logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Handlowy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Bank Handlowy wybrał partnera do obsługi mediowej

Citi Handlowy rozstrzygnął przetarg na obsługę digital. Od czerwca rozpoczyna współpracę z agencją mediową The Media Insight należącą do struktur Mindshare Polska.

21.06.2022 | przeczytano: 634 razy
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!Zobacz fotorelację

W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za najlepszą kampanię łączącą cele biznesowe z akcją edukacyjną – „Content zamiast lekcji biologii”, która porusza ważne tematy społeczne, zrealizowaną dla Johnson & Johnson Poland.

01.07.2020 | przeczytano: 3648 razy
Mslgroup wzmacnia obsługę rynków finansowych i inwestycyjnych

Do Działu Corporate and Financial Communications MSLGROUP dołączył Krzysztof Dawidowicz, który jako Financial Communications Associate Director będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji dla firm z sektora Bankowości Inwestycyjnej i międzynarodowych rynków finansowych.

04.08.2015 | przeczytano: 567 razy

Ile instytucja finansowa musi wydać pieniędzy na reklamę, by odnieść zamierzony rezultat ? Pyta w grudniowym wydaniu „Gazety Bankowej” Agnieszka Kalbarczyk – ekspert ds. badań Instytutu Monitorowania Mediów.

29.11.2013 | przeczytano: 1659 razy

Fanpage CitiMobile na portalu Facebook znalazł się na pierwszym miejscu w rankingu stworzonym przez Socialbakers w kategorii response rate. Oznacza to, że jego twórcy najczęściej spośród uwzględnionych w badaniu profili, odpowiadają na posty użytkowników.

27.04.2012 | przeczytano: 791 razy

Trwa kampania Citi Handlowy „Pracujemy na Twoje konto”, skierowana do klientów indywidualnych. Reklamy przedstawiające najważniejsze funkcjonalności konta CitiOne pojawiły się na najbardziej popularnych polskich portalach oraz billboard’ach i cityligth’ach w największych miastach w Polsce. Kampanii towarzyszy także specjalnie stworzona aplikacja na Facebooku, na profilu Rabatowcy oraz reklamy w aplikacjach na tabletach i smartfonach.

24.04.2012 | przeczytano: 711 razy

Dom mediowy Mediaedge:cia we współpracy z Bauer Media i pod patronatem TVN CNBC Biznes zorganizował 15 września 2009 roku w Warszawie konferencję „Media w służbie reklamy - prognozy ekonomiczne na rok 2010”.

20.09.2009 | przeczytano: 941 razy

Z przyjemnością informujemy, że w dniu 6 marca 2003 Telewizja Polska rozpoczęła wdrożenie nowego systemu identyfikacji wizualnej, opracowanego przez Grupę A5 dla jednostek organizacyjnych TVP. Dzień ten stanowi zwieńczenie wielomiesięcznych wspólnych prac zespołu Grupy A5 oraz pracowników Telewizji Polskiej.

17.03.2003 | przeczytano: 8912 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764