowano cztery bezpłatne webinary oraz konferencję poświęconą bezpieczeństwu w internecie. Nowością jest rozszerzenie programu o działania edukacyjne skierowane do uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych, szczególnie w miejscowościach poza dużymi ośrodkami miejskimi. Partnerem programu jest Komenda Stołeczna Policji.

15.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 390 razy

Od 20 marca podatnicy mogą opłacać podatek PIT w serwisie e-Urząd Skarbowy (e-US) i usłudze Twój e-PIT za pomocą karty płatniczej.

23.03.2025 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 651 razy
Polska technologia BLIK w kampanii „We did it in Poland”

BLIK to jeden z największych cyfrowych systemów płatności mobilnych w Europie. W 2024 roku użytkownicy zrealizowali za jego pomocą 2,4 mld transakcji o wartości 347,3 mld zł, a według raportu EY jego działalność wygenerowała 42 mld zł wartości dodanej – co odpowiada 1,2 proc. PKB. Jako polska innowacja, która zmieniła rynek płatności, BLIK jest partnerem kampanii „We did it in Poland”, podkreślającej globalny potencjał rozwiązań stworzonych nad Wisłą. Inicjatywa realizowana pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej pokazuje, że technologie rozwijane w Polsce skutecznie konkurują na międzynarodowych rynkach i mają realny wpływ na gospodarkę.

20.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 263 razy
Wyniki konkursu ECOM Inspiration Awards 2024

Serwis naszemiasto.pl, należący do Polska Press Grupy, po raz pierwszy wręczył nagrody ECOM Inspiration Awards, wyróżniając firmy za ich osiągnięcia w branży e-commerce, w 2024 roku. Uroczysta gala, podsumowująca pierwszą edycję konkursu, zgromadziła ponad 200 gości – specjalistów, liderów branży oraz ekspertów z sektora e-commerce. Wydarzenie podkreśliło dynamiczny rozwój oraz innowacyjność rynku handlu elektronicznego. Konkurs był częścią programu eksperckiego „ECOM Inspiracje”, a Patronem Honorowym tegorocznej edycji byli Ministerstwo Cyfryzacji oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

16.03.2025 | Konkursy | przeczytano: 567 razy
We Did It In Poland: kampania promująca polskie osiągnięcia

Dumę ze swojego kraju odczuwa ponad 56 proc. Polaków, a wśród powodów tego uczucia prym wiodą postacie i wydarzenia historyczne, jak wynika z najnowszego badania. Tylko 4 proc. respondentów wskazuje innowacje w dziedzinie wynalazków, a 3 proc. osiągnięcia technologiczne. Aż 41 proc. badanych uważa, że pod względem ogólnego rozwoju pozostajemy w tyle za innymi krajami Europy, tymczasem fakty są takie, że Polska jest jedną z najszybciej rozwijających się gospodarek UE. By wzmocnić patriotyzm oraz świadomość Polaków w tym względzie rusza kampania We Did It In Poland Fundacji WłączeniPlus pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Jej celem jest nagłaśnianie polskich osiągnięć oraz budowanie dumy narodowej, wzmacnianie poczucia przynależności i sprawczości Polaków.

11.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 337 razy
Gra o pensję w loterii NESCAFÉ

Marka NESCAFÉ zaprasza konsumentów do udziału w loterii: „Graj o roczną pensję”, w której nagrodą główną jest 100 000 złotych. Dodatkowo, na uczestników czeka 1300 natychmiastowych nagród pieniężnych. Loteria trwa od 1 marca do 30 czerwca 2025 roku i obejmuje szeroki asortyment produktów NESCAFÉ.

06.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 254 razy

Do końca marca 2025 roku przedsiębiorcy prowadzący ewidencję sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących będą musieli nie tylko w pełni umożliwić klientom płatności w formie bezgotówkowej, ale także zintegrować terminal płatniczy z kasą fiskalną. Taki obowiązek nakłada art. 19a ustawy – Prawo przedsiębiorców. Co to oznacza w praktyce? Ekspertka wyjaśnia.

18.02.2025 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 612 razy
1 2 3
Strona 1/21 (artykułów: 203)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764