logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank BGŻ: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 34
Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.

27.05.2022 | przeczytano: 1446 razy
Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach creative group head koordynują pracę części zespołów kreatywnych VMLY&R.

02.11.2020 | przeczytano: 658 razy

W wyniku przeprowadzonego przetargu  Bank  BNP Paribas wybrał  agencję Publicis Lion jako agencję wiodącą, odpowiedzialną za budowanie strategii komunikacji Banku i towarzyszącym jej produktom zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i biznesowych oraz  Opus B jako agencję wspierającą odpowiedzialną za bieżącą obsługę, a także realizację zadań komunikacyjnych dla różnych segmentów biznesowych.

08.04.2019 | przeczytano: 182 razy
Ostatni „Twój Weekend” – Gazeta.pl kupuje i… zamyka kontrowersyjny magazyn erotyczny

Od piątku 8 marca w kioskach oraz na stronie internetowej Twojweekend.pl dostępny będzie ostatni w historii numer najbardziej znanego polskiego pisma erotycznego „Twój Weekend” – tym razem jako zupełne przeciwieństwo tego, czym magazyn był przez ostatnie 27 lat.

07.03.2019 | przeczytano: 1267 razy
Chatbot Banku BGŻ BNP Paribas

Chatbot, który potrafi prowadzić konwersację zupełnie tak, jakby po drugiej stronie siedział człowiek, uczy ludzi pomagać innym. Wszystkie osoby, które chcą, aby pomaganie weszło im w nawyk, mogą dołączyć do 21-dniowego wyzwania z udziałem wirtualnego Asystenta Pomagania, który jest dostępny na profilu Banku BGŻ BNP Paribas na Facebooku.

11.12.2018 | przeczytano: 941 razy

Pasja, determinacja, odwaga – bez nich realizacja żadnych marzeń nie byłaby możliwa. Pomocne w tym celu mogą okazać się również pieniądze. Jak odpowiednio połączyć wszystkie te elementy, aby osiągnąć sukces? Podpowie Dominika Nawrocka, która wyjaśni "Jak zrealizować swoje marzenia dzięki pasji, determinacji, odwadze i finansom!". Wykład odbędzie się już 22 listopada o godz. 16:30 w oddziale Banku BGŻ BNP Paribas przy ulicy Sienkiewicza 3 w Białymstoku.

26.11.2018 | przeczytano: 612 razy
„Wysokie Obcasy” rozpoczynają akcję „Kobiety na mury”

Jolanta Wadowska-Król, Wanda Rutkiewicz i Kora – wizerunki tych niezwykłych kobiet zostaną uwiecznione na muralach w trzech miastach w ramach wyjątkowej akcji „Kobiety na mury”, organizowanej przez „Wysokie Obcasy”. Redakcja magazynu wraz lokalnymi oddziałami „Gazety Wyborczej” – „Gazetą Wyborczą Katowice”, „Gazetą Wyborczą Wrocław” oraz „Gazetą Stołeczną” zainaugurowała właśnie prace nad pierwszymi malowidłami

23.11.2018 | przeczytano: 529 razy
Dlaczego nie ma kobiet na banknotach? Kampania Banku BGŻ BNP Paribas

Ruszyła nowa kampania Banku BGŻ BNP Paribas pod hasłem „Nic się nie dzieje bez kobiet… i bez pieniędzy”. Jej celem jest wywołanie szerokiej dyskusji na temat roli kobiet i ich rosnącej odpowiedzialności w życiu społecznym i zawodowym, a także inspirowanie do zmian w codziennym życiu. Seria spotów pokazuje, że na niektóre zmiany potrzeba czasu, inne możemy załatwić od ręki, dzięki szybkiemu dostępowi do gotówki, która ułatwi realizację aktualnych potrzeb i marzeń. Więcej o akcji Banku i szczegółach kampanii na specjalnie dedykowanej stronie NaZmiany.pl

26.09.2018 | przeczytano: 986 razy
Zakupy z kontem w kampanii Banku BGŻ BNP Paribas

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął kampanię reklamową Konta Optymalnego, skierowaną do nowych klientów, które gwarantuje zerowe opłaty za prowadzenie konta, obsługę karty i wypłaty w bankomatach Banku i Planet Cash. W ramach promocji „Zakupy z kontem” nowi posiadacze rachunku mogą liczyć na bon o wartości 150 zł na zakupy do wybranej sieci sklepów.

15.05.2018 | przeczytano: 1275 razy
Walk z komunikacją nowej marki firmy Express

Firma Express wprowadziła na rynek nową markę – Traficar, która oferuje innowacyjną na polskim rynku usługę wynajmu samochodów na minuty. Promująca ją kampania pod hasłem „Auto na minuty” rozpoczęła się 3 października

13.10.2016 | przeczytano: 502 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 34)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764