logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 56
Michał Wilczyński dyrektorem sprzedaży w iPoster

Do iPoster, właściciela i operatora największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Michał Wilczyński. Na stanowisku dyrektora sprzedaży odpowiada m.in. za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej i marketingowej spółki.

09.07.2024 | Personalia | przeczytano: 228 razy
Wakacyjna kampania radiowa Banku Pocztowego

Bank Pocztowy rozpoczyna nową kampanię radiową mającą na celu zachęcenie klientów do odwiedzin strony internetowej oraz placówek Banku Pocztowego i Poczty Polskiej. Od 27 maja do 30 czerwca br., czyli w okresie wzmożonego zainteresowania wakacyjnymi produktami finansowymi, reklama dotrze do ponad 7,5 mln Polaków. Kampania będzie emitowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. w RMF Fm, Radiu ZET, a także w Polskim Radiu, Antyradiu, Meloradiu, Radiu Złote Przeboje.

27.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 332 razy
Bank Pocztowy uruchamia kampanię radiową

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię mającą na celu zwiększenie zainteresowania swoją ofertą. Od połowy listopada do połowy grudnia br., czyli w okresie przedświątecznym oraz w czasie wyprzedaży w sklepach RTV/AGD związanych z Black Friday i Cyber Monday, reklama zostanie wyemitowana ponad 4,6 tys. razy i dotrze do około 5 mln Polaków. Kampania jest realizowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF FM, Radiu ZET oraz w wybranych stacjach lokalnych.

17.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 716 razy (komentarzy: 25)
Adam Małysz w kampanii Wirtualnego Portfela od Banku Pocztowego

Pod nazwą Wirtualny Portfel Bank Pocztowy promuje swoje wybrane produkty z oferty dostępnej online. Produkty, z których można skorzystać bez wychodzenia z domu to wygodna propozycja dla osób, które chcą szybciej wziąć kredyt czy mieć natychmiastowy dostęp do karty płatniczej z atrakcyjnym pakietem ubezpieczeń zakupów online np. by właśnie zrobić zakupy przez internet.

08.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 712 razy (komentarzy: 42)
Bank Pocztowy i Adam Małysz promują kredyty gotówkowe

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową kredytów gotówkowych. Adam Małysz, który od 5 lat pełni rolę Ambasadora, tym razem wcielił się w rolę rzecznika potrzeb klientów Banku Pocztowego. Działania realizowane będą według sprawdzonego  media mix’u emisji spotów w najchętniej słuchanych stacjach radiowych oraz intensywnych  działań prowadzonych  w internecie.

31.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 564 razy
Kampania „Wygraj Garmina z Bankiem Pocztowym”

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię promującą otwieranie rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych z kartą wirtualną. Do wygrania jest 90 smartwatchów „Garmin Feniks 7”. Nagrody przeznaczone są dla Klientów, którzy wykonają kartą wirtualną jak najwięcej płatności o wartości minimalnej 10 zł. Akcja promocyjna pod hasłem: „Wygraj Garmina z Bankiem Pocztowym” kierowana jest do nowych klientów, którzy w ostatnich 6 miesiącach nie posiadali konta w Banku Pocztowym. Promocja potrwa do 10 lipca br.

19.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 562 razy

Bank Pocztowy rozpoczyna kampanię reklamującą kredyt ze stałym oprocentowaniem. Od 16 listopada do 13 grudnia br., czyli w okresie wzmożonego zainteresowania kredytami gotówkowymi, reklama dotrze do ponad 5 mln Polaków. Kampania będzie emitowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF FM, Radiu ZET, Radiu Złote Przeboje, wybranych stacjach lokalnych Polskiego Radia oraz w Internecie m.in. na Facebooku i Instagramie.

16.11.2022 | Z rynku | przeczytano: 645 razy
„Płać wirtualnie, zyskuj realnie” - Bank Pocztowy promuje kartę wirtualną

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię marketingową z udziałem Adama Małysza promującą płatności kartą wirtualną. Komunikacja pod hasłem: „Płać wirtualnie, zyskuj realnie” kierowana jest do klientów w różnym wieku i z różnym statusem społecznym. Kampania prowadzona jest głównie w social mediach, w serwisie internetowym YouTube oraz w sieci wydawców współpracujących z Google. Działania promocyjne potrwają 6 tygodni.

21.10.2022 | Z rynku | przeczytano: 620 razy
Bank Pocztowy promuje innowacyjne usługi cyfrowe

Od teraz Adam Małysz płaci odciskiem palca w sklepach stacjonarnych, a nowej karty wirtualnej używa w internecie. Bank Pocztowy rozpoczął kampanię promującą cyfrowe usługi do płatności bezgotówkowych z udziałem legendarnego sportowca. Kampania wpisująca się w strategię Banku „Im prościej, tym lepiej” będzie prowadzona w Internecie z wykorzystaniem: serwisu YouTube, platform streamingowych, Social Media (Facebook, Instagram TikTok), a nawet LinkedIn.

25.08.2022 | Z rynku | przeczytano: 1009 razy

Bank Pocztowy rozpoczął radiową kampanię reklamową oferowanych kredytów. W wybranych stacjach lokalnych Polskiego Radia, ale także w największych rozgłośniach radiowych m.in. w Radiu Zet czy w Radiu Złote Przeboje pojawi się w sumie 5600 spotów. Kampania „Kredyty na wszystko czego potrzebuję” będzie prowadzona do 11 września br.

18.08.2022 | Z rynku | przeczytano: 624 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 56)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764