logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bardzo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1352
Siła spotkań na Targach Packaging Innovations: PodsumowanieZobacz fotorelację

Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations, które odbyły się w dniach 2-3 kwietnia 2019 r. w EXPO XXI Warszawa udowodniły, że jedna rozmowa lub jedno spotkanie warte jest więcej niż setki wysłanych maili. Świadczy o tym bardzo duże zainteresowanie Targami, które przez wielu uznawane są za najciekawsze wydarzenie branży opakowań w Europie Środkowej. Tegoroczną edycję odwiedziło blisko 5 000 osób, które poszukiwały konkretnych rozwiązań i produktów.

17.04.2019 | przeczytano: 302 razy
Kapitan Tomasz Cichocki przyjacielem marki Atlantic

Kapitan Tomasz Cichocki jest jednym z niewielu żeglarzy, którzy mogą poszczycić się dwukrotnym samotnym przepłynięciem Atlantyku w trakcie jednego roku. Jednocześnie jako jedyny Polak znajduje się także w elitarnym zestawieniu WSSRC - World Sailing Speed Record Council. Zawdzięcza to samotnemu opłynięciu kuli ziemskiej trasą przez Przylądek Dobrej Nadziei i Przylądek Horn w ciągu 312 dni. Teraz kapitan Tomasz Cichocki dołączył do grona przyjaciół marki Atlantic.

15.04.2019 | przeczytano: 119 razy
Kongres Profesjonalistów PR już za dwa tygodnie

Już za kilkanaście dni w Rzeszowie rozpocznie się XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Udział w wydarzeniu zapowiedziało około 250 gości, którzy podczas 2 dni będą mieli okazję uczestniczyć w ponad 20 prelekcjach i 2 warsztatach praktycznych prowadzonych przez ekspertów z branży PR.

11.04.2019 | przeczytano: 312 razy
Mbridge rozpoczyna współpracę ze sklepem internetowym Ataf

Od kwietnia 2019 roku MBridge odpowiada za prowadzenia działań z zakresu Google Ads dla polskiego sklepu internetowego ATAF. Współpraca ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz wzrost sprzedaży. Prace po stronie agencji nadzoruje Piotr Świniarski, Performance Marketing Manager.

11.04.2019 | przeczytano: 315 razy
Depresja tematem XXVIII konkursu na plakat bezpieczeństwa pracy

Centralny Instytut Ochrony Pracy-Państwowy Instytut Badawczy zaprasza do udziału w XXVIII  edycji konkursu na plakat bezpieczeństwa pracy poświęconej tym razem tematowi depresji. Do wygramnia jest 5 tys. zł, termin nadsyłania prac upływa 7 maja.

10.04.2019 | przeczytano: 467 razy
Młodzież coraz bardziej uzależniona od smartfonów i zagubiona w cyfrowym świecie

Korzystanie z mediów cyfrowych i internetu daje szerokie możliwości, ale stwarza też zagrożenia, szczególnie dla młodych ludzi. Co drugi nastolatek zetknął się z hejtem w sieci, a co dziesiąty uprawia sexting, czyli zamieszcza intymne materiały w internecie. Coraz więcej młodych ludzi ma problem z uzależnieniem od smartfona. Szkody spowodowane nadużywaniem mediów cyfrowych zagrażają zdrowiu psychicznemu, somatycznemu oraz relacjom międzyludzkim. Trwa właśnie projekt badawczy firmy Librus oraz Fundacji Dbam o Mój Z@sięg, który ma zbadać wpływ nowych technologii na dzieci i młodzież.

08.04.2019 | przeczytano: 194 razy
Prudential - Młody BógZobacz wideo

Złote Effie 2018: Prudential - Młody Bóg

W naszym cyklu prezentującym zwycięskie kampanie XIX edycji Effie Awards tym razem „Młody Bóg” - czyli reprezentant marki Prudential w trudnych rozgrywkach między uczestnikami rynku ubezpieczeniowego. Zdaniem jurorów w kampanii udało się zmotywować odbiorców do zainteresowania się własną przyszłością i powiązania tej refleksji z marką, co przełożyło się na wzrosty sprzedaży przekraczające 173%. W ocenie jury pominięto jednak istotny naszym zdaniem czynnik: Prudential dysponował w Polsce specjalnym potencjałem wizerunkowym związanym z obecnością marki w przedwojennej (i wojennej dzięki losom firmowego wieżowca) historii Polski. Być może zatem szybki wzrost sprzedaży był w pewnej mierze rodzajem "premii" za powrót marki kojarzonej z "porządnymi, przedwojennymi czasami"... Jak sądzicie? Jesteśmy ciekawi Waszych komentarzy!

06.04.2019 | przeczytano: 383 razy (komentarzy: 1)
Artykuły z cyklu Złote Effie 2018
IAB ogłasza pierwszych prelegentów Interact 2019

Taide Guajardo, Brand Director and Brand Master Society w Procter & Gamble Europe oraz  Johan Houben, Media and Digital Marketing Director w Mondelez Europe wystąpią podczas Interact 2019 – flagowej konferencji IAB Europe, która w tym roku we współpracy z IAB Polska po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie.

05.04.2019 | przeczytano: 312 razy
System cyfrowy Heidelberg Versafire EPw drukarni Profes

Pod koniec stycznia br. w poznańskiej drukarni PROFES rozpoczęła pracę pierwsza w Polsce maszyna cyfrowa Versafire EP firmy Heidelberg w sposób znaczący zwiększająca możliwości produkcyjne oraz przewagę konkurencyjną drukarni. Mimo upływu bardzo krótkiego okresu czasu PROFES wyraźnie odczuwa zmianę w wydajności swojego całego systemu produkcyjnego.

05.04.2019 | przeczytano: 512 razy
Marka Incola rozpoczęła współpracę z agencją Pitted Cherries

Agencja Pitted Cherries jest odpowiedzialna za strategię i koncepcję kreatywnej obecności marki Incola w obszarze mediów społecznościowych. Dodatkowym elementem kampanii jest wykreowanie i wprowadzenie do komunikacji marketingowej postaci Brand Hero.

27.03.2019 | przeczytano: 152 razy
1 2 3
Strona 1/136 (artykułów: 1352)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764