logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 50

Bank Pocztowy rozpoczyna kampanię reklamującą kredyt ze stałym oprocentowaniem. Od 16 listopada do 13 grudnia br., czyli w okresie wzmożonego zainteresowania kredytami gotówkowymi, reklama dotrze do ponad 5 mln Polaków. Kampania będzie emitowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF FM, Radiu ZET, Radiu Złote Przeboje, wybranych stacjach lokalnych Polskiego Radia oraz w Internecie m.in. na Facebooku i Instagramie.

16.11.2022 | przeczytano: 258 razy
„Płać wirtualnie, zyskuj realnie” - Bank Pocztowy promuje kartę wirtualną

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię marketingową z udziałem Adama Małysza promującą płatności kartą wirtualną. Komunikacja pod hasłem: „Płać wirtualnie, zyskuj realnie” kierowana jest do klientów w różnym wieku i z różnym statusem społecznym. Kampania prowadzona jest głównie w social mediach, w serwisie internetowym YouTube oraz w sieci wydawców współpracujących z Google. Działania promocyjne potrwają 6 tygodni.

21.10.2022 | przeczytano: 255 razy
Bank Pocztowy promuje innowacyjne usługi cyfrowe

Od teraz Adam Małysz płaci odciskiem palca w sklepach stacjonarnych, a nowej karty wirtualnej używa w internecie. Bank Pocztowy rozpoczął kampanię promującą cyfrowe usługi do płatności bezgotówkowych z udziałem legendarnego sportowca. Kampania wpisująca się w strategię Banku „Im prościej, tym lepiej” będzie prowadzona w Internecie z wykorzystaniem: serwisu YouTube, platform streamingowych, Social Media (Facebook, Instagram TikTok), a nawet LinkedIn.

25.08.2022 | przeczytano: 456 razy

Bank Pocztowy rozpoczął radiową kampanię reklamową oferowanych kredytów. W wybranych stacjach lokalnych Polskiego Radia, ale także w największych rozgłośniach radiowych m.in. w Radiu Zet czy w Radiu Złote Przeboje pojawi się w sumie 5600 spotów. Kampania „Kredyty na wszystko czego potrzebuję” będzie prowadzona do 11 września br.

18.08.2022 | przeczytano: 400 razy
Bank Pocztowy uruchomił nową stronę www

Bank Pocztowy uruchomił właśnie nowy portal informacyjny www.pocztowy.pl. Nowa strona to baza informacji o produktach i usługach jakie oferuje Bank, w połączeniu z kanałem sprzedaży produktów on- line. Strona jest w pełni funkcjonalna na urządzeniach mobilnych, co ułatwi korzystanie z niej bardziej wymagającym i młodszym klientom Banku.

01.08.2022 | przeczytano: 273 razy

Bank Pocztowy rozpoczął radiową kampanię reklamową swoich kredytów pod hasłem „Kredyty gotowe na wszystko”. Kampania będzie prowadzona do 26 czerwca br. w stacjach lokalnych, ale także największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF, ZET, ESKA, ANTYRADIO, PLUS, Złote Przeboje oraz wybranych stacjach lokalnych Polskiego Radia.

24.05.2022 | przeczytano: 342 razy
Bank Pocztowy promuje ROR i transakcje mobilne

Bank Pocztowy startuje z kampanią marketingową „Konto w Porządku z nagrodami”. W promocyjnej ofercie Klienci mogą otrzymać voucher o wartości 50 złotych, w ramach Programu Mastercard Bezcenne Chwile, za otworzenie ROR w Banku. W promocji wezmą udział nowi klienci, którzy otworzą konto w Banku oraz spełnią proste warunki. Promocja potrwa do 28 lutego 2022 r.

13.12.2021 | przeczytano: 367 razy
„Kredyt na raz” w Banku Pocztowym - kampania z Adamem Małyszem

Bank Pocztowy startuje z kampanią marketingową „Kredyt na raz”. W ramach oferty klienci mogą w trakcie jednej wizyty w placówce Banku, bądź Poczty Polskiej, uzyskać bez prowizji nawet 4 500 złotych i przeznaczyć je na dowolny cel. „Kredyt na raz” promowany będzie przez utytułowanego sportowca, a od kilku lat Ambasadora Banku Pocztowego -  Adama Małysza.

01.09.2021 | przeczytano: 744 razy
Fuzja Pocztowego i Envelobanku

Już wkrótce wszyscy klienci detaliczni Banku Pocztowego oraz dotychczasowi klienci EnveloBanku będą korzystać z nowej bankowości internetowej opartej o nowoczesne rozwiązania EnveloBanku.  Bank Pocztowy udostępni „pod jednym dachem” szeroką ofertę i doświadczenia bezpiecznego, polskiego banku oraz dostęp do nowoczesnych cyfrowych rozwiązań w postaci bankowości internetowej pod wspólną nazwą Pocztowy24 oraz aplikacji mobilnej pod nazwą Pocztowy.

23.02.2021 | przeczytano: 432 razy (komentarzy: 2)
W II kwartale PKB może spaść o ponad 10 proc.

Nastroje osób odpowiedzialnych za zakupy w zakładach przemysłowych są najgorsze, odkąd zaczęto je badać, czyli od czerwca 1998 roku. Także ich spadek okazał się najmocniejszy od tego okresu. – Oznacza to, że z dużym prawdopodobieństwem spadek produktu krajowego brutto w II kwartale będzie głębszy niż 10 proc., a i w kolejnych kwartałach, mimo powolnej poprawy, doświadczymy recesji – uważa Monika Kurtek, główna ekonomistka Banku Pocztowego.

08.05.2020 | przeczytano: 611 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 50)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764