logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bardzo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1584
Łukasz Szelecki dyrektorem operacyjnym R4S Consulting

Do agencji R4S Consulting od sierpnia dołączył Łukasz Szelecki. Objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego. Szelecki będzie m.in. zarządzać pracą zespołów Public Relations i Public Affairs oraz nadzorować tworzenie planów komunikacyjnych oraz strategii dla klientów agencji.

10.08.2020 | przeczytano: 184 razy
„30 dni dookoła smaku” – kabanosy „Nasze Polskie” ruszają nad Bałtyk

Dwanaście nadmorskich kurortów odwiedzą w najbliższych tygodniach uczestnicy akcji samplingowej organizowanej przez Zakłady Mięsne „Silesia”. Rozdadzą oni 50 tysięcy próbek kabanosów Duda Specialite „Nasze Polskie” o smaku wieprzowym i drobiowym. Celem akcji jest przedstawienie konsumentom produktu i jego zalet oraz budowa pozytywnego wizerunku marki.

07.08.2020 | przeczytano: 163 razy
Sony ogłasza wyczekiwany aparat Sony α7S III

Firma Sony oficjalnie zapowiedziała wprowadzenie do oferty od dawna wyczekiwanego aparatu α7S III (model ILCE7SM3), należącego do uznanej serii pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych α7S.

04.08.2020 | przeczytano: 187 razy
Maciej Lissowski w Pathfinder 23

Z początkiem sierpnia do Pathifinder 23 dołączy Maciej Lissowski, obejmując funkcję Chief Operating Officer. Na nowopowstałym stanowisku dyrektora operacyjnego, będzie odpowiedzialny za wzmocnienie i rozbudowanie struktur operacyjnych w Pathfinder 23.

03.08.2020 | przeczytano: 211 razy
Kożuchowska, Pisarek, Tyszka, Jankes i Lewandowski w kampanii Huawei

Małgorzata Kożuchowska, Karolina Pisarek, Marcin Tyszka, Krzysztof Jankes Jankowski oraz Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, wystąpili we wspólnym filmie promującym ekosystem produktów i usług Huawei w ramach kampanii Together 2020. Film łączy 5 influencerów, pokazując, jak każdy z nich w naturalnym dla siebie otoczeniu korzysta z urządzeń Huawei i za ich pośrednictwem inspiruje pozostałych do kreatywnych działań.

31.07.2020 | przeczytano: 249 razy
Ranking agencji PR wg fee income za 2019 rok

Związek Firm Public Relations opublikował nowy Raport PR, a w nim m.in. ranking agencji wg kryterium fee income za rok 2019. Łączna wartość usług PR w tym okresie dla firm ujętych w zestawieniu wyniosła 132 mln 640 tys. zł. W opublikowanym raporcie znalazła się także analiza kondycji sektora w sytuacji spowodowanej pandemią COVID-19 oraz perspektyw na przyszłość polskiej branży PR w ocenie uczestników rankingu.

30.07.2020 | przeczytano: 204 razy
Edukacyjna rola desgnu

Odpowiedni design, duża dawka wiedzy podana w angażujący sposób. Do tego jasne i precyzyjne komunikaty i całość zaaranżowana zgodnie z nowymi zasadami funkcjonowania w przestrzeniach publicznych. To wszystko można znaleźć na wystawie „Przeciek” w CEE Hydropolis we Wrocławiu, najnowszej ekspozycji kolektywu Mamy Projekt, który tym projektem porusza problem malejących zasobów wody w przyrodzie.

27.07.2020 | przeczytano: 249 razy
PZU apeluje: „Prowadzisz? Odłóż telefon”

Sto dziewięćdziesiąt dziewięć czarnych punktów, a za każdym z nich kryje się ogromna ludzka tragedia. To policyjna mapa śmiertelnych wypadków na drodze podczas tegorocznych wakacji. Główni winowajcy to prędkość, brawura, młody wiek kierowcy i… smartfony. Dlatego PZU ponawia apel do Polaków: „Prowadzisz? Odłóż telefon”.

27.07.2020 | przeczytano: 317 razy
Zenek Martyniuk i kampania Mediamarkt

– Efektywne dotarcie do klientów w branży retailowej, szczególnie elektroniki użytkowej, wymaga niestandardowych środków, tym bardziej jeśli równolegle toczy się kampania wyborcza – mówi Ewelina Piątek z MediaMarkt. To z tego powodu popularny brand zaangażował do letniej kampanii Zenka Martyniuka, który zachęca klientów do zakupów w rytm melodii swojego największego hitu. Akcja z gwiazdorem disco polo wzbudza duże emocje, ale dzięki temu już stała się najbardziej popularną z dotychczasowych kampanii sieci. W ciągu tygodnia od premiery przyciągnęła 2,5 mln unikalnych użytkowników.

24.07.2020 | przeczytano: 393 razy (komentarzy: 4)

W początkowych miesiącach pandemii Polacy najchętniej kupowali w sieci odzież, obuwie i kosmetyki, robiąc to kosztem artykułów spożywczych. Jak przewidują eksperci firmy doradczej Deloitte, sytuacja ta może ulec jednak zmianie. W najbliższych tygodniach najważniejsze dla nas będą… zakupy artykułów spożywczych, na które jedna trzecia Polaków planuje zwiększyć wydatki. Dodatkowo rośnie popularność polskich sklepów online wśród zagranicznych klientów. Czy e-commerce jest zatem szansą na międzynarodową ekspansję dla polskich e-sprzedawców oraz firm z sektora MŚP?

23.07.2020 | przeczytano: 145 razy
1 2 3
Strona 1/159 (artykułów: 1584)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764