logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Dalszy spadek nastrojów konsumenckich Polaków w listopadzie

Listopad przyniósł istotne pogłębienie spadku nastrojów konsumenckich Polaków z poprzedniego miesiąca.

06.12.2021 | przeczytano: 602 razy
W lipcu dalsza poprawa klimatu konsumenckiego

Początek sezonu urlopowego, dalsze otwieranie gospodarki i kolejnych obszarów społecznej aktywności spowodowały, iż w lipcu nastroje konsumenckie kontynuowały odbicie. O kolejne punkty procentowe zmniejszył się w lipcu poziom konsumenckiego pesymizmu, zarówno w odniesieniu do ocen teraźniejszości, jak i przyszłości. Kolejny miesiąc z rzędu poprawiały się deklarowane oceny przyszłej sytuacji gospodarstwa domowego oraz krajowej gospodarki.

31.07.2020 | przeczytano: 570 razy
Poprawa nastrojów konsumentów po kwietniowym załamaniu

W maju nastroje polskich konsumentów nieco się poprawiły po osiągnięciu w kwietniu historycznego minimum wywołanego pandemią i zamknięciem gospodarki. Maleje pesymizm w odniesieniu do przyszłości – poprawiły się oceny przyszłej finansowej sytuacji gospodarstwa domowego oraz przyszłej sytuacji gospodarczej kraju, choć obie składowe nadal pozostają na bardzo niskich poziomach

29.05.2020 | przeczytano: 702 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764