logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BSH: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 35
Augmented Reality w kampanii marketingowej Bosch

Marka Bosch w najnowszej kampanii marketingowej, promującej nową serię pralek i suszarek do ubrań dostępnych na polskim rynku, wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość. Konsumenci po wejściu na dedykowaną stronę i zeskanowaniu kodu QR mogą interaktywnie sprawdzić, jak urządzenie będzie prezentowało się w ich domu, czy zmieści się w wybranym miejscu i jak będzie współgrać z obecną aranżacją wnętrza. To kolejny sposób na przyciągnięcie uwagi oraz pozyskania zainteresowania konsumentów.

09.10.2023 | przeczytano: 522 razy
Groupm pierwsza w Polsce w raporcie Comvergence 2022

GroupM zajęła pierwsze miejsce na polskim rynku wśród grup mediowych w raporcie COMvergence “New Business Barometer 2022”. Podsumowuje on miniony rok pod względem pozyskanych i obronionych budżetów mediowych. W rankingu agencyjnym pierwsze miejsce zajął EssenceMediacom, a trzecie – Wavemaker (obie agencje należą do GroupM).

06.04.2023 | przeczytano: 562 razy
Bartosz Kuczyński na stanowisku Buying Intelligence Director w Group One Media

Do Group One Media (spółki mediowe Group One) dołączył Bartosz Kuczyński, który objął stanowisko Buying Intelligence Director. W nowej roli odpowiadać będzie za trade, współpracę z zespołami client service oraz klientami, jak i za zarządzanie zespołem TV Buying.

07.11.2022 | przeczytano: 615 razy

Agencja kreatywna NAV agency poszerzyła swoje portfolio klientów o BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego sp. z o.o. (Siemens, Bosch). Odpowiadać będzie za kompleksową obsługę wszystkich aktywacji loteryjnych, które będą organizowane przez największego producenta sprzętu AGD w Europie.

10.05.2022 | przeczytano: 419 razy
Złote Spinacze 2021 rozdane

Znamy zwycięzców XIX edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 25 Złotych, 35 Srebrnych oraz 40 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 24/7Communication.

06.12.2021 | przeczytano: 1306 razy
Kobiecość ma wiele twarzy - nowa odsłona Bombshe aw21

Różnorodność i inkluzywność w modzie to hasła, które słyszymy coraz częściej. Wrocławska marka Bombshe postanowiła przejść od słów do czynów, zapraszając do nowej kampanii kobiety o różnym typie urody, budowy czy osobowości, pokazując, że kobiecość nie jedno ma imię.

16.11.2021 | przeczytano: 600 razy
Znamy laureatów konkursu Power of Content Marketing Awards 2021

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie Power of Content Marketing Awards za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe, realizowane zarówno w formie print, jak i digital. 15 października podczas gali online organizowanej przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, poznaliśmy nagrodzone projekty.

21.10.2021 | przeczytano: 1298 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2021

Spośród rekordowej liczby 397 zgłoszeń w XIX edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 111, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: 24/7Communiaction (8 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Hill+Knowlton Strategies Poland (7 nominacji).

07.10.2021 | przeczytano: 967 razy
Podwijamy rękaw – BSH propaguje ideę szczepień

BSH rozpoczyna akcję „Podwijamy rękaw”, której celem jest promowanie idei szczepień przeciw Covid-19 wśród pracowników. Pod hasłem kampanii Zarząd i pracownicy firmy prezentują osobiste motywacje i zachęcają kolegów i koleżanki z pracy do szczepienia.

10.05.2021 | przeczytano: 507 razy
Firma BSH przeznaczyła część budżetu reklamowego na wsparcie placówek medycznych

W ramach walki z pandemią koronawirusa producent AGD marki Bosch wyposażył w najpotrzebniejszy sprzęt gospodarstwa domowego ponad 220 placówek medycznych w całym kraju. Wartość przekazanej pomocy wyniosła łącznie milion złotych, o tę kwotę firma obniżyła swój budżet marketingowy. Wsparcie trafiło m.in. do szpitali zakaźnych, oddziałów ratunkowych, a także wszystkich baz Lotniczego Pogotowia Ratunkowego i ma służyć personelowi medycznemu.

22.05.2020 | przeczytano: 867 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 35)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764