logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 62
Cyberdojrzali... III edycja programu edukacyjno-społecznego Banku Pocztowego

Bank Pocztowy rusza z kolejną edycją programu edukacyjno-społecznego „Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta”, poświęconego budowaniu świadomości na temat cyberzagrożeń oraz rozwijaniu umiejętności bezpiecznego poruszania się w cyfrowym świecie. W ramach tegorocznych działań zaplanowano cztery bezpłatne webinary oraz konferencję poświęconą bezpieczeństwu w internecie. Nowością jest rozszerzenie programu o działania edukacyjne skierowane do uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych, szczególnie w miejscowościach poza dużymi ośrodkami miejskimi. Partnerem programu jest Komenda Stołeczna Policji.

15.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 213 razy
Enea z kampanią wizerunkową „Energia i wiele więcej”

Grupa Enea ruszyła z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Energia i wiele więcej”, która podkreśla rolę koncernu nie tylko jako producenta, dostawcy i sprzedawcy energii elektrycznej, ale również partnera troszczącego się o klientów na wielu innych płaszczyznach. Kampania pokazuje znaczenie energii w codziennym życiu – od pracy przez odpoczynek, aż po realizację pasji. W spocie telewizyjnym występują m.in. medalistki olimpijskie – Aleksandra Kałucka i Natalia Partyka. Muzykę skomponował wybitny muzyk jazzowy – Leszek Możdżer, od piętnastu lat dyrektor artystyczny Enter Enea Festival.

13.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 205 razy
Wiosenne wydatki w radiowej kampanii Banku Pocztowego

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię radiową skierowaną do osób przygotowujących się do większych wydatków w okresie wiosennym – od wypoczynku majówkowego, przez remonty, po zakupy związane z Wielkanocą i Komunią dziecka. Klienci są zachęcani do odwiedzenia strony internetowej oraz placówek Banku Pocztowego, aby sprawdzić, w jaki sposób bank może pomóc w realizacji ich potrzeb. Kampania potrwa do 4 maja br. i będzie emitowana w regionalnych i ogólnopolskich rozgłośniach radiowych m.in. w RMF FM, Radiu ZET, a także w Polskim Radiu, Antyradiu, Meloradiu, Radiu Złote Przeboje.

09.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 227 razy
Banki w czołówce marek wymienianych jako finansowe love brandy

PKO Bank Polski, ING Bank Śląski, mBank, Bank Millenium oraz Santander Bank Polska – to właśnie te marki w sposób spontaniczny wymienili Polacy jako najbardziej cenione na rynku finansowym. Respondenci nie tylko im ufają, ale i wskazują na ich dostępność. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez agencję LoveBrands Group wraz z agencją badawczą SW Research. 

20.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 711 razy
Plany nie lubią czekać... radiowa kampania Banku Pocztowego

Bank Pocztowy rozpoczął ogólnopolską kampanię radiową. Celem kampanii jest dotarcie z przekazem do szerokiego grona klientów z zaproszeniem do refleksji na temat ich potrzeb – codziennych i od święta. W realizacji pomysłów może pomóc wizyta w placówce czy na www Banku Pocztowego i poznanie oferty Banku. Kampania potrwa do 20 grudnia br. i będzie emitowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF FM, Radiu ZET, Radiu Złote Przeboje oraz największych stacjach Polskiego Radia.

19.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 356 razy
LoveBrands Group wygrywa obsługę Banku Pocztowego

Agencja zintegrowanej komunikacji LoveBrands Group wygrała przetarg na obsługę Banku Pocztowego i od października 2024 roku odpowiadać będzie za strategię, kreację i działania marketingowe dla tego klienta w modelu 360°. Działania te obejmują zarówno projektowanie i realizację kompleksowych kampanii reklamowych dla banku, jak też kampanii dla poszczególnych produktów, w tym komunikacji ATL, BTL oraz poprzez social media.

27.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 493 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Michał Wilczyński dyrektorem sprzedaży w iPoster

Do iPoster, właściciela i operatora największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Michał Wilczyński. Na stanowisku dyrektora sprzedaży odpowiada m.in. za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej i marketingowej spółki.

09.07.2024 | Personalia | przeczytano: 927 razy
Wakacyjna kampania radiowa Banku Pocztowego

Bank Pocztowy rozpoczyna nową kampanię radiową mającą na celu zachęcenie klientów do odwiedzin strony internetowej oraz placówek Banku Pocztowego i Poczty Polskiej. Od 27 maja do 30 czerwca br., czyli w okresie wzmożonego zainteresowania wakacyjnymi produktami finansowymi, reklama dotrze do ponad 7,5 mln Polaków. Kampania będzie emitowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. w RMF Fm, Radiu ZET, a także w Polskim Radiu, Antyradiu, Meloradiu, Radiu Złote Przeboje.

27.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 459 razy
Bank Pocztowy uruchamia kampanię radiową

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię mającą na celu zwiększenie zainteresowania swoją ofertą. Od połowy listopada do połowy grudnia br., czyli w okresie przedświątecznym oraz w czasie wyprzedaży w sklepach RTV/AGD związanych z Black Friday i Cyber Monday, reklama zostanie wyemitowana ponad 4,6 tys. razy i dotrze do około 5 mln Polaków. Kampania jest realizowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF FM, Radiu ZET oraz w wybranych stacjach lokalnych.

17.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 977 razy (komentarzy: 25)
Adam Małysz w kampanii Wirtualnego Portfela od Banku Pocztowego

Pod nazwą Wirtualny Portfel Bank Pocztowy promuje swoje wybrane produkty z oferty dostępnej online. Produkty, z których można skorzystać bez wychodzenia z domu to wygodna propozycja dla osób, które chcą szybciej wziąć kredyt czy mieć natychmiastowy dostęp do karty płatniczej z atrakcyjnym pakietem ubezpieczeń zakupów online np. by właśnie zrobić zakupy przez internet.

08.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 923 razy (komentarzy: 42)
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 62)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764