logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bardzo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1384

Ponad 3 razy więcej leadów przy 5-krotnie mniejszych wydatkach – taki wynik biznesowy osiągnęła kampania Facebook Ads prowadzona przez Bluerank dla Promedica24. Facebook właśnie opublikował studium przypadku tej kampanii jako ciekawy przykład sukcesu biznesowego.

17.07.2019 | przeczytano: 155 razy
Magdalena Tabor wzmacnia dział Social Media w agencji Insignia

Dział mediów społecznościowych agencji Insignia wzmocniła nowa specjalistka. Magdalena Tabor będzie odpowiedzialna za realizację strategii mediów społecznościowych dla klientów agencji z branży FMCG.

17.07.2019 | przeczytano: 169 razy
Nowi gracze w gronie Członków PIAP

Pro Media Plus Sp.z o.o., Symbio Media Group Sp.z o.o., Vasco Electronics Sp.z o.o. S.K.A. to nowi Członkowie, którzy przystąpili do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w drugim kwartale 2019 roku.

16.07.2019 | przeczytano: 125 razy
Youtube za darmo – kampania wakacyjnej oferty Red Bull Mobile

„YouTube za darmo” to kolejna kampania wirtualnego operatora komórkowego Red Bull MOBILE w ramach platformy komunikacyjnej #TakBardzoMOBAJL. Tym razem marka komunikuje wakacyjną ofertę pre-paid, która wystartowała 5 lipca i potrwa do końca września. Komunikacja oferty jest prowadzona w social mediach od 11 lipca. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja Plej.

12.07.2019 | przeczytano: 279 razy
Karol Milewski dołącza do zarządu Omnipack

Ze spółką Omnipack związany jest od samego początku - jest jej współzałożycielem, a do niedawna członkiem rady nadzorczej. Dziś Karol Milewski dołącza do zespołu operacyjnie jako Chief Commercial Officer.

04.07.2019 | przeczytano: 193 razy
Ruszyła wielka loteria Hortex

Zespół Opus B przygotował koncepcję aktywacji konsumenckiej – loterii, promującej napoje Hortex.

28.06.2019 | przeczytano: 231 razy
Większa kontrola nad filmami na Youtube

Bardzo ważne jest dla nas, aby ułatwiać użytkownikom docieranie do treści, które ich interesują, pomagać w odkrywaniu nowych zainteresowań i pasji czy pogłębianiu wiedzy. Ale nie zapominamy, że jest jeden prawdziwy i najważniejszy ekspert, który najlepiej wie co chce oglądać: sam widz. Stale słyszymy, że chcecie mieć większą kontrolę nad tym, jakie filmy pojawiają się Wam na stronie głównej i jako sugerowane Następne.

28.06.2019 | przeczytano: 226 razy

Agencja GREY Group Poland wygrała prowadzony od końca marca przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną marki mBank w obszarze MŚP oraz klienta zamożnego.

27.06.2019 | przeczytano: 185 razy
Grupa Murapol ma nowego Ambasadora – Andrzeja Bargiela

MURAPOL, NAJLEPSZE MIEJSCA NA ŚWIECIE - to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej, podkreślające otwarcie w działalności operacyjnej dewelopera w kierunku tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym Ambasadorem, bliskim ideałom GK Murapol – Andrzejem Bargielem, pierwszym narciarzem, który zjechał z K2.

26.06.2019 | przeczytano: 225 razy
„Problemy dorosłych to ciężar dla dzieci” - nowa kampania SOS Wiosek Dziecięcych

Kredyt, kłopoty w pracy lub jej utrata, rozwód, nałogi, bieda czy niezaradność życiowa rodziców to problemy dorosłych, które jak niewidzialny ciężar niesione są przez dzieci każdego dnia. Nowa kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce i onet.pl ma skłonić do refleksji o tym, jak nie obciążać dzieci własnymi problemami i pozwolić im pozostać dziećmi.

24.06.2019 | przeczytano: 145 razy
1 2 3
Strona 1/139 (artykułów: 1384)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764