logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BRAVE: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Tysiąc krów Johna Bow, czyli prawdziwa historia o brandingu

Co wspólnego mają cowboy’e z brandingiem? Jak krowy mogą zbudować markę? Dowiesz się tego z filmu przygotowanego przez agencję BRAND SO ON, dawniej BRAVE BRAIN, która właśnie przy okazji swojego rebrandingu przygotowała krótki film o istocie brandu – Opowieść o Johnie Bow.

03.10.2022 | przeczytano: 745 razy
Going. rośnie w siłę – nowe twarze i transformacje w spółce

Ostatnie miesiące dla Going. to czas znaczących ruchów na polu rozwoju. Firma dynamicznie rośnie, co pokazują nie tylko skoki przychodów i zasięgu, ale również nowe zatrudnienia i liczne awanse. Do czołowego ekosystemu promocyjno-biletowego na polskim rynku dołączyli Agnieszka Lipińska i Jakub Zakrzewski. Michał Sieciński awansował na stanowisko Head of Content & Marketing, a Tomasz Lisek objął funkcję Head of Production & Special Projects.

28.03.2022 | przeczytano: 751 razy
Fire! - Atlas, Dworak i Kamiński startują z nową agencją

Autorzy sukcesu BRAVE Agency - Michał Atlas i Tomasz Dworak, połączyli siły z Krzysztofem Kamińskim i jego Focus Event, tworząc agencję FIRE!.

21.07.2021 | przeczytano: 803 razy

W wyniku wygranego przetargu agencje Cut The Mustard i BRAVE po raz trzeci z rzędu będą odpowiadać za komunikację i realizację cyklu wydarzeń muzycznych dla marki H&M w czerwcu br.

16.05.2019 | przeczytano: 546 razy
365PR poszerza zespół

Pod koniec roku 365PR, ​​należąca do grupy 365agencja, wzmocniła swój zespół. Do firmy dołączyła Zuzanna Motaska, która objęła stanowisko Social Media Specialist oraz Joanna Stryczniewicz, zatrudniona jako PR Specialist.

11.01.2018 | przeczytano: 677 razy

Ruszyła pierwsza w Polsce promocja konsumencka wykorzystująca Messenger bota, przygotowana przez K2 dla marki Desperados. „Dotacje na kreacje” to kampania, w której wykorzystany został potencjał sztucznej inteligencji.

20.04.2017 | przeczytano: 413 razy
Najlepsi Marketerzy 2015 - Wyniki Konkursu Dyrektor Marketingu Roku

Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015 rozstrzygnięty. Kapituła konkursu po raz kolejny nagrodziła marketerów wyróżniających się skutecznością, nieszablonowym myśleniem i profesjonalizmem. Główną ideą Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015 było wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych.

10.06.2016 | przeczytano: 1629 razy
Najlepsi Marketerzy 2015 – Shortlista

W dniu 25 maja 2016 roku, Kapituła Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015 na swoim posiedzeniu w trakcie dyskusji oraz tajnego glosowania wybrała zwycięzców.

31.05.2016 | przeczytano: 1716 razy
BraveBrain projektuje butelkę dla BeLive

Na rynek wkracza nowa marka napojów alkoholowych – BeLive. Za współudział w tworzeniu brandu odpowiedzialna jest krakowska agencja reklamowa BraveBrain.

28.08.2013 | przeczytano: 2795 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764