logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Baltica: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych promuje europejskie standardy

SPR oraz 21 członków federacji CFP-E (Commercial Film Producers of Europe) podpisało „Universal Principles of Engagement” - uniwersalne zasady współpracy przy produkcji filmów reklamowych. SPR jest obecnie jedyną polską organizacją, należącą do tego międzynarodowego związku domów produkcyjnych.

12.10.2023 | przeczytano: 255 razy

Do Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych (SPR), dołączył dom produkcyjny RIOTS. To już 26ta  firma zrzeszona w tej organizacji.

28.07.2023 | przeczytano: 325 razy
Joanna Ciechanowska sekretarzem w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych

Do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyła Joanna Ciechanowska, która objęła stanowisko sekretarza. Będzie odpowiedzialna min. za koordynację i planowanie pracy zarządu oraz grup roboczych.

19.06.2023 | przeczytano: 652 razy
Kolejne domy produkcyjne dołączają do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

Do grona domów produkcyjnych, zrzeszonych w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych (SPR), dołączyły Ilmatic i Szut Szut Studio. Tym samym SPR zrzesza obecnie 25 firm aktywnie działających w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej.

13.06.2023 | przeczytano: 605 razy
Nowy zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

W czwartek 27.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 23 domy produkcyjne aktywnie działające w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej.

10.05.2023 | przeczytano: 655 razy
23 domy produkcyjne przystąpiły do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR), zakończyło pierwszy etap przyjmowania członków. Obecnie zrzesza 23 domy produkcyjne, które aktywnie działają w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej.  

13.04.2023 | przeczytano: 981 razy
Porsche w ramach kampanii „Napędzani marzeniami” zorganizowało największe polskie zawody w cold water surfingu

Największe polskie zawody w cold water surfingu odbyły się 5 marca na jednym z najsłynniejszych spotów surfingowych w Polsce, we Władysławowie. Ich dokładny termin zależał od warunków pogodowych nad polskim morzem. Do informowania o dacie startu wykorzystano 3-stopniowy system alertów: żółty (szykuj się, fale są coraz bliżej), zielony (zaczniemy zawody za 48 godz.), czerwony (brak pogody, ustalamy nowy termin eventu). Stawką w zawodach było łącznie 12 tysięcy euro.

20.03.2023 | przeczytano: 611 razy
Ponad 1,7 tys. e-rezydentów z Polski założyło w Estonii 450 firm

Przybywa polskich firm, które planują przeniesienie działalności do Estonii. To kraj, który ze względu na przejrzysty system podatkowy czy niskie koszty prowadzenia działalności coraz częściej staje się pierwszym wyborem. Często decyduje o tym także potencjał tego rynku jako bramy do Skandynawii. Inna zaleta to łatwość założenia firmy w Estonii. Najprostszą metodą na przeniesienie działalności jest uzyskanie e-rezydencji. Z tego rozwiązania chętnie korzystają również Polacy, którzy założyli w Estonii już 450 firm.

31.01.2022 | przeczytano: 713 razy
Marcin Prokop nową twarzą technologii w kampanii UPC

Ruszyła kampania UPC, w której obok brand hero UPCeusza pojawił się nowy bohater – Marcin Prokop. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).

20.09.2021 | przeczytano: 501 razy
Loteriada w kampanii Leo Burnett Warszawa dla Totalizatora Sportowego

Wystartowała kampania LOTERIADY, którą dla Totalizatora Sportowego przygotowały agencje Publicis Groupe: Leo Burnett Warszawa, Starcom i Prodigious. Działania obejmują wszystkie kanały komunikacji – TV, OOH, radio, POS oraz social media. Hasłem przewodnim kampanii jest „Oto jaka Loteriada”.

02.07.2021 | przeczytano: 651 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764