logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bebiko 2: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Bebiko 2 w nowej odsłonie i z nową komunikacją

Bebiko 2 pierwszy raz od 5 lat odświeżyło swój wizerunek i wzmocniło swoje pozycjonowanie jako eksperta od szczęśliwych brzuszków. W związku z tym marka ruszyła z ogólnopolską kampanią – Szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka – promującą mleko modyfikowane Bebiko 2 z udoskonaloną, dobrze tolerowaną[1] formułą NUTRIflor Expert. W aktywacji o charakterze 360° marka kładzie duży nacisk na emocjonalny przekaz do rodziców. W swoich działaniach zwraca uwagę na rolę szczęśliwego dzieciństwa. Podkreśla, że – zgodnie z wynikami badania specjalnie przeprowadzonego dla Bebiko 2[2] – właściwie odżywiony brzuszek to podstawa dobrego samopoczucia i prawidłowego rozwoju młodego organizmu. Akcentuje również, że dba o szczęście małych brzuszków i jednocześnie prezentuje swój nowoczesny wygląd, w tym odświeżone logo oraz udoskonaloną formułę produktów w nowej szacie graficznej.

10.10.2019 | przeczytano: 713 razy
Opinie mam w kampanii Bebiko 2

Marka Bebiko 2 wystartowała z ogólnopolską kampanią przedstawiającą opinie oraz doświadczenia mam, które zaufały marce Bebiko 2 oraz podkreślającą, jak ważne przy codziennych wyborach są rekomendacje innych. Działania pod hasłem „Najwięcej Mam ufa właśnie nam” obejmują nowoczesne i tradycyjne kanały dotarcia, a przygotowane w ramach kampanii materiały edukacyjne będą dystrybuowane także wśród lekarzy.

24.04.2018 | przeczytano: 1303 razy

Nowy konkurs dla użytkowników Bebiklub.pl w ramach Akademii Zdrowego Brzuszka. Za jego kreację odpowiada agencja SYZYGY Warsaw.

31.07.2017 | przeczytano: 544 razy

Ruszyła kampania promująca Akademię Zdrowego Brzuszka – program edukacyjny marki Bebiko 2. Dostępne na www.bebiklub.pl lekcje online poruszają tematy związane z małym brzuszkiem, ważne dla każdej mamy. Prowadzone działania obejmują online, prasę i nośniki OOH w placówkach medycznych.

27.06.2017 | przeczytano: 794 razy
VML Poland wspiera w Internecie kampanię Bebiko

NUTRICIA, właściciel marki Bebiko, wprowadził na rynek nową linię produktów: Bebiko PRO+ 2 z unikalnym procesem fermentacji mlekowej LACTOFIDUS oraz Bebiko PRO+ 3 z o 30% większą zawartością błonnika niż w innych mlekach dostępnych na rynku. W ramach działań promocyjnych VML Poland prowadzi kampanię w mediach społecznościowych.

10.11.2015 | przeczytano: 682 razy
VML Poland w Internecie wspiera nową kampanię marki Bebiko

NUTRICIA, właściciel marki Bebiko, na stronie internetowej www.BebiKlub.pl uruchomiła Akademię Zdrowego Brzuszka. Platforma edukacyjna umożliwia poszerzenie wiedzy z zakresu prawidłowego funkcjonowania układu pokarmowego u najmłodszych. Działanie jest częścią kampanii „Bebiko 2. Od serca dla brzuszka”. W jej ramach VML Poland prowadzi działania w mediach społecznościowych.

08.07.2015 | przeczytano: 935 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764