logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Barbie: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 32
Platforma streamingowa Max startuje w czerwcu

Serwis streamingowy Max zadebiutuje w Polsce już w czerwcu tego roku. Unikatowa platforma streamingowa  zaoferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych. 17 czerwca w serwisie premierę będzie mieć wyczekiwany drugi sezon serialu "Ród Smoka". Start serwisu Max w Polsce będzie największym wydarzeniem branży medialnej i rozrywkowej w 2024 roku. To także największa premiera produktu w historii Warner Bros. Discovery.

22.03.2024 | przeczytano: 562 razy
Biuro Mattel projektu Bit Creative

Zlokalizowana w sercu Warszawskiego Obszaru Biznesowego, na 34 piętrze Skylinera polska siedziba firmy Mattel to 650 mkw przenoszących wszystkich do magicznego świata producenta najbardziej popularnych zabawek dla dzieci. Barbie, Fisher Price, Hot Wheels czy Matchbox to kultowe już produkty, które stały się też istotnym, choć nie dominującym, elementem aranżacji wnętrz.

10.03.2024 | przeczytano: 444 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Silna jak dziewczynka – akcja społeczna Wysokich Obcasów

“Silna jak dziewczynka” to akcja społeczna “Wysokich Obcasów”, która ma na celu wzmocnienie wiary i pewności siebie dziewczynek zarówno w codziennym życiu, jak i w dążeniach do osiągania swoich celów i marzeń. Na łamach magazynu oraz serwisu Wysokieobcasy.pl pojawią się artykuły i podcasty, a w ramach projektu odbędzie się debata na temat wspierania pewności siebie dziewczynek na różnych etapach edukacji oraz konkurs. Akcję wspierają Mattel, YES, GAP oraz Volvo Firma Karlik.  

28.02.2024 | przeczytano: 429 razy
TVN Warner Bros. Discovery liderem rynku medialnego w styczniu

W styczniu TVN Warner Bros. Discovery zdominował polski rynek mediów. W minionym miesiącu grupa TVN WBD utrzymała swoją przewagę rynkową w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. Udział wszystkich stacji telewizyjnych spółki w widowni komercyjnej sięgnął 24,4%, co oznacza wzrost o 4% rok do roku.

13.02.2024 | przeczytano: 439 razy
Kolejne wzmocnienie zespołu Salestube

Do zespołu Paid Social spółki Salestube (Group One) na stanowisko Head of Paid Social dołączyła Diana Sano. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialna między innymi za rozbudowę oferty produktowej w obszarze Paid Social, wdrażanie strategii Paid Social na rynku lokalnym i zagranicznym, a także za koordynację i rozwój kompetencji prawie 30-osobowego zespołu Paid Social. Dołączenie Diany do zespołu Salestube jest kolejnym silnym wzmocnieniem kompetencji spółki MarTech & e-commerce connected na rynku międzynarodowym, do której w ostatnim czasie dołączyli także Krzysztof Rosiński w roli CTO & Managing Partner oraz Katarzyna Jakubów - Tyka w roli Head of SEO.  

31.01.2024 | przeczytano: 531 razy
Google: Rok w wyszukiwarce – zestawienie haseł zyskujących popularność

Tematy polityczne, w szczególności hasła związane z wyborami parlamentarnymi, zdominowały tegoroczne zestawienie Rok w wyszukiwarce. Polki i Polacy wyszukiwali również informacje o konflikcie izraelsko-palestyńskim. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się filmy Oppenheimer i Barbie, z których ostatecznie to ten pierwszy zajął pierwsze miejsce na liście filmowej, a podium zamknęła Zielona granica Agnieszki Holland. Nie zabrakło również pytań o popularnego burgera, bambika i… o to, co robi marszałek sejmu.

11.12.2023 | przeczytano: 350 razy

Politycy zapewnili polskiej branży reklamowej owocne jesienne zbiory. W przypadku reklamy outdoor przychody wzrosły o 25% w porównaniu z anabolicznym okresem minionego roku. To dla tego segmentu rynku dobry znak, choćby dlatego, że niebawem czekają nas dwie kampanie wyborcze. Jednak najważniejsze dla branży reklamy jest to, że nie musi ona “wisieć” na pasku polityków. Nadal tę formę reklamy najczęściej wybierają firmy z sektora handlowego. To on stoi za najbardziej kreatywnymi rozwiązaniami i inwestycjami w cyfrową część reklamy zewnętrznej. 

29.11.2023 | przeczytano: 782 razy

Kiedy dziecko ogląda filmiki w internecie może natknąć się na reklamę produktów dla dorosłych – samochodów, nieruchomości czy usług bankowych. Przez takie działania Google może mieć bardzo kosztowne kłopoty, a reklamodawcy mogą się zacząć zastanawiać, czy ich przekaz trafia do odpowiednich osób.

23.08.2023 | przeczytano: 470 razy
Sierpień w Playerze

11.08.2023 | przeczytano: 686 razy

Kiedy firma Mattel ogłosiła, że pracuje nad filmem „Barbie", specjaliści od marketingu  wstrzymali oddech w oczekiwaniu na rozwój sytuacji. Przejście z produkcji zabawek do branży filmowej to przecież nie lada wyczyn. Jednak ryzyko podjęte przez Mattel opłaciło się. Obraz „Barbie” zarobił w dniu premiery imponujące 155 milionów dolarów w Stanach Zjednoczonych  i 337 milionów dolarów globalnie, zdobywając jednocześnie tytuł najbardziej kasowego debiutu roku 2023.

09.08.2023 | przeczytano: 765 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 32)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764