logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beata Grosicka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Limitowana edycja opakowań dla marki Tatra w wykonaniu Globalsm

Agencja GlobalSM wygrała przetarg na zaprojektowanie limitowanej edycji opakowań Tatry. Głównym celem działań było zaprezentowanie koncepcji, która wpisuje się w DNA marki Tatra, a także odpowiada na potrzeby grupy odbiorczej. W ramach zwycięskiego konkursu agencja przygotowała koncept oraz projekty opakowań wraz z Key Visualem.

07.09.2023 | przeczytano: 576 razy

Stale rosnące koszty życia zmuszają nas do oszczędności. Przykładowo, aż 91% Polaków deklaruje, że ogranicza wydatki na żywność — wynika z badań BIG InfoMonitor. Co ciekawe, młode pokolenie, wychowane ze smartfonem w ręku, w poszukiwaniu promocji sięga po… drukowane gazetki, które wydawałoby się, że powinny odchodzić w zapomnienie... I tak jest w innych krajach, ale jeszcze nie w Polsce. Czy jest to jednak nieuniknione?

05.09.2023 | przeczytano: 388 razy
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store

Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach on-line, co prowadzi do powstawania nowych modeli biznesowych takich jak quick commerce oraz dark store. Oba zjawiska odzwierciedlają ewolucję e-commerce i zmieniające się trendy zakupowe Polaków. Kupujemy mniej a częściej. Głównymi odbiorcami sklepów q-commerce są osoby młode, ceniące aspekt wygody oferowany przez internetowych retailerów. Co warto wiedzieć o coraz popularniejszym trendzie w świecie e-commerce?

09.06.2023 | przeczytano: 495 razy
Jak budować lojalność konsumentów w czasach kryzysu?

Zwłaszcza w ostatnich latach cena odgrywa bardzo dużą rolę w procesie zakupowym, jednak nie zapewnia przywiązania do marki a jedynie chwilowe zainteresowanie klientów. Kolejnego dnia znajdzie się inny, tańszy produkt lub sieć handlowa, w kierunku których skieruje się konsument. Dlatego właśnie czas kryzysu jest wyjątkowo istotny w budowaniu lojalności względem swojej marki. Najbliższe miesiące będą więc prawdziwym sprawdzianem tego, czy markom uda się zatrzymać przy sobie dotychczasowych klientów. Jak tego dokonać? Głównym celem brandów w 2023 roku powinna być przede wszystkim lojalizacja odbiorców i social listening.

17.02.2023 | przeczytano: 1139 razy (komentarzy: 1)
Jak przygotować się na omniklientów?

Ostatnie lata bezdyskusyjnie wpłynęły na zachowania konsumenckie. Zmiany behawioralne podczas pandemii zaszły w wielu obszarach naszego życia. Inaczej pracujemy, komunikujemy się, uczymy. Teraz natomiast dużą rolę odgrywa inflacja, która niezaprzeczalnie miała znaczenie dla decyzji zakupowych konsumentów. Zdaniem 57% Polaków obecna sytuacja gospodarcza już wpłynęła negatywnie na ich oszczędności – wynika z badania Strategy&. Co więcej, aż 78% respondentów wskazało, że w 2022 roku wzrosły wydatki na artykuły spożywcze. Dla porównania podczas pandemii w 2020 roku analogicznego wyboru dokonało 45% ankietowanych. To wszystko sprawia, że markom coraz trudniej jest przyciągnąć lojalnego klienta, tym bardziej że większość z nich nadal pozostaje on-line. Z jakim konsumentem mamy obecnie do czynienia?

19.01.2023 | przeczytano: 713 razy
Jak światowe problemy odbijają się na branży opakowań – trendy w 2023 roku

W 2023 roku konsumenci jeszcze mocniej będą wymagać od marek autentyczności, odpowiedzialności oraz podążania za rozwojem technologicznym. Minęły już czasy, w których opakowania były projektowane tylko po to, by oznaczyć i zabezpieczyć produkt. Obecnie stały się one integralną częścią strategii budowania marki i całego procesu zakupu. Odpowiednio zaprojektowane opakowania dają nie tylko możliwość zbudowania efektywnych doświadczeń, ale również są fundamentem zmian, które pozwolą odpowiedzieć na potrzeby konsumentów. Jak światowe problemy odbiły się na postrzeganiu marek i jakie trendy czekają nas w packagingu?

04.01.2023 | przeczytano: 683 razy
Globalsm z mocniejszym zespołem i nową strategią

Anna Olipra nowym CEO GlobalSM. Beata Grosicka oraz Szymon Szylak z awansami na stanowiska: Business Development Director, oraz Head of Design. Zmiany te są efektem rozwoju spółki oraz jej nowej strategii, która już przynosi efekty. Agencja w najbliższych latach planuje skupić się m.in. na dalszym poszerzaniu działań w obszarach takich jak digital oraz branding, jednocześnie stale powiększając portfolio klientów.

13.12.2022 | przeczytano: 957 razy
Global Shopper Marketing wzmacnia dział Client Service

Do zespołu Global Shopper Marketing – niezależnej agencji obsługującej największe marki z sektora FMCG – dołączyły Beata Grosicka, Marta Ormicka i Patrycja Przybylska. Objęły one odpowiednio stanowiska: Account Director, Account Manager i Account Executive. Grosicka ostatnio związana była z Gutenberg networks. Ormicka wcześniej pracowała dla NAV agency, a Przybylska w agencji marketingowej Stor9_.

14.03.2019 | przeczytano: 1447 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764