logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Jaroszewski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Walk Creative z kampanią dla Kotányi

Wystartowała kampania nowych wariantów sosów sałatkowych od Kotányi. Za koncept i realizację digitalowej kampanii odpowiada agencja Walk Creative.

13.07.2023 | przeczytano: 806 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Walk dla WWF Polska w kampanii Godzina dla Ziemi WWF 2019

Nikt nie niszczy mebli, sprzętu AGD i RTV, nie zbija luster w swoim domu. A jednak każdego dnia niszczymy Ziemię – nasz dom. Walk Digital przygotował emocjonalną kampanię w ramach akcji Godzina dla Ziemi WWF 2019 dla Fundacji WWF Polska.

04.03.2019 | przeczytano: 1137 razy
Joanna Jędrasik na czele Walk Digital

Dwa unity grupy marketingowej Walk – Walk Digital i Walk Social Media zostały połączone pod brandem Walk Digital. Managing Directorem nowo utworzonego unitu została Joanna Jędrasik, która wcześniej zarządzała Walk Social Media jako Head of Social Media.

12.04.2018 | przeczytano: 1157 razy
Walk Digital powiększa dział kreacji

Do działu kreacji Walk Digital dołączyły trzy osoby – Bartosz Jaroszewski, który jako Digital Creative Director objął zarządzanie działem, Paweł Cholewa na stanowisku Digital Art Directora oraz Kamil Pawłowski – Senior Digital Copywriter.

05.02.2018 | przeczytano: 781 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764