logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Badi Badi: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 38
Pożyczka na dowolny cel w kampani Banku Pekao S.A.

Bank Pekao, w ogólnopolskiej kampanii reklamowej, prezentuje pożyczkę, którą każdy klient, posiadający zdolność kredytową – zarówno nowy, jak i obecny – może wziąć online lub w oddziale oraz przeznaczyć na dowolny cel.

18.03.2024 | przeczytano: 258 razy
Tic Tac z kampanią “Znajdź swój smak. Jest Tic Tac dla każdego”

Trwa najnowsza aktywacja marki Tic Tac, za której przygotowanie i komunikację odpowiada agencja Hand Made. Kampania potrwa do 17 grudnia.

08.11.2023 | przeczytano: 633 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Twoja Fantasia. Twój wybór - kolejny etap kampanii

Wystartował kolejny etap kampanii „Twoja Fantasia. Twój wybór". Kampanię realizuje agencja VMLY&R.

24.10.2023 | przeczytano: 301 razy
Roślinnie, zawsze pysznie - kampania produktów Alpro

"Alpro. Roślinnie, zawsze pysznie" to hasło kampanii promującej szeroką gamę produktów roślinnych marki Alpro. Kampania obejmuje emisję spotu TV, działania digital i promocję konsumencką.

19.10.2023 | przeczytano: 656 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Serviceplan Health / Change Serviceplan wygrywa przetarg Polpharmy

W wyniku przetargu Polpharma wybrała Serviceplan Health/Change Serviceplan (Group One) do stworzenia komunikacji dla Heviran Comfort Max.

27.03.2023 | przeczytano: 620 razy
Głodni równowagi, czyli noworoczna kampania Maczfit

Maczfit jeden z wiodących cateringów dietetycznych z Wyborem Menu, wystartował z noworoczną kampanią pod hasłem „Głodni równowagi”. W jej ramach marka zachęca do osiągnięcia równowagi na wszystkich płaszczyznach życia oraz do zadbania o work-life balance i skupienia się na swoich pasjach. Komunikacji towarzyszy specjalna promocja na wszystkie diety Maczfit.

02.01.2023 | przeczytano: 896 razy
Rusza intensywna kampania reklamowa Paypo

PayPo – polski lider płatności odroczonych (BNPL, ang. buy now, pay later) prowadzi intensywną kampanię reklamową, której głównym motywem są unikalni brand heroes: PayPoki. Marka opiera teraz na tych sympatycznych bohaterach całą swoją komunikację marketingową.

15.11.2022 | przeczytano: 712 razy
Nowa kampania OBI od Saatchi & Saatchi

Agencje Saatchi & Saatchi i Zenith przygotowały dla OBI kolejną kampanię w ramach platformy: Zrobisz to z OBI. Tym razem akcja promocyjna OBI o nazwie Jesień Niskich Cen pozwala klientom na wybór setek produktów w obniżonych cenach, które pomogą w remontach kuchni, łazienki i salonu.

05.10.2022 | przeczytano: 1844 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Wiosenna kampania marki Activia

Firma Danone Polska przygotowała wiosenną kampanię marki Activia, której motywem przewodnim jest przewrotne wykorzystanie rytuału wznoszenia toastu „na zdrowie”, a celem – edukacja dotycząca zdrowia jelit i ich wpływu na codzienne funkcjonowanie oraz zachęcenie do dbania o swój organizm. Lokalną strategię i ideę kreatywną związaną z toastem przygotowała agencja VMLY&R.

29.04.2022 | przeczytano: 1303 razy
Dentsu Polska przygotowało kampanię 360 dla marki Tefal

Cook4Me touch to nowatorskie połączenie smartfona i wielofunkcyjnego narzędzia do gotowania marki Tefal. Nie jest to kolejne, wielofunkcyjne urządzenie, których jest wiele w polskich kuchniach. To zupełnie nowa jakość i kategoria.

19.04.2022 | przeczytano: 463 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 38)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764