logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BNA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 40
 Szpakowski i Borek w kolejnej odsłonie kampanii marki Tyskie

„Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY” – to hasło kolejnej odsłony platformy komunikacyjnej marki Tyskie przygotowanej na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Legendarni komentatorzy, czyli Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek zachęcają do bycia na TY niezależnie od tego, której drużynie i w jaki sposób kibicujemy.

09.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 488 razy

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.

25.04.2024 | Konkursy | przeczytano: 943 razy
Małysz z Hołowczycem w kampanii piwa Tyskie Zero

Mistrzowski duet ambasadorów w kampanii pod hasłem „Kierowcy, jesteśmy na TY od Zera”. Na jednej linii startu Adam Małysz – wybitny skoczek narciarski i Krzysztof Hołowczyc – legenda wyścigów rajdowych.

11.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 515 razy
 Żubr odświeża wygląd opakowań

Do sprzedaży trafiły nowe opakowania marki Żubr Kompanii Piwowarskiej. Żubr podąża zgodnie z trendami, dlatego zmienia swój design, żeby być nowoczesnym i jednocześnie wciąż nawiązywać do tradycji.

29.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 796 razy (komentarzy: 18)
Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay

Blue Media, lider polskiego rynku płatniczego, rozpoczyna rebranding do nowej marki parasolowej Autopay. Do prac nad strategią komunikacji i kreacją zaangażowane zostały agencje: Brand New Attitude (BNA), 2012 Agency, eCommerce Team oraz agencja PR Profeina. W pracy nad strategią marki oraz całym procesem rebrandingu firmę wspiera agencja CPC Brand Consultants.

23.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 717 razy
Tyskie i Kanał Sportowy stworzyły nowe piwo

Sport Lager – limitowane piwo uwarzone wspólnie przez markę Tyskie i Kanał Sportowy trafiło do sieci sklepów Żabka. Jest to pierwsza kolaboracja w kategorii piwnej, która promuje ideę „Jesteśmy na TY”.

26.04.2023 | Z rynku | przeczytano: 1111 razy
Žatecký zmienia opakowania i po raz pierwszy startuje z loterią promocyjną

„Wygraj roczną pensję z Žatecký i wrzuć na luz” – to pierwsza w historii marki Žatecký loteria promocyjna. Na miłośników piwa z wybornym czeskim chmielem czekają aż 4 roczne pensje w wysokości 60 tys. zł i wiele innych atrakcyjnych nagród. Wystarczy kupić dowolne piwo Žatecký i pomiędzy 1 kwietnia a 31 lipca zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie internetowej loterii zatecky.pl albo za pośrednictwem aplikacji Messenger.

30.03.2023 | Z rynku | przeczytano: 1710 razy
Rusza odświeżona platforma marki Tyskie

Tyskie odświeża identyfikację wizualną platformy nowym przekazem - „Jesteśmy na TY”. Do współpracy zaproszono duety ambasadorów. Pierwszym z nich jest Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński.

24.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 826 razy
Bartek Rutkowski & Bartek Włodarczyk w Saatchi & Saatchi

Nowy team seniorski Bartłomiej Rutkowski,  Senior Copywriter i Bartosz Włodarczyk, Senior Art Director wzmocnią dział kreacji prowadzony przez Michała Pawłowskiego i Michała Desowskiego.

13.10.2022 | Z rynku | przeczytano: 981 razy
Santa Grafika - spotkanie projektantów

Projektujesz, dizajnujesz i działasz kreatywnie? Nie zamykaj się w domu (a na pewno nie w firmie), tylko ciesz się grafiką ze swoimi: bądź częścią Santa Grafika!

21.09.2022 | Z rynku | przeczytano: 1312 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 40)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764